- Katılım
- 24 May 2013
- Mesajlar
- 646
- Konu Yazar
- #21
1.83 boy ve 153 kg ıle bende aranızdayım bılgınıze
hocam muhtemelen gördüğüm kadarıyla bayrak sende şuanda
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------
napsak "mt 3xl" grubumu kursak![]()
valla süper olur. 90cm sele boyu olan bi honda vardı çok rahat oturdum ayaklarım komple yere değiyodu. yanımdaki 175lik arkadaşım zar zor bindi, bindiği gibi indi
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------
Boyumuza göre motormu vardıda biz almadık kardeşim:queen:
Japonlar kendi boylarına göre yapıyorlar bu illetiÇinlilerde aynı familya
İllaki Harley mi alalım
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------
Her modelin S;M;L;XL;XXL gibi boyları olmalı.
Neyse farkı veririz kardeşim![]()
abi öyle diyosunda sanki Türkiye ortalamasında çok normaliz
bu arada imza çok iyi
ayrıca şunuda öğrenmek istiyorum hazır kendim gibileri bulmuşken. cbf 150 ile giyilebilecek bize uygun neler var abilerim kardeşlerim. bu cahil kardeşinize bi kaç değerli bilgilerinizden verin bi zahmet