Yamaha Yamaha Dragstar XVS 650 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Bağlantı kısmı gerekli aslında, diğer kısımlar yapılabilir, ben bunu bir araştırayım biraz.. Çünkü viragoda bu manifoldlar aleminyumdan aha da buldum valla :)

http://i.ebayimg.com/t/virago-manif...wnJ/$T2eC16h,!y8E9s2fl7Z1BR,wnJQoug~~60_3.JPG

Nasıl yapıldığı da burada anlatılıyor:

http://www.kjsmotorcycleworks.com/vstarVirago.html

http://www.kjsmotorcycleworks.com/images/composite_manifold1.jpg
KJS high flow composite intake manifold

http://www.kjsmotorcycleworks.com/images/composite_manifold2.jpg
Composite pattern ready to pour


http://www.kjsmotorcycleworks.com/images/650_003.jpg
Fits the 400 / 500 / 535 / 650YamahaV-Star / Virago


http://www.kjsmotorcycleworks.com/images/650_007.jpg

Çöpe giden eski karbüratör parçaları :)

Bu bambaşka bir hal almış yaw :) Karbüratör olarak ikinci parça nasıl temin edilecek, uyumluluk belli oluyor da maliyet ya da abi boşver sen bana farkını söyle :)))
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
Kombinin peteklere giden hattın süzgecini temizliycem diye ilgili yerden başka bir boruya bağlanmış olan bakır boruyu anahtarı kaydırarak kırdım ve kombi devre dışı kaldı.İnternetin altını üstüne getirdim bulamadım.Mecburen servisi çağırdım.Servis 40 tl ye bildiğimiz musluk ile ara musluk arasında kullanınlan 3 liralık çelik hortumu bağlayınca kendimi camdan atıyordum.Ben bakır boru görünce özel bişey zannettim ne işe yaradığını hiç kurcalamadım.

Bu karburator körüğünde de böyle bir sağlam geniş hortum gibi birşey bulunabilinir belki aynı yere uygulanabilecek
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Kombinin peteklere giden hattın süzgecini temizliycem diye ilgili yerden başka bir boruya bağlanmış olan bakır boruyu anahtarı kaydırarak kırdım ve kombi devre dışı kaldı.İnternetin altını üstüne getirdim bulamadım.Mecburen servisi çağırdım.Servis 40 tl ye bildiğimiz musluk ile ara musluk arasında kullanınlan 3 liralık çelik hortumu bağlayınca kendimi camdan atıyordum.Ben bakır boru görünce özel bişey zannettim ne işe yaradığını hiç kurcalamadım.

Bu karburator körüğünde de böyle bir sağlam geniş hortum gibi birşey bulunabilinir belki aynı yere uygulanabilecek

:) Yaklaşım süperrr
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Bu bambaşka bir hal almış yaw :) Karbüratör olarak ikinci parça nasıl temin edilecek, uyumluluk belli oluyor da maliyet ya da abi boşver sen bana farkını söyle :)))

Maliyetini bilmiyorum ancak okuduğum şeylerden anladığım tek karbüratör bağlanma sebebinin daha az benzin yaktırmak olduğunu okumuştum..
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Sitede gördüğüm kadarıyla 600$ + 30 $ kit
Bir de performans açısından fark eder diyor. 5'ten 4'e inmene gerek kalmaz, harley davidson senelerdir bu yüzden tek karbüratör kullanıyor falan diye ballamış bir de :)

Şimdi sen benim kanıma girdin çok fena, daha yarın manifold alıp değişecektim ne yapsak ki? :)
 
Katılım
15 Haz 2013
Mesajlar
62
Yağ kontrolü yaparken alt taraftaki cam bölme içinde miktar yarı seviyede duruyor. Yağı değiştirmeme gerek ver mı acaba?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
beyler merhaba uzun zamandır işlerim ve gezi direnişi yüzünden forumdan uzak kaldım..umarım keyifler yerindedir..
hafta sonu motora az bıraz yag ılave ettim daha sonra bişey farkettim sürüş esnasında komprasöre aldıgımda ve bazen vites geçişlerinde eğzost pat pat çig benzin patlatıyor:S bir fikri olan var mı ?
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
egsoz valf yayı gevşemiştir, normalde açık egsoz taktığında ayarlanması gerekir, ayarlanmazsa zamanla bollaşıyor, bir şıkırtı duyuyor musun motorda?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Egzost valfi derken egzost subap yayindan mi bahsediyorsun?
Sikirti olarak subaplar ayarlanirken sicak havalar icin cok hafif gevsek birakildi kisin sikma yapmasin diye o yuzden subap sesi var normalde ama.onun disinda egzost baglati parcasi motor devri cok dusup olup sikistiginda motor kasilip egzostlari titrettiginde oluyor onun disinda anormal bi ses alamadim bildigimiz benim hayvanin sesi iste:s ateslemede bi sorun oldugunu umuyorum kablo kontrolu buji kontrolu yapicam..
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
392
waffenSS hoşgeldin,kaybolma birdaha bütün yük Draggy e kalıyor :)

Aynı sorun bende de oluyor.Ustanın söylediği birden fazla sebebi olduğu,Eksoz bağlantısında kaçırma ,Sübap ayarı ve karburator körüğü hava alması. Toparlıycaz kısmetse şu parçaları almaya gidebilirsem Kadıköy'e,

Geçen cuma akşamı gitmeyi planladığım Kandıra/Beyllerbeyi köyü gezisini evli adamın hesabı çarşıya uymaz olayı nedeni ile ancak pazar akşam 18:00 sonrası yapabildim.Kandıra yolu Dragstar için biçilmiş kaftan.Gerçekten çok zevk veriyor insana.Ne tam otoban ne de Köy yolu gibi virajlı.Gerçekten çok zevk aldım ve motora tamamen alıştım.Artık birbirimiz için yaratılmışız diyebiliyorum :)

Yanlız dönüş yolunda canım sıkıldı biraz uzun rampa çıkarken motor stop etti ve çalışmadı.Sonrasında durdum sağda bastım ve tek marşta aldı.Bundan sonra yaklaşık 5-6 KM daha sorunsuz yol aldım ve benizciye girdim.Benizn aldığımda 209 km yol yapmıştım henüz ve 12.740 litre aldı depo ve full dolduğunu gördüm.Bidiğim kadarı ile 15 litre depo artı rezerv var.Rezerve hiç geçmedim.2,5 litre daha var olmalı depoda.Bana göre benzin bitmemiş olmalı ama niye stop etti ve giderken tekrar marş almadı analamadım.Başka birşey olabilirmi ısınma kaynaklı birşey veya buji filan?

Ortalama 90-130 km arası hızla yol yaptım ve iyi yaktı. Şehir içinde 12-13 litre ile 280-300 km civarı yol yapabiliyordum.Bu sefer aynı litre ile 209 Km yapabildim.
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
rezervde bırakmış olabilir misin musluğu? Bayır yukarı giderken musluk yukarda kalmış ve benzin almamış olabilir.
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
waffenSS hoşgeldin,kaybolma birdaha bütün yük Draggy e kalıyor :)

Aynı sorun bende de oluyor.Ustanın söylediği birden fazla sebebi olduğu,Eksoz bağlantısında kaçırma ,Sübap ayarı ve karburator körüğü hava alması. Toparlıycaz kısmetse şu parçaları almaya gidebilirsem Kadıköy'e,

Geçen cuma akşamı gitmeyi planladığım Kandıra/Beyllerbeyi köyü gezisini evli adamın hesabı çarşıya uymaz olayı nedeni ile ancak pazar akşam 18:00 sonrası yapabildim.Kandıra yolu Dragstar için biçilmiş kaftan.Gerçekten çok zevk veriyor insana.Ne tam otoban ne de Köy yolu gibi virajlı.Gerçekten çok zevk aldım ve motora tamamen alıştım.Artık birbirimiz için yaratılmışız diyebiliyorum :)

Yanlız dönüş yolunda canım sıkıldı biraz uzun rampa çıkarken motor stop etti ve çalışmadı.Sonrasında durdum sağda bastım ve tek marşta aldı.Bundan sonra yaklaşık 5-6 KM daha sorunsuz yol aldım ve benizciye girdim.Benizn aldığımda 209 km yol yapmıştım henüz ve 12.740 litre aldı depo ve full dolduğunu gördüm.Bidiğim kadarı ile 15 litre depo artı rezerv var.Rezerve hiç geçmedim.2,5 litre daha var olmalı depoda.Bana göre benzin bitmemiş olmalı ama niye stop etti ve giderken tekrar marş almadı analamadım.Başka birşey olabilirmi ısınma kaynaklı birşey veya buji filan?

Ortalama 90-130 km arası hızla yol yaptım ve iyi yaktı. Şehir içinde 12-13 litre ile 280-300 km civarı yol yapabiliyordum.Bu sefer aynı litre ile 209 Km yapabildim.


kusura bakma bu aralar çapulculukla ve birazda işlerle meşguldum:)
o banada oluyor..şöyle sanıyorum; rezerve kapalı iken ve benzin azsa rampa çıkarken benzin alamıyor..eger rezerve açık olsaydı böyle bişi ile karşılaşmayacaktın diye umuyorum:) ben hiç ölçme fırsatım olmadı şehir içi kullandım hep 215 km de şu an daha rezerveye düşmedi bakalım bitene kadar ölçücem km yi..

bu arada agustosta ege turu yaptıktan sonra kısmetse motoru satıcam gerçi bir sorunu yok gidiyor yuvarlanıyor her türlü ama 16 yaşında yaşlı kurt hem cc de büyütürüm diye düşünüyorum 1.3 1.4 1.6 motorların vergileri nasıl acaba ?
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
1044204_10200899547883905_1503751646_n.jpg


sorunun kaynagını buldum:S
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
141
Merhaba beyler, nasılsınız?

Nihayet manifold sorununu para harcayarak çözmeye karar verdim :) değiştireceğim. Avrupa yakası Bahçelievler civarı en yakın bildiğiniz, ya da uzak ama şuna git dediğiniz usta kimdir, nerededir? :) @Draggy senin vaktini çalardım ama neyse :)
 
Katılım
1 Nis 2011
Mesajlar
335
Merhaba beyler, nasılsınız?

Nihayet manifold sorununu para harcayarak çözmeye karar verdim :) değiştireceğim. Avrupa yakası Bahçelievler civarı en yakın bildiğiniz, ya da uzak ama şuna git dediğiniz usta kimdir, nerededir? :) @Draggy senin vaktini çalardım ama neyse :)

merkez motor ugur bulut mecidiyeköy trumph tower yanında custom tt nın karşısında...
 
Katılım
18 Eyl 2008
Mesajlar
3,680
Merhaba beyler, nasılsınız?

Nihayet manifold sorununu para harcayarak çözmeye karar verdim :) değiştireceğim. Avrupa yakası Bahçelievler civarı en yakın bildiğiniz, ya da uzak ama şuna git dediğiniz usta kimdir, nerededir? :) @Draggy senin vaktini çalardım ama neyse :)

her zaman beklerim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst