- Katılım
- 1 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,117
- Konu Yazar
- #1
Geçtiğimiz hafta sonu yapılan 10 Rıder's ın düzenlediği Balıkesir Sındırgı Emendere Motosiklet Festivaline katılmaya karar verdim :cat: eğer şartlar ve durum uygun olsaydı Emendere'den Balıkesir'e oradanda Çanakkale'ye doğru uzanacaktım ama elimde olmayan nedenlerden dolayı Sındırgıyla sınırlı kalan gezimi sizle paylaşmaya karar verdim bende :bounce:
Yolculuğa benim ve benle beraber tüm motosiklet camiasının çok sevdiği tanınmış bir isimle başladık Motorize Gezgin Ümmet Perkitan la :cat:
sabah erkenden hazırlanıp düştük yollara
Kütahyanın en meşhur çorbacısında paça çorbasıyla kahvaltımızı ettik önce
ardında biz benzinlikte sabah çayımızı yudumlarken motorlarımızda karnını doyurmakla meşguldu 65 TL lik benzin aldı benim obur kerata
Ümmet abi yeni motorunu benzinlik personeline tanıtırken
Mondial Bufalo 250 cc enjeksiyonlu güzel bi alet :cat:
çıkış kilometremiz :cat: 22717 km
ve yaklaşık 70 km lik sürüşün ardından ilk molamızı ilçemiz Çavdarhisarda dostumuz motosiklet tamircisi Süleyman GÖKTAŞ ın dükkanında veriyoruz :cat:
Sıcak bastırmaya başladı mola için durunca en ufak gölge bile harika geliyor insana :cat:
Süleyman kardeşimin ısmarladığı çaylar ve buzz gibi Çavdarhisar suyunu içip kendimize geldikten sonra akşama Sındırgıda görüşmek üzere vedalaşıp yola devam ediyoruz
ikinci molamız ise gene Kütahyamızın güzide ve yemyeşil bir ilçesi :cat: Simavda
burada eşimin yolluk olarak hazırladığı tarçınlı keki benzinlik çalışanlarının ısmarladıkları çaylarla afiyetle yedikten sonra yola devam
Ümmet abi hedef tayini yapıyor ilk hedefimiz Sındırgı ileriii :queen:
Yolda bi kaplumbağaya rastlıyorum vızır vızır işleyen ana yoldan karşıdan karşıya geçme derdinde
ale: kıyamayıp durdum ve karşıya geçirdim tosbağacığı :cat:
vee sonunda Sındırgıya vardık :cat:
Festival alanına varıp kaydımızı yaptırdıktan sonra
kamp düzenini alıp çadırımı kurdum hemen :cat:
bunlarda festival alanından görüntüler
mekan çok güzel doğanın içerisinde saklı kalmış bi cennet adeta :cat: zaten gizli cennet te deniyormuş buraya :cat:
ee birde festival hatırası alalım dedik havuza girmeden az önce
işte burasıda havuz :cat: hemen attım kendimi serin suya
tekrar belirteyim mekan 10 numara 5 yıldızdı yemyeşil cennetvari bi yerdi :cat:
havuzdan sonra çimlere yayıldık dostlarla muhabbete koyulduk :cat:
Bu arada hava baya bi kapandı ve bizleri bir ya yağmur yağarsa endişesi sardı
ale: öyle ya çadırlar yazlık belki su alır endişesi ile Sındırgıya çadırın üzerine sermeye naylon almak için gittim tekrar buda Sındırgı merkezden bi görüntü :cat:
aldığım naylonu çadırımın üzerine geçirip endişeye mahal bırakmıyorum :mrgreen: artık yağarsa yağsın :wiinkk:
Bu arada havuz başında akşam verilecek olan konserler için hazırlıklar başlıyor eğlenceye az kaldı yani :flower:
akşam yemeğimizi de ilginç bi masada (bi Murat 124ün üzerinde :queen: ) yedik (yemek festival boyunca ücretsizdi) :cat:
Yemekten sonra eğlence dj partisiyle başladı :cat: :flower:
ardında Nüans grubunun konseriyle devam etti :cat: :flower:
Nüans sahneden indikten sonra ise eğlence tam gaz devam Temas grubu sahne aldı :cat: :flower:
Sonrasında DJ Orçun tekrar sahneye çıktı
ve millet koptu :flower: :flower: :flower: kendini havuza atan atanaydı :queen::queen:
Çılgınca eğlenceyle geçen gecenin sabahında sabah kahvaltımızı ettikten sonra gene havuz sefası vardı :cat:
Öğleden sonra ise festivalin resmi açılışı yapıldı Balıkesir ve Sındırgı Belediye başkanlarının konuşmasından sonra 10.yıl marşı eşliğinde herkes elinde bayraklarla alanı doldurdu çok muhteşem bi manzaraydı :cat:
açılıştan sonra çeşitli oyunlar düzenlendi halat çekme ve rodeo yarışlarına katıldım
akşam saat 18:00 de ise kortej vardı ve gördüğüm en muhteşem kortejdi bence :cat:
Sındırgı halkıda ellerinde bayraklarla bizlerin fotolarını çekerek ilgilerini hiç eksik etmediler sağolsunlar :rendeer:
Köpeğiyle bile gelen vardı korteje
kortej ilçe merkezine geldiğinde ise belediye başkanı çaylar benden diyerek hepimizi merkezde bulunan çay bahçesine davet etti motorları olduğu yerde bırakarak geçtik çay içmeye
o kalabalığın içinde yıllardır görüşmediğim lise arkadaşımla karşılaştım iyimi :cherry: kafamda kask olduğu halde o tanımış beni oda polis olmuş ve Sındırgıda görevliymiş :cat: onlada hasret giderdik çay bahçesinde :cat:
kortejden sonra Emendereye festival alanına geri dönüyorum tekrar festival görüntüleri :cat: bu sefer motosikletler :cat:
işte size bir transalp çetesi
Amerikan tarzı bi HarleyDavidson :cat:
Yanındada bi yıldız Dragstar :cat:
veee her devrin motoru Jawa clasic 250 namı diğer Gara cava
akşam eğlenceler gene tam gaz devam etti
ta karşıdaki dağın tepesine bile atmış imzasını 10 Riders :cat:
en güzelide bu olsa gerek düğün tarihini motosiklet festivali zamanına denk getiren bi çiftin gelin motoru
eğlenceye veda edip yatıp uyumak üzere çadırıma dönüyorum ee her güzellğin bi sonu vardır
ale: dönüş sabaha
ale:
---DEVAMI GELECEK---
Yolculuğa benim ve benle beraber tüm motosiklet camiasının çok sevdiği tanınmış bir isimle başladık Motorize Gezgin Ümmet Perkitan la :cat:
sabah erkenden hazırlanıp düştük yollara
Kütahyanın en meşhur çorbacısında paça çorbasıyla kahvaltımızı ettik önce
ardında biz benzinlikte sabah çayımızı yudumlarken motorlarımızda karnını doyurmakla meşguldu 65 TL lik benzin aldı benim obur kerata
Ümmet abi yeni motorunu benzinlik personeline tanıtırken
çıkış kilometremiz :cat: 22717 km
ve yaklaşık 70 km lik sürüşün ardından ilk molamızı ilçemiz Çavdarhisarda dostumuz motosiklet tamircisi Süleyman GÖKTAŞ ın dükkanında veriyoruz :cat:
Sıcak bastırmaya başladı mola için durunca en ufak gölge bile harika geliyor insana :cat:
Süleyman kardeşimin ısmarladığı çaylar ve buzz gibi Çavdarhisar suyunu içip kendimize geldikten sonra akşama Sındırgıda görüşmek üzere vedalaşıp yola devam ediyoruz
ikinci molamız ise gene Kütahyamızın güzide ve yemyeşil bir ilçesi :cat: Simavda
burada eşimin yolluk olarak hazırladığı tarçınlı keki benzinlik çalışanlarının ısmarladıkları çaylarla afiyetle yedikten sonra yola devam
Ümmet abi hedef tayini yapıyor ilk hedefimiz Sındırgı ileriii :queen:
Yolda bi kaplumbağaya rastlıyorum vızır vızır işleyen ana yoldan karşıdan karşıya geçme derdinde
vee sonunda Sındırgıya vardık :cat:
Festival alanına varıp kaydımızı yaptırdıktan sonra
kamp düzenini alıp çadırımı kurdum hemen :cat:
bunlarda festival alanından görüntüler
mekan çok güzel doğanın içerisinde saklı kalmış bi cennet adeta :cat: zaten gizli cennet te deniyormuş buraya :cat:
ee birde festival hatırası alalım dedik havuza girmeden az önce
işte burasıda havuz :cat: hemen attım kendimi serin suya
tekrar belirteyim mekan 10 numara 5 yıldızdı yemyeşil cennetvari bi yerdi :cat:
havuzdan sonra çimlere yayıldık dostlarla muhabbete koyulduk :cat:
Bu arada hava baya bi kapandı ve bizleri bir ya yağmur yağarsa endişesi sardı
aldığım naylonu çadırımın üzerine geçirip endişeye mahal bırakmıyorum :mrgreen: artık yağarsa yağsın :wiinkk:
Bu arada havuz başında akşam verilecek olan konserler için hazırlıklar başlıyor eğlenceye az kaldı yani :flower:
akşam yemeğimizi de ilginç bi masada (bi Murat 124ün üzerinde :queen: ) yedik (yemek festival boyunca ücretsizdi) :cat:
Yemekten sonra eğlence dj partisiyle başladı :cat: :flower:
ardında Nüans grubunun konseriyle devam etti :cat: :flower:
Nüans sahneden indikten sonra ise eğlence tam gaz devam Temas grubu sahne aldı :cat: :flower:
Sonrasında DJ Orçun tekrar sahneye çıktı
ve millet koptu :flower: :flower: :flower: kendini havuza atan atanaydı :queen::queen:
Çılgınca eğlenceyle geçen gecenin sabahında sabah kahvaltımızı ettikten sonra gene havuz sefası vardı :cat:
Öğleden sonra ise festivalin resmi açılışı yapıldı Balıkesir ve Sındırgı Belediye başkanlarının konuşmasından sonra 10.yıl marşı eşliğinde herkes elinde bayraklarla alanı doldurdu çok muhteşem bi manzaraydı :cat:
açılıştan sonra çeşitli oyunlar düzenlendi halat çekme ve rodeo yarışlarına katıldım
akşam saat 18:00 de ise kortej vardı ve gördüğüm en muhteşem kortejdi bence :cat:
Sındırgı halkıda ellerinde bayraklarla bizlerin fotolarını çekerek ilgilerini hiç eksik etmediler sağolsunlar :rendeer:
Köpeğiyle bile gelen vardı korteje
kortej ilçe merkezine geldiğinde ise belediye başkanı çaylar benden diyerek hepimizi merkezde bulunan çay bahçesine davet etti motorları olduğu yerde bırakarak geçtik çay içmeye
o kalabalığın içinde yıllardır görüşmediğim lise arkadaşımla karşılaştım iyimi :cherry: kafamda kask olduğu halde o tanımış beni oda polis olmuş ve Sındırgıda görevliymiş :cat: onlada hasret giderdik çay bahçesinde :cat:
kortejden sonra Emendereye festival alanına geri dönüyorum tekrar festival görüntüleri :cat: bu sefer motosikletler :cat:
işte size bir transalp çetesi
Amerikan tarzı bi HarleyDavidson :cat:
Yanındada bi yıldız Dragstar :cat:
veee her devrin motoru Jawa clasic 250 namı diğer Gara cava
akşam eğlenceler gene tam gaz devam etti
ta karşıdaki dağın tepesine bile atmış imzasını 10 Riders :cat:
en güzelide bu olsa gerek düğün tarihini motosiklet festivali zamanına denk getiren bi çiftin gelin motoru
eğlenceye veda edip yatıp uyumak üzere çadırıma dönüyorum ee her güzellğin bi sonu vardır
---DEVAMI GELECEK---