Regal Raptop 350 Spyder T Gidon ile Takasa Girilirmi

Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
278
Arkadaşlar motorum (Spitzer 250R ) eşimle artçı olarak rahat yolculuk yapamadığım için malum siteye satılık olarak ilan verdim ve bir çok motorsiklet takası teklifi aldım bunlardan dün gelen takas teklifi 2011 model 10.000 km de Regal Raptor 350 Spyder T gidon titreşim konusunda 350 liklerde balansör varmış bu motosiklet hakkında bilgisi olan veya tecrübesi olan varsa çok sevinirim son hızı nedir her forumda farklı 110 km gider diyende 170 gördüm diyende var motor 350cc 17kw ortalama 23.11 hp ve su soğutmalı ayrıca her forumda en iyi çinli diye bahsediliyor artçı konforu nasıldır kullanıcılarınınyorumlarıbenim için çok önemlidir açıkçası 2013 model 2400 km deki motorumla takas edilecek bir motormudur :silent:
 
Katılım
18 Nis 2013
Mesajlar
2,495
Selam,geçen sene denk geldiğim bir başlıkta bunun beşiktaş civarında bir bayisi ve meşhur bir ustası varmış diye bir konu hatırlıyorum,ilgilisi çok regal raptorun ancak dediğiniz gibi 2011 motorla takas bilemiyorum tarz olarakta bambaşka yani çok detaylı incelemek lazım ancak sizdeki motorunda artçılı sürüş için olmayacağı gayet aşikar :)
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Abi öncelikle tebrik ederim. 2 ay gibi bir zamanda 2.400 Km yapmışsın ;)

Kocaeli MT grubumuzda Kürşat Işık adlı arkadaşımızda Regal Raptor 250 var ve her açıdan mükemmel bir motosiklet. En azından elemana hiç sorun çıkarmamış. Bakımlarını aksatmadıkça yolda bırakmaz.

Diğer Çin markalarına göre çok farklı ve yolda giderken dökülmüyor ;)

Senin söylediğin model için bir şey söyleyemem ama Regal Raptor'lar yabana atılır makineler değil.

Git motosikleti gör, eşinin de fikrini al. Kafana yatarsa, motosiklet de temizse takas olur. Sonuçta mühim olan keyif almak ki bunu en iyi bilenlerden biri sensin ;)
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
278
Abi öncelikle tebrik ederim. 2 ay gibi bir zamanda 2.400 Km yapmışsın ;)

Kocaeli MT grubumuzda Kürşat Işık adlı arkadaşımızda Regal Raptor 250 var ve her açıdan mükemmel bir motosiklet. En azından elemana hiç sorun çıkarmamış. Bakımlarını aksatmadıkça yolda bırakmaz.

Diğer Çin markalarına göre çok farklı ve yolda giderken dökülmüyor ;)

Senin söylediğin model için bir şey söyleyemem ama Regal Raptor'lar yabana atılır makineler değil.

Git motosikleti gör, eşinin de fikrini al. Kafana yatarsa, motosiklet de temizse takas olur. Sonuçta mühim olan keyif almak ki bunu en iyi bilenlerden biri sensin ;)
Yarın resimlerini yolluycaklar motorun bakalım baya bi araştırma yaptım ama çok tutarsızlıklar var özellikle son hız,titreşim vs gibi konularda regal genel olarak bir çok marka kadar bilindik ve oturmuş bir marka beşiktaştaki ustayıda duydum ama yinede kafamdaki motorlardan biri değildi açıkçası kullanmadan motoru görmeden bişey söylemek zor gözüküyor
 
Katılım
10 Nis 2008
Mesajlar
712
usta boyun ne dir bilmiyorum ama 1.70 boyundaysan biraz sıkıntı olabilir vites ve ayak pegleri baya ileride o motorun
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
o motor baya büyük bir motor hele t gidon.. :) sanırım sizde ss tarzı var.. ss den sonra çook farklı gelecektir..

eşiniz her halükarda rahat eder sisybar ayarlarsanız çok rahat olur muhtemelen yoktur motorda..

regale gelince güvenebiliceğiniz bir makina benim okulun orda fark edili bir adet vardı bütün sene gözümün önündeydi benim motorla yan yana geldiklerinde herkez bu daha şekil alsana bundan diyordu (okul muhabbeti işte) neyse gereksiz bir sürü bilgi verdim.. regal sağlamdır eğer 350cc 23 beygirse torku baya yüksek demektir su soğutmalıdır benden bu kadar umarım yardımcı olmuşumdur
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
fuarda görmüştüm sanırım. şaseyle motor arasından iki kolum gececek kadar boşluklar vardı.
regal raptor oldum olası sevmedim. güvenerek alıpta binmem yani o paralara.
başka 250 cc mi yok sanki
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
278
usta boyun ne dir bilmiyorum ama 1.70 boyundaysan biraz sıkıntı olabilir vites ve ayak pegleri baya ileride o motorun

Boydan yana bi sıkıntım yok 177 boy var sıkıntı neyapacağıma karar veremedim,takas için cevap vermem gerekiyor en iyisi araştırmaya devam.
Eşim SS ten sonra baya bir rahat edicektir ama benim kafamdaki sorulara cevap bulmadım motorun yorumları hakkında,araştırmaya devam.
 
Katılım
16 Nis 2013
Mesajlar
278
Motoru malum satış sitesine 129818468 ilan nosu ile satışa koymuşlar regalciler bi göz atsa ne durumdadır diye çok sevinirim takas için cevap bekliyorlar.
 
Katılım
1 Haz 2013
Mesajlar
305
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Şuanki motorun yuki değilmi
bence regal raptor daha iyi
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
dostum o motorun gücü çok ıyı,
fakat motorun tarzı sebebi ile maşa çok uzun,
orjınal zincir dışında bir incir uyumlu değil,
ya ek yaptıracaksın,,yada zincircilerden zincir kestireceksin,

tek kişi ile hafif gevşekken ses yapıyor,
iki kişi ile o ses her saniye duyuluyor,

zincir koruma lastiği her ay değişim istiyor yırtılıyor çünki,,,

benden bu kadar :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst