Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
arkadaşlar birşey soracağım bu sabah motoru çalıştırmak istedim marşa bastım almadım sonra tekrar bastım marş takılı kaldı sanki düymeye basıyormuş gibi devamlı marş basıyordu bende kontağı kapatıp anahtarı çıkarttım fakat hala marş basıyordu nasıl oldu anlamadım bende aküdeki kabloyu çıkarttım akü kablosunu tekrar taktığımda anahtar takılı olmamasına rağmen marş basmaya devam ediyordu bu neden olur? yardım edecek birisi varsa sevinirim

marş motoru akım almadan çalışacak bir parça olmadığını düşünürsek muhtemelen bir yerde şase var.marş motorunun önünde vida bağlantılı kabloyu sök, çalıştıracağın zaman kabloyu söktüğün yere deydirerek marşa bas motor çalışınca kablonun temasını kes ve en yakın servise götür
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Arkadaşlar pert hyo yoktur, bakımsız hyo vardır :queen: Geçenlerde bizim moto23 kulübünden bir abim 2006 hyosu ile mardin gezimize katıldı. Yolda yorulunca ben geçtim hyoya, benim makine 2012 5 bin km , abimizin ki 2006 10 bin km. Tabi kaçını 10 bin bilmiyorum kendisine orjinal diye satmışlar fakat silindiri sökülmüş belli, keçeler falan görünüyor artık nasıl bir keçe koymuşlarsa. Makinenin performansı 2012'ye çok yakın ancak frenleri, grenajları ve zincir felaket durumdaydı. Ön amortisörde patlaktı.

2 gün dükkana sokup adama ettikten sonra makine canavar gibi oldu. Eliniz anahtar tutuyorsa, birazda meraklıysanız motoru alıp adama edebilirsiniz. Yeterki makinesi ve elektrik aksamı sağlam olsun. Bu arada 1 hafta merkez yedek parçadan amortisör keçesi bekledim her aradığımda yarın gelicek oğlen gelicek diye oyaladılar. Bende sinirlendim amortisörü söktüm, keçesini elime alıp sanayi gittim. Birebir ölçülerde keçeyi 7,5 tl ye aldım taktım. Zinir artık ömrünü tamamlamış gergiyi sona kadar getirince bile yeterli gerginliğe zor geliyordu. 1 baklada zincirden eksilttim ayara geldi ancak zincir koptu kopacak yeni zincir siparişi verilmesi gerek. Debriyaj telini ve balataları değişmişler güyya, berbat bir kavrama vardı resmen sıfır balata kaçırıyordu. Ayrıca hala teli yağsız takan ustalar var hayret ediyorum. Debriyaja ayar verdikten sonra benim debriyajdan bile güzel kavramaya başladı :) Uzun lafın kısası uğraşmayı seviyorsanız eski hyo alın yok ben anlamam sadece binerim diyorsanız ucuz diye eski motorlara bulaşmayın.
 
Katılım
17 Ocak 2011
Mesajlar
70
Arkadaslar birde bn bu km olayina anlam veremiyorum dusuk kmli bi motor gorunce hemen dusurulmus damgasini vuruyorsunuz bnm motor 2011 model 6000 km dun aksam dedi daha o dami dusurulmus
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
2011 model olup 6 binde olan motorun var olma olasılığı var arkadaşlar zira en son sattığım motorumda 2011 model 6000 km deydi aldığımda gayette temizdi. Biliyorsunuz bazı motosiklet kullanıcıları motorlarına bebek gibi bakıyor gezmekten çok bakmayı tercih ediyorlar :cherry:
 
Katılım
17 Ocak 2011
Mesajlar
70
Aynen kardesim bn 30 yaslarinda tanidigim bi abimden aldim ilk sahibiydi ztn sivasta hava sartlarindan dolayi cok ztn binemiyoz ki o da bakmaktan binmemis bnde oyleyim baktim bugun hava bulutlu ruzgarda var garajdan hic cikartmadim bugun yuruyerek geldim dukkanima :-D
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
istanbul piyasasından bahsediyoruz arkadaslar... ben 2 ayda 5200 km yaptım sattım..
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-turkiyede-tek-128824716/detay
arkadaşlar ilandaki 2013 motorda bu koruma takozunu nasıl yapmış satıcya soru sor bölümünü yok o yüzden bilen varsa nasıl yaptırta biliriz birde bu kafa tarafında GTR yazıyo orjinalinde varmıydı o yazı hoş duruyo sticker sa bende alıp yapıştıra bilirim.?
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Ya nekadar desende insanların içerisinde yinede bir kuşku oluşacaktır. Bu zamanda insanlara güvenmek zor olduğundan bu. Ama çok şüphen varsa götürecen servise yada ustaya baktıracaksın başka yol yok mecburrrrr:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-turkiyede-tek-128824716/detay
arkadaşlar ilandaki 2013 motorda bu koruma takozunu nasıl yapmış satıcya soru sor bölümünü yok o yüzden bilen varsa nasıl yaptırta biliriz birde bu kafa tarafında GTR yazıyo orjinalinde varmıydı o yazı hoş duruyo sticker sa bende alıp yapıştıra bilirim.?

Yan koruma topuzlarını mı soruyorsun desvandi ? Eğer yan koruma topuzlarını diyorsan ben şöyle bir ilan gördüm bir bak
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-grenaj-koruma-takozu-115354101/detay/
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Ya nekadar desende insanların içerisinde yinede bir kuşku oluşacaktır. Bu zamanda insanlara güvenmek zor olduğundan bu. Ama çok şüphen varsa götürecen servise yada ustaya baktıracaksın başka yol yok mecburrrrr:cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------



Yan koruma topuzlarını mı soruyorsun desvandi ? Eğer yan koruma topuzlarını diyorsan ben şöyle bir ilan gördüm bir bak
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-grenaj-koruma-takozu-115354101/detay/

o ilanı gördüm bndede bizim motora nasıl takıcaz koruma topuzu şase demirine monte edilmiyomu sağlam bi yere şimdi bizim grenajın o arada demir yok ona bağlanacak karşılık gelmiyor nasıl uydurmuşlar nasıl bi çalışma lazım
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Desvandi o ilandaki ne baktım sanırım yağ radyatörünün bağlı olduğu kısımdan bağlamış dikkatli bakarsan. Ama oyle ise Allah muhafaze grenaja zarar vermeyim diye orda şaseye bağlı bölüme zarar vermesin :silent:
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Desvandi o ilandaki ne baktım sanırım yağ radyatörünün bağlı olduğu kısımdan bağlamış dikkatli bakarsan. Ama oyle ise Allah muhafaze grenaja zarar vermeyim diye orda şaseye bağlı bölüme zarar vermesin :silent:

oraya bağlanmaması lazım ya düşsen bide yamar dağıtır içeriyi

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:47 ----------

arkadaşlar bide hyo nun sitesinde orjinal var ama baksanıza çok pahalı bide grenajı delip uygulamışlar güzel aslında ama pahalı

http://hyosung.co.nz/accessories/gt650/crash-knobs.html#!prettyPhoto

söylebi yapılış görselide var bizim orada demir varmı yağ radyatörün orada

$(KGrHqR,!lIFCez3m7muBQ3MFCDO,!~~60_57.JPG
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
O değilde 2013 hyonun sahibi burda mı bilmiyorumda kusura bakmasın ağır apaçiymiş. O motorun hali nedir öyle
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
2. el düşünen arkadaşlar o 'özel yapım egzoz' muhabbeti olan motorlardan uzak durun derim. Özel yapım dedikleri pimaş borunun biraz hallicesi oluyor genelde ve motor aglıyor içten içe o egzozlarda. Tabi yapılan hunharca aragazları vs. leri de siz düşünün :D

Ayrıca Hyonun kullanıcıları arasında apaçi dostlarımız çokça olduğundan ve bu kardeşlerimizin zincir yağlamaktan bile bihaber olduklarından (serviste 5.000 kmdir zincire hiç dokunmayana rastladım.) yola çıkarsan motor için el sıkışılan kişinin giydigi ayakkabıya bile dikkat edin :D Eger bir bagcıgı pembe diğeri yeşil falansa apaçilikte tavan yapmıştır ve hyonun da damarlarındaki kan çekilmiştir muhtemelen.
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
2. el düşünen arkadaşlar o 'özel yapım egzoz' muhabbeti olan motorlardan uzak durun derim. Özel yapım dedikleri pimaş borunun biraz hallicesi oluyor genelde ve motor aglıyor içten içe o egzozlarda. Tabi yapılan hunharca aragazları vs. leri de siz düşünün :D

Ayrıca Hyonun kullanıcıları arasında apaçi dostlarımız çokça olduğundan ve bu kardeşlerimizin zincir yağlamaktan bile bihaber olduklarından (serviste 5.000 kmdir zincire hiç dokunmayana rastladım.) yola çıkarsan motor için el sıkışılan kişinin giydigi ayakkabıya bile dikkat edin :D Eger bir bagcıgı pembe diğeri yeşil falansa apaçilikte tavan yapmıştır ve hyonun da damarlarındaki kan çekilmiştir muhtemelen.

Sonra HYO'ya laf atarlar, dağılıyor vs diye.

Bu apaçi arkadaşlar sırf kalıplı diye alıyor Hyo'yu. Bugün Honda da kalıplı 250'lik yapsa bu apaçi arkadaşlar onun da anasını ağlatıp onu da dağıtır ve bir sürü "kronik" sorun çıkarırlar.
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
Arkadaşlar pert hyo yoktur, bakımsız hyo vardır :queen: Geçenlerde bizim moto23 kulübünden bir abim 2006 hyosu ile mardin gezimize katıldı. Yolda yorulunca ben geçtim hyoya, benim makine 2012 5 bin km , abimizin ki 2006 10 bin km. Tabi kaçını 10 bin bilmiyorum kendisine orjinal diye satmışlar fakat silindiri sökülmüş belli, keçeler falan görünüyor artık nasıl bir keçe koymuşlarsa. Makinenin performansı 2012'ye çok yakın ancak frenleri, grenajları ve zincir felaket durumdaydı. Ön amortisörde patlaktı.

2 gün dükkana sokup adama ettikten sonra makine canavar gibi oldu. Eliniz anahtar tutuyorsa, birazda meraklıysanız motoru alıp adama edebilirsiniz. Yeterki makinesi ve elektrik aksamı sağlam olsun. Bu arada 1 hafta merkez yedek parçadan amortisör keçesi bekledim her aradığımda yarın gelicek oğlen gelicek diye oyaladılar. Bende sinirlendim amortisörü söktüm, keçesini elime alıp sanayi gittim. Birebir ölçülerde keçeyi 7,5 tl ye aldım taktım. Zinir artık ömrünü tamamlamış gergiyi sona kadar getirince bile yeterli gerginliğe zor geliyordu. 1 baklada zincirden eksilttim ayara geldi ancak zincir koptu kopacak yeni zincir siparişi verilmesi gerek. Debriyaj telini ve balataları değişmişler güyya, berbat bir kavrama vardı resmen sıfır balata kaçırıyordu. Ayrıca hala teli yağsız takan ustalar var hayret ediyorum. Debriyaja ayar verdikten sonra benim debriyajdan bile güzel kavramaya başladı :) Uzun lafın kısası uğraşmayı seviyorsanız eski hyo alın yok ben anlamam sadece binerim diyorsanız ucuz diye eski motorlara bulaşmayın.

halilim kauçuk keçelerin ömrü 5 senedir ondan sonra dökülür normalde 5 senede bir söküp orjinali ile değişmek gerekir ki benim 650 liğin hava manifoltları artık kum gibi dağılıyordu değiştiğimde çoğu kişi bunu pek bilmez 2. el motor alınca dikkat etmen gereken yerlerden biri kauçuklarıdır
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
116
beyler 2012 Sıfır motor almak ıcın bazı sehırlerı aradım adamlar 'abi 2013 bulamıyoruz stok yetişmiyor sen 2012 diyorsun haha :D ' dedi. Fiyatları artıcakmış varmı böle bişe 11.500 olacakmış plaka teslım ?
 
Katılım
27 Nis 2012
Mesajlar
153
beyler 2012 Sıfır motor almak ıcın bazı sehırlerı aradım adamlar 'abi 2013 bulamıyoruz stok yetişmiyor sen 2012 diyorsun haha :D ' dedi. Fiyatları artıcakmış varmı böle bişe 11.500 olacakmış plaka teslım ?

Hyo alıp satamayan bayilerin uydurduğu bir şey olmasın?
Çabuk alın bak zam gelecek mesajı içeriyor :)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
halilim kauçuk keçelerin ömrü 5 senedir ondan sonra dökülür normalde 5 senede bir söküp orjinali ile değişmek gerekir ki benim 650 liğin hava manifoltları artık kum gibi dağılıyordu değiştiğimde çoğu kişi bunu pek bilmez 2. el motor alınca dikkat etmen gereken yerlerden biri kauçuklarıdır

Doğrudur, geçenlerde 20 senedir depoda yatmış almanyadan gelen bir Honda MBX motosiklet düştü elime. Bahsettiğin aksamlar aynı durumdaydı :) Hatta hava filtresinin süngeri peynir gibi dağılıyordu. Lakin eğlenceli motordu :mrgreen: 2 zamanlı 160-200 cc civarı bişeydi. Tekere geliyordu :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Herkes küfürleri yazsın, ben adama topluca göndericem

9t8.png


http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-garaj-motoru-128535218/detay/
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
116
Doğrudur, geçenlerde 20 senedir depoda yatmış almanyadan gelen bir Honda MBX motosiklet düştü elime. Bahsettiğin aksamlar aynı durumdaydı :) Hatta hava filtresinin süngeri peynir gibi dağılıyordu. Lakin eğlenceli motordu :mrgreen: 2 zamanlı 160-200 cc civarı bişeydi. Tekere geliyordu :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:02 ----------

Herkes küfürleri yazsın, ben adama topluca göndericem

http://img17.imageshack.us/img17/5993/9t8.png

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-garaj-motoru-128535218/detay/


ben 7 bıne geleyım ? ciddiyim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst