selam.motorcu arkaşım. kendi isim üzerine arama yaparken sadec 1-2 ürünümü görüp yorum yapmışsınız.tamamı custom ve müşteri isteği üzerine hazırlamış olduğum 2000 nin üzerinde her marka ve modeli tasarladığım ürünlerimi görmeyince malesef karşı tarafda yapıcı değilde rencide edici bir yorumunuz olmuş.avcrom egsozcuhalil. face bookda 3200 takipci ve 2000nin üzerinde modellerimi görüp ondan sonra yorum yapmanızı rica edeceğim.2.husus.tek ve çift silindir motorların en kötü özelliği,cbr 125,250,apache ve hysong tarzı motorlar .vurgulu ve komperesörlü çalışır buda su motoru gibi patır opatır ses yapar.biz bu sesi ve patlamayı maksimuma indirip aynı zamanda şehir içi sessiz şehir dışında sesli binebileceğiniz tasarımlar yapıyoruz. binici olarak haklısın ama şunu göz ardı etme bizler kapıda ödemeli ürün yolladığımız için müşterilerimiz iyi niyetle ellerindeki imkanlarla kameraya çekip yolluyorlar, buda malesef amötör ve hoşa gitmeyen reelde olupda sanala yansımayan bir ses oluyor.ben amötör ruhuyla ,el emeğiyle 1978den beri egsoz sektöründe karınca kararınca birşeyler yapmaya çalışıyoru. sayfama giripde gelen misafirlerim ve yorumları okuyunca beni ve işimi tanımadan yargısız infaz yaptığını belirtmeden geçemeyeceğim.her kezin düşdüğü yanlışı rica ediyorum sizde düşmeyin. custom egsoz ne demek.el yapımı.üretim bantlarıyla,trilyonluk tesisleriyle markasını binlerce dolar satan ithal frmalarla,her kezin kesesine ve zevkine göre tasarım yapıpda bunun 4/1 fiyatına alınan ürünü kıyas etmek sizce ne kadar adil.sizden illa ben en iyisini yapıyorum gibi laflar etmiyorum.Tr de olupda kendi öz sermayesi ile iş yapmaya çalışan ne kadar motor egsoz firması var.bunları gereken desteği verirseniz hem marka uğruna yurt dışına para gidişine dur dersininiz,hemde zevkinize ve isteğinize geöre tasarımlar yapan insan yetiştirirsiniz.eleştirileriniz yıkıcı değilde yapıcı olursa kazanan hepimiz oluruz.mesela tipi dandik dediğiini göstererk burası olmamış şundan olmamış dersen biz olasıya oldurasıya kadar çalışırız .100 kişinin beğeni atdığını bir kişi beğenmezse ben onu önemserim..benden illaki ürün talep edersiniz veya başka sebebden ötürü değil bu sektörden ekmek yiyen biri olarak sizi önemsi yorum.fikirlerinizbenim için yol göstericidir.saygılarımla