Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
çorludakini biliyorum 1-2 etkinlikte bir arada olduk ancak suan o kadar bütce ayıramıyorum. 2010 modeller injeksiyonlu değilmi ? biriyle görüştüm yarın bakıcam ??
 

IMK

Katılım
11 Mar 2013
Mesajlar
75
2008 de dahil sonrakilerin hepsi enjeksiyonlu kardeşim..hyosung özellikle makyajlara başladıktan sonra birçok sıkıntısı olduğu yerlere müdahale edip iyileştirmeler yaptı..2013 de devrim yaptı birçok parçasını değiştirdi...
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
yok yav bu iş bizi aşıcak. piyasada o kadar cok kurnaz varki. ne alın teri umursuyorlar ne haksız kazanç vaz geçiyim en iyisi. alırsak sıfırını alırız artık...
 
Katılım
8 Tem 2008
Mesajlar
1,471
arkadaşlar motorumda bir ses var kaynagını bir türlü anlıyamadım. Motordaki ses şu şekilde ŞIK ŞIK ŞIK ŞIK gazı açtıgımda sesin sürekliligi artıyor ve hızlanıyor yüksek devirlerde kayboluyor bazen yada ben duyamıyorum motor sesinden egsozu kapatmama ragmen.

Şimdi sebeblerine gelirse motor subablara vurmuyor açıp baktırdım. yatakta boşluk onada baktırdım kranktan falanda degil zaten demir sesi degil.

Eski bir hyo kullanıcısı arkadaş katalizör iptal edilgiinde geliyor demişti fakat motordan geliyor ses bi anlam veremedim.

2 farklı iyi ustadı 1 er kez komple dagıtılıp toplandı bu yüzden yani motor masaya yatırılarak motorun gidişinde çekişinde yakıtında hiç bir problem yok.. ayrıca 4bin km yaptım bu sesle beraber.

Ustada motorun yeterli yaglamayı yapamadıgını motor ısınınca bu sesi çıkarmayacagını söyledi ne kadar dogrudur bilemicez fakat hafta sonu deniyecegim.

egzantrik zincir ve gergi degişim vaktin gelmiş.o şekilde 4000 km yapmıs olmanda motoruna karsı ayrıca bır sorumsuzluk olmuş
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Nis 2013
Mesajlar
73
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Birkaç fotograf atalım bari.

Halil istegin üzerine yanyana çektim ER6F le GTR ı. Aşagı yukarı aynı boyutlarda ama hyo arkadan daha tombik duruyor. Bir iki foto daha var onları da bikaç mesaj sonra atarım inş. (ER6F birkaç mesaj yukarıda Hyoya teneke diyene katılan Çelikatlının motorudur :D )
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/06/18/RJHL.jpg


Güneşleniyor hayvanlar. Benimkinin teni fazla beyaz güneş yaramıyor namıssıza :O Soldaki Gnuk (Furkan) ın motoru.
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/06/18/7cEBN.jpg

Ve artistik bir poz. +18
http://www.hizliresimyukle.com/images/2013/06/18/aTcVr.jpg
şimdi yusuf kardeş hyo la kawasaki er6 yanyana koymuşsun diyorsunki hyo daha gösterişli.şimdi sen bu resimde sütçü beygiriyle hyo yarış atını yan ya koymuşsun insan biraz utanır kardeşim be bu ne cahilliktir.sen nasıl cürret edersin beygirle yarış atını aynı kefeye koymaya.ozaman istersen hyosungun bu güne kadar üretmiş olduğu en kaliteli ve gösterişli bir medeliyle kawasakinln en basit modelini yan yana koy en cahil motorsikletten anlamayan adam bile kawaya hayran olur kawasakinin bugüne kadar yapmış olduıu en deli makina zx 14 dür hayabusadan bile kuvvetli bir makinadır.şimdi kıvırmadan söyle hyosungun en kaliteli motorunu açıkla eğer zx1f kadar özellikll bir makinaysa bu camiayı bırakıp mobilet kullanıcam dostum bulabilirsen eğer resimlerinide koyda görelim hyonun en dehşet makinasını
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
beygirle yarış atını aynı kefeye koymak neden mümkün olmasın ki misal düşün sen buradaki diğer insanlarla aynı statüdesin :) sen de diğerleri gibi yorum vs yazabiliyorsun. her zaman mutlak eşitlik mümkün olmuyor murat kardeş.
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
116
yahu beyler Uykuya dalacakken aklıma bişe takıldı artık Temiz hayo arayışına iyice odaklanıp Kredimi çekip Alıcam inş. Ancak Şehir içi Kullanıcam genelde Malum samsunda Otoban yok :) Gunluk şehir içi kullanımda sıkıntı yaratırmı bu motor ?
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
şimdi yusuf kardeş hyo la kawasaki er6 yanyana koymuşsun diyorsunki hyo daha gösterişli.şimdi sen bu resimde sütçü beygiriyle hyo yarış atını yan ya koymuşsun insan biraz utanır kardeşim be bu ne cahilliktir.sen nasıl cürret edersin beygirle yarış atını aynı kefeye koymaya.ozaman istersen hyosungun bu güne kadar üretmiş olduğu en kaliteli ve gösterişli bir medeliyle kawasakinln en basit modelini yan yana koy en cahil motorsikletten anlamayan adam bile kawaya hayran olur kawasakinin bugüne kadar yapmış olduıu en deli makina zx 14 dür hayabusadan bile kuvvetli bir makinadır.şimdi kıvırmadan söyle hyosungun en kaliteli motorunu açıkla eğer zx1f kadar özellikll bir makinaysa bu camiayı bırakıp mobilet kullanıcam dostum bulabilirsen eğer resimlerinide koyda görelim hyonun en dehşet makinasını

Üstad, sen neden bu foruma yazıyorsun? İşin gücün yok mu senin? Rica ediyorum uzaklaş bu forumdan ya, boş yere gerginlik yaratıyorsun.

Yusuf'un ne demek istediğini burada herkes doğru anlarken sen neden başka yerden anlıyorsun, bunu nasıl başarıyorsun? Valla bir enteresansın ya :)

Gaz gördüm, gazlı gördüm, ama böyle gazlanmış adam görmedim.. zx14'ten bahsediyor adam, hayabusa zx14'ten ufak olmasına ve aradaki fiyat farkının aslında çok makul olmasına(7.000TL) rağmen, insanların peynir ekmek gibi neden Hayabusa aldığını, zx14'ü sadece neden videolardan izleyebildiğimizi de açıklarsan Kawasakinin aslında üst düzey değil de orta sınıfta olduğunu daha iyi anlarız.

Neden insanların naked kategorisinde kawasakinin er6n'sinden çok veya z800'den, z1000'den çok, gsr600, gsr750, nc700x, nc700s, fz6 ve türevlerini aldığını da açıkla bize.
Neden sokaklarda çıkalı 6 ay olmasına karşın Ninja300 göremediğimizi açıkla mesela? Veya neden her 10 racing kullanıcısının 5'sında yamaha, 3'sinde honda kalan 1'inde kawasaki var?

Sana dünyaları yazarım buraya da yıkanmış beynin kabul etmez, ninja250'in var, ben seni 200-300km bi geziye davet edeyim. Virajları güzel, asfaltı güzel. Övdüğün marka ve motorun hakkını bana göster ki susalım, eğer bunu yapamazsan ki zerre ihtimal vermiyorum, ninjayı her türlü pataklayacağım; sus konuşma, uzaklaş forumdan. Huzursuzluk çıkarıyorsun burada. Git burnu havada arkadaşlarınla top oyna, 1 depo benzinle 300km yol yapmaya çalış falan.

Geliştirin kendinizi artık. İnsanlara "cahil" derken kendine biraz bakmalı.. Sen benim gözümde karacahilsin. Hiç birşey hakkında en ufak bir fikrin yok, kulaktan duyma, milletin gazıyla, hani altta kalmış ezik çürük kısım vardır; bir tabakadır kendi çapında takılır o. Heh işte o tabakanın içerisinden gelmiş, burada atıp tutuyorsun.

Buradaki herkes özeleştirisini yapar, senin eleştirmene gerek yok rahat ol.
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
116
yahu beyler Uykuya dalacakken aklıma bişe takıldı artık Temiz hayo arayışına iyice odaklanıp Kredimi çekip Alıcam inş. Ancak Şehir içi Kullanıcam genelde Malum samsunda Otoban yok :) Gunluk şehir içi kullanımda sıkıntı yaratırmı bu motor ?
+ Yarın bi motora bakmaya gideceğim gibi bi motorun kmsin düşürüldüğünü Genel gorunus harıcı nasıl anlarız ? veya nelere dikkat etmeli detay olarak ?
 
Katılım
19 May 2006
Mesajlar
87
arkadaşlar birşey soracağım bu sabah motoru çalıştırmak istedim marşa bastım almadım sonra tekrar bastım marş takılı kaldı sanki düymeye basıyormuş gibi devamlı marş basıyordu bende kontağı kapatıp anahtarı çıkarttım fakat hala marş basıyordu nasıl oldu anlamadım bende aküdeki kabloyu çıkarttım akü kablosunu tekrar taktığımda anahtar takılı olmamasına rağmen marş basmaya devam ediyordu bu neden olur? yardım edecek birisi varsa sevinirim
 
Katılım
6 Mar 2011
Mesajlar
2,592
Üstad, sen neden bu foruma yazıyorsun? İşin gücün yok mu senin? Rica ediyorum uzaklaş bu forumdan ya, boş yere gerginlik yaratıyorsun.

Yusuf'un ne demek istediğini burada herkes doğru anlarken sen neden başka yerden anlıyorsun, bunu nasıl başarıyorsun? Valla bir enteresansın ya :)

Gaz gördüm, gazlı gördüm, ama böyle gazlanmış adam görmedim.. zx14'ten bahsediyor adam, hayabusa zx14'ten ufak olmasına ve aradaki fiyat farkının aslında çok makul olmasına(7.000TL) rağmen, insanların peynir ekmek gibi neden Hayabusa aldığını, zx14'ü sadece neden videolardan izleyebildiğimizi de açıklarsan Kawasakinin aslında üst düzey değil de orta sınıfta olduğunu daha iyi anlarız.

Neden insanların naked kategorisinde kawasakinin er6n'sinden çok veya z800'den, z1000'den çok, gsr600, gsr750, nc700x, nc700s, fz6 ve türevlerini aldığını da açıkla bize.
Neden sokaklarda çıkalı 6 ay olmasına karşın Ninja300 göremediğimizi açıkla mesela? Veya neden her 10 racing kullanıcısının 5'sında yamaha, 3'sinde honda kalan 1'inde kawasaki var?

Sana dünyaları yazarım buraya da yıkanmış beynin kabul etmez, ninja250'in var, ben seni 200-300km bi geziye davet edeyim. Virajları güzel, asfaltı güzel. Övdüğün marka ve motorun hakkını bana göster ki susalım, eğer bunu yapamazsan ki zerre ihtimal vermiyorum, ninjayı her türlü pataklayacağım; sus konuşma, uzaklaş forumdan. Huzursuzluk çıkarıyorsun burada. Git burnu havada arkadaşlarınla top oyna, 1 depo benzinle 300km yol yapmaya çalış falan.

Geliştirin kendinizi artık. İnsanlara "cahil" derken kendine biraz bakmalı.. Sen benim gözümde karacahilsin. Hiç birşey hakkında en ufak bir fikrin yok, kulaktan duyma, milletin gazıyla, hani altta kalmış ezik çürük kısım vardır; bir tabakadır kendi çapında takılır o. Heh işte o tabakanın içerisinden gelmiş, burada atıp tutuyorsun.

Buradaki herkes özeleştirisini yapar, senin eleştirmene gerek yok rahat ol.
Adam fatality yaptı ya la

---------- Post added at 12:55 ---------- Previous post was at 12:51 ----------

+ Yarın bi motora bakmaya gideceğim gibi bi motorun kmsin düşürüldüğünü Genel gorunus harıcı nasıl anlarız ? veya nelere dikkat etmeli detay olarak ?

Motosikleti kullanırken ayak pegleri eskir elcikler eskir, manetlerin ufaktan kaplaması soyulmaya başlar.Bunlar basit şeyler daha önemlisi motor bloğuna bir göz gezdir.
Mesela motosiklet cillop gibi her yer yıkandıysa güzel ama nereden yağ damlıyor göremezsin. En iyisi tabiki motosikletten anlayan birinin yanında olması
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
ön disk ve arka diske bak.. aşınma oranı ne durumda 3asagı 5 yukarı anlasılır km.. ön disk yeni arka disk eski ise önden kazalı olma ihtimali olabilir. 50-60 cm demir bi cubuk yardımıyla grang dinle.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst