Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Bu hyoya sallayan nabıyur benzin mi çekip geliyor nedir arkadaş :queen: Bir ata sözü var ama anlamıcaksın ders çıkartmıcaksın muratlion ama ben genede yazayım

BİLİYORSAN KONUŞ ALİM SANSINLAR (Ki bu bölümün senle alakası yok:queen: ).BİLMİYORSAN SUS ADAMSANSINLAR.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Tartısmaya gerek yok ya :) Motor zevk işidir. Bızım arkadaslar da da var HYO memnunlar. Hangi Motora Bınerken Zevk alıyosam Ona bınerım. Bu bence Herkes ıcın geçerli. Bende Honda Kullanıcısıyım. Hayatı Onda buluyorum. İyi forumlar arkadaşlar.
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
Tartısmaya gerek yok ya :) Motor zevk işidir. Bızım arkadaslar da da var HYO memnunlar. Hangi Motora Bınerken Zevk alıyosam Ona bınerım. Bu bence Herkes ıcın geçerli. Bende Honda Kullanıcısıyım. Hayatı Onda buluyorum. İyi forumlar arkadaşlar.

Dediğin doğruda bazen kendini bilmez birisi çıkıyor işte dünyanın motordan anlayan en iyi insancığı olduğunu sanıyor
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Birkaç fotograf atalım bari.

Halil istegin üzerine yanyana çektim ER6F le GTR ı. Aşagı yukarı aynı boyutlarda ama hyo arkadan daha tombik duruyor. Bir iki foto daha var onları da bikaç mesaj sonra atarım inş. (ER6F birkaç mesaj yukarıda Hyoya teneke diyene katılan Çelikatlının motorudur :D )
RJHL.jpg



Güneşleniyor hayvanlar. Benimkinin teni fazla beyaz güneş yaramıyor namıssıza :O Soldaki Gnuk (Furkan) ın motoru.
7cEBN.jpg


Ve artistik bir poz. +18
aTcVr.jpg
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
bana göre pert aga :D kaplumbağacılara veriyolar kawaları böyle sonra motorlar yalan oluyo :D
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
sessizliğimi koruyorum :) geçen yolda bi arabaya çok sinirlendim, hareket halinde benim sol aynayla aracın sağ aynasına vurdum kasıtlı paramparça oldu ama korkmadım değil, benim aynada kırıldı bide :( gün geçtikçe daha sakin kullanıyorum, birde araç kullanıcıları bizleri daha çok farketse, ne kadar güzel olurdu dünya(polyanna) :)
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
1,799
Motosikleti
SuZan
3 tane hyo baktım bu gun :) siz pert hyo görmemişsiniz :) şasede kaynaklısından depoda macunlusuna. km saati değişmişine peeyyyyy :)
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
2. el hyo bakanlar bu forumu takip etsin derim. Burada takilip binenlerin motorlarinin geneli bakimli makinalar.
 
Katılım
30 Tem 2010
Mesajlar
116
he yaw temız km az (sıyah veya kırmızı sade ılk tercühh) Motoru temız Motorcu bı arkadas motorunu satmayı dusunurse Pm atsın lutfen

---------- Post added at 18:14 ---------- Previous post was at 18:12 ----------

3 tane hyo baktım bu gun :) siz pert hyo görmemişsiniz :) şasede kaynaklısından depoda macunlusuna. km saati değişmişine peeyyyyy :)

hocam Sahıbındende ılanı varsa baktıgın motorların lınk atarmısın ılgı alanımızdaysa cıkaralım onu lısteden
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
arkadaş sizi anlamıyorum 2008 motora 7 bin bayılıyorsunuz adamlar 2011 i 7 bine satıyor onlara niye bakmıyorsunuz
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst