CBF 150 ilk motorum "meraklılarına, kullanıcı 190cm 120kilo"

Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
1.83 boy ve 153 kg ıle bende aranızdayım bılgınıze

hocam muhtemelen gördüğüm kadarıyla bayrak sende şuanda:):) arkandan da sanırım ben geliyorum:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------

napsak "mt 3xl" grubumu kursak :)

valla süper olur. 90cm sele boyu olan bi honda vardı çok rahat oturdum ayaklarım komple yere değiyodu. yanımdaki 175lik arkadaşım zar zor bindi, bindiği gibi indi:D enduro ya mı geçsek hocam napsak ktm filan:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------

Boyumuza göre motormu vardıda biz almadık kardeşim:queen:
Japonlar kendi boylarına göre yapıyorlar bu illeti :) Çinlilerde aynı familya:)
İllaki Harley mi alalım :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:56 ----------

Her modelin S;M;L;XL;XXL gibi boyları olmalı.
Neyse farkı veririz kardeşim :)


abi öyle diyosunda sanki Türkiye ortalamasında çok normaliz:D:D
bu arada imza çok iyi:) şuanda ki cbf 150 ler "m" beden olsa bide onların xl olanları olsa off süper olur :) alırım bi dahada ne satarım ne yükseltirim:) ömürlük





ayrıca şunuda öğrenmek istiyorum hazır kendim gibileri bulmuşken. cbf 150 ile giyilebilecek bize uygun neler var abilerim kardeşlerim. bu cahil kardeşinize bi kaç değerli bilgilerinizden verin bi zahmet:)
 
Katılım
20 Mar 2006
Mesajlar
3,261
soğuk :) boy uzadıkça zirveye daha yakın oluyoruz hissettiğimiz sıcaklık bi farklı oluyo :D şaka bi yana herşeyin orta boylular için yapıldığını düşünmeye başladım:D

Latife ettiğime bakma, ben de sırıkgiller familyasındanım. Boy 1.83, kilo 76.
CBF 150'yi altımda oyuncak gibi hissetmiştim, sende fena görünmüyor. Nasıl oldu bu iş anlamadım.
Bu konuyu bir kez daha değerlendirmem lazım. Benim KT'yi emekliye ayırıp yeni birşeyler almak üzereyim de :)
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
Latife ettiğime bakma, ben de sırıkgiller familyasındanım. Boy 1.83, kilo 76.
CBF 150'yi altımda oyuncak gibi hissetmiştim, sende fena görünmüyor. Nasıl oldu bu iş anlamadım.
Bu konuyu bir kez daha değerlendirmem lazım. Benim KT'yi emekliye ayırıp yeni birşeyler almak üzereyim de :)

senin boy ve kilonda birisinin altında CBF150 oyuncak gibi durucağını pek sanmıyorum. fikir aldığın kişileri pek dikkate alma bence:)
deponun yanlarında bulunan grenajlar(sanırım grenaj deniyo) baya kaslı gösteriyo motoru. o olmasa belki daha küçük durur ayrıca koruma demirlerininde büyük görünmesinde illa ki payı vardır. eğer

cbf 150 düşünüyosan ve küçük kalması gibi bi tereddütün varsa hiç düşünme hocam:)
bende zaten senin (hatta almadan önce benim) gibi düşünenler için resmimi ekledim.
çünkü inanın motor küçük değil. tabi ki bi honda varadero veya bmw 1200gs değil:)
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
hocam muhtemelen gördüğüm kadarıyla bayrak sende şuanda:):) arkandan da sanırım ben geliyorum:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:52 ----------



valla süper olur. 90cm sele boyu olan bi honda vardı çok rahat oturdum ayaklarım komple yere değiyodu. yanımdaki 175lik arkadaşım zar zor bindi, bindiği gibi indi:D enduro ya mı geçsek hocam napsak ktm filan:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:54 ----------




abi öyle diyosunda sanki Türkiye ortalamasında çok normaliz:D:D
bu arada imza çok iyi:) şuanda ki cbf 150 ler "m" beden olsa bide onların xl olanları olsa off süper olur :) alırım bi dahada ne satarım ne yükseltirim:) ömürlük





ayrıca şunuda öğrenmek istiyorum hazır kendim gibileri bulmuşken. cbf 150 ile giyilebilecek bize uygun neler var abilerim kardeşlerim. bu cahil kardeşinize bi kaç değerli bilgilerinizden verin bi zahmet:)

normalde bana 2xl oluyor. ama motosiklet giyim ve aksesuarda 3xl anca oluyor. kesinlikle 3xl bakın derim.
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
o değilde bizim MT'de kısa adam yok herhalde, ben onu anladım bu topikten..

benimde boy 1.93, kilo 97
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
hayırlı uğurlu olsun...

teşekkür ederim :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:27 ----------

o değilde bizim MT'de kısa adam yok herhalde, ben onu anladım bu topikten..

benimde boy 1.93, kilo 97

valla banada öyle geldi ama yollarda hep 175lik kullanıcıları görüyorum. bi tane görsem şöyle kurbağa gibi bacakları kırılmış iki büklüm biri. çeviricem sarılıp ağlıyıcam halimize:D:D

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:29 ----------

normalde bana 2xl oluyor. ama motosiklet giyim ve aksesuarda 3xl anca oluyor. kesinlikle 3xl bakın derim.


venom marka 2xl bi tane spor turing mont buldum mevsimlik onu aldım. ama eldiven ve botta sıkıntım var. mototalda sadece 48 numara bot var başka bi yerde de yok.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Abi bu konuya benim gibi 1.67'lik adamların yazıp sonra rezil olacağını mı düşünüyorsunuz? :D

Boy kompleksi diye bişe var arkadaşlar. Ezmeyin bizi. :D

Boyum kısa ama 600cc'ler bile baş edemiyor benimle :)
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
Abi bu konuya benim gibi 1.67'lik adamların yazıp sonra rezil olacağını mı düşünüyorsunuz? :D

Boy kompleksi diye bişe var arkadaşlar. Ezmeyin bizi. :D

Boyum kısa ama 600cc'ler bile baş edemiyor benimle :)

hocam çoğu motorda sorun yok senin için ayağın yere değmezse yatır motoru. bizde öyle bişey yok. :D
 
Katılım
14 May 2012
Mesajlar
421
1.82 130 kg bende buradayım :)

hayırlı olsun yeni motorun başka seçenekte yok gibi düşük ccler için.
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
1.82 130 kg bende buradayım :)

hayırlı olsun yeni motorun başka seçenekte yok gibi düşük ccler için.

teşekkür ederim. malesef pek seçenek yok hatta 250cc dahil 190 üstü ve zayıf olmayan kişilere pek seçenek yok. fakat yüksek cc makinalarda çok karizma olanlarıda var. onlarıda kısa olanlar kullanamıyo hehe:)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan kazasız belasız inş. :rendeer:

Bu arada desene CBF 150 ne çekecek be senden :cherry: hem acemiliği atacaksın üzerinde hemde maşallahın var 120 kg :p Allah o motorcağızada sabırlar versin :queen: ha benim motorun ağzı dili olsada sen sorsan oda cevap verse "ne çektim be ben bundan" diye :queen: 1.83 boy 100 kg :cherry: :cat:
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
646
Hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan kazasız belasız inş. :rendeer:

Bu arada desene CBF 150 ne çekecek be senden :cherry: hem acemiliği atacaksın üzerinde hemde maşallahın var 120 kg :p Allah o motorcağızada sabırlar versin :queen: ha benim motorun ağzı dili olsada sen sorsan oda cevap verse "ne çektim be ben bundan" diye :queen: 1.83 boy 100 kg :cherry: :cat:


teşekkür ederim:) İnşallah hocam:)

valla çekeceği var benden:) daha 300km oldu alıştım sayılır motora, ne yaparsam hangi tepkiyi vereceğini az çok tahmin edebiliyorum artık. :queen:
bazen uzun ve dik yokuş çıkarken zorlandığını hissedebiliyorum:) kaskın içinden deeeh sibief deeeh oğlum diyorum:flower: biri duysa rezillik haha:D

benden 20 kilo zayıfsın hocam bide bu açıdan bak :):)
 
Katılım
1 Haz 2009
Mesajlar
4,117
Evet Polyyanna mutluluk oyunu oynarsak o açıdan bakabiliriz :cherry: ama açı değiştiğinde gene gerçeklerle başbaşa kalıyoruz :farao: gerçi ben kilolarımla barışığım ama

kdmg.jpg


Kütahyalıyım bence ben :queen::queen:
 
Katılım
3 Mar 2013
Mesajlar
743
183 cm 130 kiloyum. Kemiklerim iri. Tvs apache ilk versiyon ile simdilik mutluyum. Titresimin yag yaktirdigini okumustum bir yerde :D
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst