Honda Honda CBR 250R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Eki 2012
Mesajlar
148
Arkadaşlar bu deponun boyasıyla ilgili birşey soracağım. Eski tank padimi söktüm yeni tarz olanlardan takmak için, fakat pad altında kalan güneş görmeyen yer ile güneş gören kısımlar arasında ton farkı olmuş doğal olarak. Bu ton farkını kapatmak için ne yapmak lazım ?
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar bu deponun boyasıyla ilgili birşey soracağım. Eski tank padimi söktüm yeni tarz olanlardan takmak için, fakat pad altında kalan güneş görmeyen yer ile güneş gören kısımlar arasında ton farkı olmuş doğal olarak. Bu ton farkını kapatmak için ne yapmak lazım ?

Pasta cila öneririm ama mümkünse sen uygulama işi bilen birine yaptır ziebart-sonax veya ünlü araç bakım istasyonlarına götür onlar motoru yeni gibi yaparlar ama biraz tuzludur :)
daha önce çok araştırmış biri olarak pasta cila bir zımparadır numarası ve kalınlığı vardır polisaj makinesiyle yapılır birçok bilinçsiz arkadaş pasta cilayı normal cila zannedip sürüyor aman ha yaptığın hatanın telafisi olmaz.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Bende far buhu yapıyordu garantiden değiştirdiler ama su alma yoktu rutubet alıyordu heralde :)

Benim farda hiç buğu olmadı. Sinyallerde yakalıyorum bazen. Ama ben sağanak yağışta 2-3 saat motosiklete binen adamım. Buğu yapmasın da ne yapsın sinyaller? :D

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:16 ----------

Ben de o dandik plastik siyah olan yerleri kaplamayı düşünüyorum. Photoshopla kaplama çalışmaları yapıyordum ki uğraşmaktan kurtuldum.
Photoshop dimi bu orjinal değil ? Çok başarılı olmuş.

Aynen, Photoshop ile kendim yaptım.

Ayrıca vinil karbon kaplama cam gibi parlak olmuyor; dokulu, daha değişik bir parlaklık oluyor. Ben onu seviyorum.

Sulu karbon kaplama tekniğiyle yapıldığında Honda'nın orjinal parçalarında olduğu gibi parlak/cam gibi oluyor ancak ben öyle olmasını istemiyorum.
Vinil karbon kaplamadaki doku hoşuma gidiyor.
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20.06.2013 günübirlik ilk kez artçı ile istanbul sakarya kocaali gidiş geliş 550 km yol katettim. cbr 250 r ile 2nci uzun yol yolculuğum artçı ile ilk kez olmak üzere 3 aylık vitesli sürücüsü olarak gezinin öncelikle olumlu ve olumsuz yönlerini anlatıcam.
olumlular:
sık sık hemen hemen her dinlenme yerinde mola verdiğim için 250 km lik gidişte hiç yorulmadık.ortalama 120 140 arası gittik. gitmeden önce zinciri temizleyip yağlayıp lastik hava basıncı kontrol fren kontrol rutin kontrolleri yaptıktan sonra yola çıktık.giderken hiç sıkıntı yaşamadık.
3 ay oldu şuan 4400 km de cbr 250 im çok memnunum şu aşamada.
olumsuzlar:
dönüş yorucuydu çünkü günü birlik ilk kez hemde artçı ile hemen hemen 600 km yol yapmak ve 35 derece sıcakta ful koruma gezmek ve üstelik eğilerek gitmek biraz yorucuydu.özellikle mangal yapıp etleri yedikten sonra mayışma oldu biraz yatıp dinlendim.ancak artçı yolda az kalsın uyuyakalacağını söyledi.birinci olumsuzluk bu sonradan otobana girmeden ilk büfeye gidip kahve içti kendine geldi.
2.sırtım ağrıyordu yavaş yavaş vücutta uyuşmalar baş gösterdi kalça altı kemikler ağrıyuordu nede olsa racing selesi sert oluyor. kilomda 87 olunca iyice ağırlık çökünce ağrılar yavaş yavaş yolun sonuna doğru kendini belli etti her dinlenme yerinde muhakkak mola vermeme rağmen 10 dakikalık molalar. su ihtiyac ve bacakları eklem yerlerini haraket ettirdim her molada. ama yetmedi bu molalar.
3.sıcak yorgunluk ve ağrılar sonucu istanbul boğazına girerken çok trafik vardı boğaz köprüsüne tam girişte orda emniyet şeridide çok küçülüyor. trafikten kurtulmak için ordan 10 km hızla çok yavaş bir şekilde giderken iyice yorulmaktan dur kalktan dolayı arkadaşın sağ bacağındaki pantolan bariyerin tozunu almış bariyere sürtmemiş sadece pantolon bez le temizlersinya toz alırsın oda öyle olmuş.
4.boğaziçi köprüsüne tam girişte solumdaki araç aniden sağ kapıyı açtı zınk diye benim hızımda 20 km civarı ; kapıyı farkeder farketmez maksimum panik frenleme ile tekerleri kitlemeden (her hafta maksimum fren panik fren çalışma pratikleri yapan biri olarak meyvesini bu olayda almaktan dolayı kendimi sevmeye başladım)durmayı başardım iyiki kapıyı geri çekmedi çekseydi geri çekerken tam zamanında duran ben(kapı bana vurucaktı ) adam gördü ben geri çıktım sonra kapıyı tekrar kapattı.
5.artçı mola da wc ye gitmemiş sadece su içtik molalarda. otobana tekrar çıktım ( son mola yerinden ) artçı demezmi abi acil wc ye gitmem bas gaza bas dedi. olum sık dişini (poponu)dedim:) benim umurumda olmadı açıkcası kızdımda .paniklesem hız yapsam zaten köprüden çıkmışız geziyi işkenceye çevirdi son anda. ve şunu anladımki artçı ile uzun yol vede cbr ile asla:)
geziden seçtiklerimden bir kaç resim

istanbul gişeler sakaryaya giderken


Uploaded with ImageShack.us
ilk mola yeri (wc yazısına bakmayın görevli ben deyilim:) )


Uploaded with ImageShack.us
körfez sahil izmite doğru giderken


Uploaded with ImageShack.us
ve sakarya


Uploaded with ImageShack.us
karasuya doğru


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
yüzmeden sonra ara mola dinlenmesi artçı arkadaş ile tavlada ben kazandım magnumları mecburen o aldı


Uploaded with ImageShack.us
kocaali sahili çocuklar ne güzel sallanıyor


Uploaded with ImageShack.us
yavaş yavaş kocaaliden köye giderken dik bayır ve rampa yollar ve keskin virajlı virajları dönemessen uçurumu boyluyorsun


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
ve nihayet köye eve ulaştık


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
mangal küçük çaplı


Uploaded with ImageShack.us
dayım ve artçı arkadaş ile afiyet olsun


Uploaded with ImageShack.us
mangaldan sonra yorgunluk çökünce tertemiz toprak ağaç kokan sadece kuş sesi olan insan ve arabanın olmadığı bir yerde insan kendini cennette gibi hissediyor ve dinleniyorum


Uploaded with ImageShack.us
dut ağacı karatoprak köyünün karadutu simsiyah oluyor büyüyünce ve tadı bambaşka siyah dut yiyenler bilirler


Uploaded with ImageShack.us
fındıklar henüz olgunlaşmamış


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
kaynak suyu sürekli akıyor ve buz gibi 35 derecede bu kadar soğuk su şaşırdım ve kana kana içtim bizim damacana sularına maden sularına yeminle 10 basar.


Uploaded with ImageShack.us
dayıoğlu saolsun mangal ve bize kocaaliden köye kadar eşlik etti oda motosikletini yeni almış resimdeki mondial 100 luk yarı otomatik


Uploaded with ImageShack.us

umarım resimlere bakarken sizide oralara götürmüşümdür 1 günlük yorucu bir gün sonunda eve varınca hemen uyuyakalmışım.çünkü ilk kez 1 günde 600 kmye yakın yol ve gene ilk kez artçı ile 600 km yol yaptım.
herkese kazasız belasız iyi yolculuklar. BOL ŞANS.......orhan NOT:(cbr 250r sayfasına özel) belki diğer forum bölümünde görmeyenler içindir.
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
Cbr 250r ın otjinal lastikleri nasıl ? idare edermi yoksa çok mu berbat ?

Bu arada geziniz çok güzel olmuş ,tekerinize sağlık :)
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
eski kullandığım mondial mashın orjinal lastiklerinle kıyaslıyorum altın değerinde mashin lastiğine göre öyle yorumlayabilirim. ben gayet memnunum doğru frenleme ile lastikler kitlenmiyor. her hafta pratik yapınca lastiğin huyunu suyunu nerde hangi hızda nasıl nekadar mesafede durabileceğini kestirebiliyorsun
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
eski kullandığım mondial mashın orjinal lastiklerinle kıyaslıyorum altın değerinde mashin lastiğine göre öyle yorumlayabilirim. ben gayet memnunum doğru frenleme ile lastikler kitlenmiyor. her hafta pratik yapınca lastiğin huyunu suyunu nerde hangi hızda nasıl nekadar mesafede durabileceğini kestirebiliyorsun


oooo eski mash kullanıcısı buldum :) bende cbr veya cbf arasındayımda . Mashten sonra nasıl geldi cbr ? eğer vaktiniz varsa ya özel mesaj ile yada burdan aralarındaki farkları anlatabilirmisiniz?
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mashten cbr ye binince kendimi mercedese veya uçağa binmiş gibi hissettim. çok fark var hangisini anlatıyım bilemiyorum.
ışıklarda beklerken yeşil yanınca ani hızlanması arabalarla mesafeyi çoktan aşması virajı rahat alması lastikleri mashin lastiğine 10 basması vs.vs.
ilk zamanlar kullanmakta zorlanıyorum resimlerdede anlattığım gibi 3 aylık sürücü bu şekilde bu hale gelebiliyorsa sende rahatlıkla bu hale gelebilirsin. bu hale gelebilirmisin derken kesinlikle tecrübem var demiyorum öğrencek çooookk şey var daha yolun çok başındayız.tecrübe etmek için gezmek lazım öğrenmek araştırmak pratik yapmak şart.vede motosiklete bakmak.bakmak derken bakımlarını temiziğini yağını suyunu herşeyiyle ilgilenmek gerekiyor.
cbf yide sürdüm.şuan 3 aydır cbr sürüyorum kesmiyor desem yalan olmaz:) cbf alırsan muhtemelen 3 ay sonra cbr isteyeceksin. oyüzden extra masraf çıkmaması için direk cbr 250 r ile başlamanı öneriyorum. ilgi çok var cbr ye bakan bir kez daha bakıyor. hatta birisi şahin arabadan indi abi gel değişelim sen arabamı al bana o motoru ver dedi bende dedimki iki tane şahin getirir hatta bmw getir olmaz dedim:)
 
Katılım
17 Haz 2012
Mesajlar
3,797
mashten cbr ye binince kendimi mercedese veya uçağa binmiş gibi hissettim. çok fark var hangisini anlatıyım bilemiyorum.
ışıklarda beklerken yeşil yanınca ani hızlanması arabalarla mesafeyi çoktan aşması virajı rahat alması lastikleri mashin lastiğine 10 basması vs.vs.
ilk zamanlar kullanmakta zorlanıyorum resimlerdede anlattığım gibi 3 aylık sürücü bu şekilde bu hale gelebiliyorsa sende rahatlıkla bu hale gelebilirsin. bu hale gelebilirmisin derken kesinlikle tecrübem var demiyorum öğrencek çooookk şey var daha yolun çok başındayız.tecrübe etmek için gezmek lazım öğrenmek araştırmak pratik yapmak şart.vede motosiklete bakmak.bakmak derken bakımlarını temiziğini yağını suyunu herşeyiyle ilgilenmek gerekiyor.
cbf yide sürdüm.şuan 3 aydır cbr sürüyorum kesmiyor desem yalan olmaz:) cbf alırsan muhtemelen 3 ay sonra cbr isteyeceksin. oyüzden extra masraf çıkmaması için direk cbr 250 r ile başlamanı öneriyorum. ilgi çok var cbr ye bakan bir kez daha bakıyor. hatta birisi şahin arabadan indi abi gel değişelim sen arabamı al bana o motoru ver dedi bende dedimki iki tane şahin getirir hatta bmw getir olmaz dedim:)

Bakan bir daha bakar doğrudur hatta döner bir daha bakar :) fakat cbf in rahatlığını ararım gibi geliyor , arkaya ve yanlara çantayıda taktınmı oh mis amaaaa bastımmı gitmiyor :)
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
158
Bakan bir daha bakar doğrudur hatta döner bir daha bakar :) fakat cbf in rahatlığını ararım gibi geliyor , arkaya ve yanlara çantayıda taktınmı oh mis amaaaa bastımmı gitmiyor :)
cbr çok rahat dostum..cbr a da çanta takılabiliyor..airhawk sele var bende..cbr dayken airhawk seleyi bile kullanmama gerek kalmıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:36 ----------

arabada bile iki saat oturunca heryerin tutuluyor..
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
20.06.2013 günübirlik ilk kez artçı ile istanbul sakarya kocaali gidiş geliş 550 km yol katettim. cbr 250 r ile 2nci uzun yol yolculuğum artçı ile ilk kez olmak üzere 3 aylık vitesli sürücüsü olarak gezinin öncelikle olumlu ve olumsuz yönlerini anlatıcam.
olumlular:
sık sık hemen hemen her dinlenme yerinde mola verdiğim için 250 km lik gidişte hiç yorulmadık.ortalama 120 140 arası gittik. gitmeden önce zinciri temizleyip yağlayıp lastik hava basıncı kontrol fren kontrol rutin kontrolleri yaptıktan sonra yola çıktık.giderken hiç sıkıntı yaşamadık.
3 ay oldu şuan 4400 km de cbr 250 im çok memnunum şu aşamada.
olumsuzlar:
dönüş yorucuydu çünkü günü birlik ilk kez hemde artçı ile hemen hemen 600 km yol yapmak ve 35 derece sıcakta ful koruma gezmek ve üstelik eğilerek gitmek biraz yorucuydu.özellikle mangal yapıp etleri yedikten sonra mayışma oldu biraz yatıp dinlendim.ancak artçı yolda az kalsın uyuyakalacağını söyledi.birinci olumsuzluk bu sonradan otobana girmeden ilk büfeye gidip kahve içti kendine geldi.
2.sırtım ağrıyordu yavaş yavaş vücutta uyuşmalar baş gösterdi kalça altı kemikler ağrıyuordu nede olsa racing selesi sert oluyor. kilomda 87 olunca iyice ağırlık çökünce ağrılar yavaş yavaş yolun sonuna doğru kendini belli etti her dinlenme yerinde muhakkak mola vermeme rağmen 10 dakikalık molalar. su ihtiyac ve bacakları eklem yerlerini haraket ettirdim her molada. ama yetmedi bu molalar.
3.sıcak yorgunluk ve ağrılar sonucu istanbul boğazına girerken çok trafik vardı boğaz köprüsüne tam girişte orda emniyet şeridide çok küçülüyor. trafikten kurtulmak için ordan 10 km hızla çok yavaş bir şekilde giderken iyice yorulmaktan dur kalktan dolayı arkadaşın sağ bacağındaki pantolan bariyerin tozunu almış bariyere sürtmemiş sadece pantolon bez le temizlersinya toz alırsın oda öyle olmuş.
4.boğaziçi köprüsüne tam girişte solumdaki araç aniden sağ kapıyı açtı zınk diye benim hızımda 20 km civarı ; kapıyı farkeder farketmez maksimum panik frenleme ile tekerleri kitlemeden (her hafta maksimum fren panik fren çalışma pratikleri yapan biri olarak meyvesini bu olayda almaktan dolayı kendimi sevmeye başladım)durmayı başardım iyiki kapıyı geri çekmedi çekseydi geri çekerken tam zamanında duran ben(kapı bana vurucaktı ) adam gördü ben geri çıktım sonra kapıyı tekrar kapattı.
5.artçı mola da wc ye gitmemiş sadece su içtik molalarda. otobana tekrar çıktım ( son mola yerinden ) artçı demezmi abi acil wc ye gitmem bas gaza bas dedi. olum sık dişini (poponu)dedim:) benim umurumda olmadı açıkcası kızdımda .paniklesem hız yapsam zaten köprüden çıkmışız geziyi işkenceye çevirdi son anda. ve şunu anladımki artçı ile uzun yol vede cbr ile asla:)
geziden seçtiklerimden bir kaç resim

istanbul gişeler sakaryaya giderken
[url]http://img607.imageshack.us/img607/7339/e31g.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
ilk mola yeri (wc yazısına bakmayın görevli ben deyilim:) )
[url]http://img38.imageshack.us/img38/355/gj35.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
körfez sahil izmite doğru giderken
[url]http://img153.imageshack.us/img153/3900/dpyg.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
ve sakarya
[url]http://img836.imageshack.us/img836/565/zsmw.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
karasuya doğru
[url]http://img855.imageshack.us/img855/6171/o8f8.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img822.imageshack.us/img822/1677/niyn.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img35.imageshack.us/img35/7507/k91n.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img69.imageshack.us/img69/4109/okde.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img811.imageshack.us/img811/2562/zzo9.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
yüzmeden sonra ara mola dinlenmesi artçı arkadaş ile tavlada ben kazandım magnumları mecburen o aldı
[url]http://img600.imageshack.us/img600/6089/4sc0.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
kocaali sahili çocuklar ne güzel sallanıyor
[url]http://img22.imageshack.us/img22/8405/pm1k.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
yavaş yavaş kocaaliden köye giderken dik bayır ve rampa yollar ve keskin virajlı virajları dönemessen uçurumu boyluyorsun
[url]http://img51.imageshack.us/img51/1312/0om2.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img14.imageshack.us/img14/622/rpn3.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img547.imageshack.us/img547/9498/c9cl.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img543.imageshack.us/img543/9734/gpys.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
ve nihayet köye eve ulaştık
[url]http://img545.imageshack.us/img545/630/6nvt.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img199.imageshack.us/img199/4177/pql8.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img812.imageshack.us/img812/6650/7we8.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
mangal küçük çaplı
[url]http://img842.imageshack.us/img842/1435/zazi.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
dayım ve artçı arkadaş ile afiyet olsun
[url]http://img585.imageshack.us/img585/243/i0tm.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
mangaldan sonra yorgunluk çökünce tertemiz toprak ağaç kokan sadece kuş sesi olan insan ve arabanın olmadığı bir yerde insan kendini cennette gibi hissediyor ve dinleniyorum
[url]http://img694.imageshack.us/img694/6248/p4h3.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
dut ağacı karatoprak köyünün karadutu simsiyah oluyor büyüyünce ve tadı bambaşka siyah dut yiyenler bilirler
[url]http://img534.imageshack.us/img534/4950/l0p1.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
fındıklar henüz olgunlaşmamış
[url]http://img703.imageshack.us/img703/8532/jgh8.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
[url]http://img823.imageshack.us/img823/3055/ucet.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
kaynak suyu sürekli akıyor ve buz gibi 35 derecede bu kadar soğuk su şaşırdım ve kana kana içtim bizim damacana sularına maden sularına yeminle 10 basar.
[url]http://img266.imageshack.us/img266/1295/76h3.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
dayıoğlu saolsun mangal ve bize kocaaliden köye kadar eşlik etti oda motosikletini yeni almış resimdeki mondial 100 luk yarı otomatik
[url]http://img191.imageshack.us/img191/6055/8aiz.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

umarım resimlere bakarken sizide oralara götürmüşümdür 1 günlük yorucu bir gün sonunda eve varınca hemen uyuyakalmışım.çünkü ilk kez 1 günde 600 kmye yakın yol ve gene ilk kez artçı ile 600 km yol yaptım.
herkese kazasız belasız iyi yolculuklar. BOL ŞANS.......orhan NOT:(cbr 250r sayfasına özel) belki diğer forum bölümünde görmeyenler içindir.

Resimler resmen oha dedirtti harika bir gezi olmuş bende evde kokuman kuşu gibi oturuyom kardeşim :mrgreen: kazasız belasız kullan motorun alt sakalda güzel olmuş bizim 125 lere uymuyorda cbr 250 de daha bi agresif görünüm kazandırıyor :)
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
78 BS 064 plakamıda aldım :) Siğorta Yaptırdım 99 Tl :) Yarın gece inşallah motosikletimi almak ıcın yola koyulcağımm.. Haydi Hayırlısı. ESKİŞEHİRDE olan var ise saat-> 12:00 Tarih-> 23.06.2013 Otogarda olacam.
 
Katılım
26 Mar 2012
Mesajlar
512
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
78 BS 064 plakamıda aldım :) Siğorta Yaptırdım 99 Tl :) Yarın gece inşallah motosikletimi almak ıcın yola koyulcağımm.. Haydi Hayırlısı. ESKİŞEHİRDE olan var ise saat-> 12:00 Tarih-> 23.06.2013 Otogarda olacam.

Tanışmak için gelmeye çalışıcam panpa :) çok büyük ihtimal oradayım
 
Katılım
3 Ara 2012
Mesajlar
2,176
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Resimler resmen oha dedirtti harika bir gezi olmuş bende evde kokuman kuşu gibi oturuyom kardeşim :mrgreen: kazasız belasız kullan motorun alt sakalda güzel olmuş bizim 125 lere uymuyorda cbr 250 de daha bi agresif görünüm kazandırıyor :)
çok saol güzel yorumun için
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
78 BS 064 plakamıda aldım :) Siğorta Yaptırdım 99 Tl :) Yarın gece inşallah motosikletimi almak ıcın yola koyulcağımm.. Haydi Hayırlısı. ESKİŞEHİRDE olan var ise saat-> 12:00 Tarih-> 23.06.2013 Otogarda olacam.
sigorta 99 tl mi ben ankara da 207 tl ye 3 gün araştırma yaparak bulabildim
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
sigorta 99 tl mi ben ankara da 207 tl ye 3 gün araştırma yaparak bulabildim
:D:D:D:D:D gene iyi 207ye bulmussun. bana ilk ne deseler iyi 400 TL CIKARTTILAR :D 340 TL CIKARTAN BİLE OLDU :) en sonunda Gropuma mı neydı arabanın eskı siğortasını ordan yaptırmıstım lan dedım bide suraya qidek :D oradan 99 tl ye bitirdim işi tık verdım parasını :) yarında Allah'ın ıznı ile makıneye binecem...
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
:D:D:D:D:D gene iyi 207ye bulmussun. bana ilk ne deseler iyi 400 TL CIKARTTILAR :D 340 TL CIKARTAN BİLE OLDU :) en sonunda Gropuma mı neydı arabanın eskı siğortasını ordan yaptırmıstım lan dedım bide suraya qidek :D oradan 99 tl ye bitirdim işi tık verdım parasını :) yarında Allah'ın ıznı ile makıneye binecem...
hayırlı olsun üstad kazasız belasız
 
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
56
Bu akşam 21:00 gibi Buca-İnciraltı ufak bi gezi yapicam. Motoru olan olmayan herkesi beklerim. Hem biseyler iceriz hemde tanismis oluruz... 05073998944 ulaşın...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Üst