Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
ben 7 bıne geleyım ? ciddiyim :)

yapılan teklif kesinlikle makul değil ama tüketici aşırı ısrarcı olmamak koşuluyla istediği fiyatı satıcıya sunabilir. cep telefonu numarasına varana kadar yayımlamışsınız. lütfen kişilik haklarına saygılı olup, rencide edici olmayalım.

Ben gerekli cevabı arkadaşa verdim. Tabiki bizde mal alırken pazarlık ediyoruz ancak bu kadarı saygısızlıktır. Sokaktan para toplamıyoruz ki bu kadar ucuza verelim. Kimse kusura bakmasın böyle teklif edenlere gerekli cevabı veririm. 7 bine 2008 makineler var gidip onlardan alıcaklar.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:34 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:32 ----------

Manavgat motosiklet festivaline gelen var mı buradan ?
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
116
Ben gerekli cevabı arkadaşa verdim. Tabiki bizde mal alırken pazarlık ediyoruz ancak bu kadarı saygısızlıktır. Sokaktan para toplamıyoruz ki bu kadar ucuza verelim. Kimse kusura bakmasın böyle teklif edenlere gerekli cevabı veririm. 7 bine 2008 makineler var gidip onlardan alıcaklar.

eleman 6 verdi diye dedik onu Mizah da diyebiliriz. Arz talep tabiki istediğin fiyati vermekte özgürsün. Tayfun hocanın motoru alırız artık yapcak bişe yok :)=
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Son fiyat zammından sonra hyo dan soğudum yemin ederim yaw:pr: er 6 n yada gsr 600 e yönelicez herhalde:silent: yada bu yazı motorsuz geçiricez:queen:
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
eleman 6 verdi diye dedik onu Mizah da diyebiliriz. Arz talep tabiki istediğin fiyati vermekte özgürsün. Tayfun hocanın motoru alırız artık yapcak bişe yok :)=
hacı o paraya hayatta vermem motoru
bu arada faceyi benim hanım da okuyor o yüzden ordan yazamıyorum
ben motoru satmıyorum sırf dırdırından kurtulmak için ilan verdim :queen:
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
116
hacı o paraya hayatta vermem motoru
bu arada faceyi benim hanım da okuyor o yüzden ordan yazamıyorum
ben motoru satmıyorum sırf dırdırından kurtulmak için ilan verdim :queen:

lnık attıgım motor nası duruo

---------- Post added at 13:47 ---------- Previous post was at 13:23 ----------

istanbuldan karadenıze samsuna motorla gelme dusuncesı olan tecrubelı motoruclar varmı ? Buralarda motor yok İstanbuldan alsam Yol bilen biriyle gelmek isterim samsun tarafına (benı karadeniz şehirlerine bıraksada olur :D )
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
şimdi çakırca motoru aradım abi fiyat nedir diye 11.250 ama sabah aradılar tekrar fiyat değişecekmiş dedi biraz daha yükselecekmiş dolar falan dedi kanuni malefes motorda yok ellerins satılınca fırsatçılık yapıyorlar falan dedi adamında yapacağı birşeyyok adam bende istemiyorum satışlarım düşer bnde satmak isterim daha fazla dio ama yapcak birşeyyok iyiki 2013 ü 1 buçuk ay önce almışım :)
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
Ben bu kış 2011 motorumu satıp er6f yada er6n alacaktım ama fiyatlar deli uçuk 2006 model yaklaşık 7 senelik motora hatta kışın 2014 olacak 8 senelik motora deli fiyatlar çekiyorlar vaz geçtim 2014 model gt250r almaya karar verdim motordan memnundum zaten sadece tarz değiştirmek istiyrdum ama baklım artık 3. gt250r imi kışın alıcam :) ilki 2006 modeli sonra 2011 model aldım şimdi de 2014 model alıcam nekadar memnun kaldığımı siz düşünün artık
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
GT250R bu sınıfın en çok satan motoru demiş arkadaş.
Cümle doğru ama zaman kipinde sıkıntı var.
GT250R bu sınıfın en çok satan motoruyDU.

Çünkü pek alternatif yoktu. Ama Kawasaki, Honda ve aslında tarz olarak aynı olmasada Suzuki de işin içine girdi.
Gözlemlediğim kadarıyla Honda CBR250 geldiğinden beri bu segmentin 'satış adeti bazında' lideri CBR250'dir.
Heleki Kuralkan'ın saçma fiyat politikası sonucu gelen bu zamlardan sonra aradaki çark giderek açılacak gibi duruyor.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
şimdi çakırca motoru aradım abi fiyat nedir diye 11.250 ama sabah aradılar tekrar fiyat değişecekmiş dedi biraz daha yükselecekmiş dolar falan dedi kanuni malefes motorda yok ellerins satılınca fırsatçılık yapıyorlar falan dedi adamında yapacağı birşeyyok adam bende istemiyorum satışlarım düşer bnde satmak isterim daha fazla dio ama yapcak birşeyyok iyiki 2013 ü 1 buçuk ay önce almışım :)

Desvandi kardeşim inanıyorum ki dolar düşünce fiyata yansıtmayacaklar bunu. 1 ay daha olmadı bir firmayı aradım 10.250 nakit olur demişti. Arada şimdi 1000 tl gibi bir fiyat oynadı cız etti içim:pr:
Bir de anlamadığım bu doların yükselişi sadece hyoyu mu vurmuş cbr da filan değişiklik yok fiyat olarak:silent:
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
9wk7.jpg
an7s.jpg
iuxj.jpg
 
Katılım
20 Haz 2013
Mesajlar
180
şimdi çakırca motoru aradım abi fiyat nedir diye 11.250 ama sabah aradılar tekrar fiyat değişecekmiş dedi biraz daha yükselecekmiş dolar falan dedi kanuni malefes motorda yok ellerins satılınca fırsatçılık yapıyorlar falan dedi adamında yapacağı birşeyyok adam bende istemiyorum satışlarım düşer bnde satmak isterim daha fazla dio ama yapcak birşeyyok iyiki 2013 ü 1 buçuk ay önce almışım :)

Olay bize patladı bende aradım az önce aynı seyı soyledı dahada artıcakmıs plaka ruhsat derken 12 bın olur o fıyat adam dıyo dolar dusse bıle bunlar fıyatı assagı cekmez cıdden cok sanslıymıssınız :)
 
Katılım
29 Tem 2012
Mesajlar
175
nostaji tadinda benim eski hyonun bir kac resmini atayim dedim burda polemik yapmaya calisan arkadaslara cevap olsun diye simdide kawasaki kullaniyorum önemli olan motosikleti sevmek motodaslara saygi duymak iyi forumlar
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Arkadaslar,1 saat sonra esenyurtdaki servise gitcem.nikah dairesi arkasinda top sahasinin ordaymis. Bilen eden varmi?
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
GT250R bu sınıfın en çok satan motoru demiş arkadaş.
Cümle doğru ama zaman kipinde sıkıntı var.
GT250R bu sınıfın en çok satan motoruyDU.

Çünkü pek alternatif yoktu. Ama Kawasaki, Honda ve aslında tarz olarak aynı olmasada Suzuki de işin içine girdi.
Gözlemlediğim kadarıyla Honda CBR250 geldiğinden beri bu segmentin 'satış adeti bazında' lideri CBR250'dir.
Heleki Kuralkan'ın saçma fiyat politikası sonucu gelen bu zamlardan sonra aradaki çark giderek açılacak gibi duruyor.

Hocam, nasıl bir mantık ki bu; CBR250'yi Hyo ile karşılaştırıyor?
Nasıl bir mantık ki bu; Ninja'nın fiyatına ses çıkmıyor, Hyo'ya tantana yapılıyor.

Az objektif olalım, benim motorum da Hyosung. Farklı bir marka motorum bile olsa göz var nizam var, Allah aşkına yapmayın demeyin böyle şeyler, gülerler.

2005'de girmiş piyasaya Hyosung, forumun ilk sayfalarını bir oku, herkes çok para demiş bilmemne demiş. Bakıyoruz devamına GT250R patlaması yaşanıyor yıllarca insanlar alıyor biniyor ediyor ki; S&T Kanuni adı altında bile satıyor... Bugün bakıyorum yine, tek bayinin 2013'lerde satış miktarı 70 küsür. Hala daha sipariş alıyor :)

Geleceğin motoru CBR250 diyorsun da bunu kim kabul ediyor, neye göre CBR250? Kime göre CBR250?
Hyosung'u karşılaştıracaksan Ninja ile karşılaştır. CBR benim klasmanımda değil ki? Sport Touring tek silindir motosiklet CBR. Yanlışsam birileri beni uyarsın arkadaşlar?

Çok açık ve net birşey var.. Hyosung kendi sektöründe hem 0 piyasasında hem 2. el piyasada şu anda bileti elinde tutuyor. Pahalanabilir ucuzlayabilir. Alan ucuz diye alacaksa başka bişeyler baksın zaten.

Hyosung a rakip çıkacaksa bir gün, Yamaha olacaktır. Buraya yazıyorum umarım demiştim deriz hep beraber. YZF125 çok ufak kaldı, YZF250 geldiğinde ki biraz pahalı olacaktır, kimse hyosungun yüzüne bakmayacak(racing modellerde) ki fiyata yedek parçaya falana filana rağmen. Ama Yamaha atak yapana kadar Hyosung 1 numara. Bu defalarca tartışıldı, defalarca kağıt üzerinde de sokakta da kanıtlandı.

Bu arada, Kuralkan'ın saçma satış politikası diyen zihniyet...
Honda'nın tek silindir motoruna 10.500 isterken nerede?
Kawasaki Ninja'ya 5000€ isterken nerede?

Bunlar tartışılır.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
@Gnuk, dostum bir sakin ol.. Bir soluklan. Sana küfür etmedik, birşey yapmadık.

Sırf tek silindir olduğu için CBR250'yi kafadan elemek pek akıl karı değil.

Kaldıki, şuna eminim Hyosung'ın tek bayii'de 70 motor satması falan net bir şekilde hikaye!

Tüm gün istanbulda geziyorum ediyorum; bu mantıkla bolca GT250R görmem lazım. Ama nedense sürekli CBR250R görüyorum..

Olay sidik yarıştırmak değil. Böyle bir konuyada girmem. Ama bu fiyat zammıyla birlikte GT250R intihar etmiştir.
Bence millet 'genelde' tek silindirine çift silindirine bakmaz.
Servisine, yedek parçasına, sağlamlığına ve ikinci el piyasasına bakar.

Zaman beni haklı çıkaracaktır. Koreli, servisleri sorunlu, zamanında adına ciddi lekeler bulaşmış bir markanın 250lik motoru isterse 4 silindir olsun, ben çıkıpta 11.500 lira vermem.
Verene de saygı duyarım.
 
Katılım
8 Haz 2013
Mesajlar
113




Arkadaşlar motorum satılıktır. Özenle kullandığım bir motordur. Motor aksamında en ufak sıkıntısı yoktur. Fz6 Fazer almak için satıyorum.


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-alacagim-motoru-buldum-acil-satilik-127706520/detay/



İlanı verdiğim zaman 48.500 deydi. Şuanda 50.200 km de. Aktif olarak kullanıyorum. Genellikle uzun yola çıkıyorum.

Bu hesabım üyeliliği yeni fakat 2010 yılından beri aktifim. Çeşitli sebeplerden dolayı üyeliğimin iptalini istemiştim. Şimdi yeniden üyelik aldım.


Motorumun eksikleri

1- Sağ grenaj kapağı yok. O kısım vidayla tutturulduğu için çalmışlar. Aynı şekilde zincir plastik korumalığıda. Adana'da okuyorum orada çalındı bu parçalar toplamda 2 kere bende birdaha almadım. Şuan motosiklet Konya'da.

2-Ön sinyaller yok. Sinyalleri aldım fakat taktıracak zaman bulamadım. Sinyaller elimde alan arkadaşa vereceğim.



Fiyat konusunda az mı yazdım çok mu yazdım bilemiyorum. Ben bu fiyata aldım motoru. Üstüne aldığım extralarıda bindiğime sayıyorum.
Pazarlık düşünmüyorum ama MT den alacak arkadaş varsa 3 aşağı 5 yukarı anlaşırız. Motorum temizdir. Buradan bi arkadaşa gitmesine sevinirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:10 ----------

Yazmayı unuttuğum bir detay daha var arkadaşlar kusura bakmayın

Ön far camı, otobanda giderken öndeki kamyonun taş atması sonucu çatladı ve bir parçası yok. Resmini ekleyeceğim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:47 ----------

 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst