Tartısmaya gerek yok yaMotor zevk işidir. Bızım arkadaslar da da var HYO memnunlar. Hangi Motora Bınerken Zevk alıyosam Ona bınerım. Bu bence Herkes ıcın geçerli. Bende Honda Kullanıcısıyım. Hayatı Onda buluyorum. İyi forumlar arkadaşlar.
3 tane hyo baktım bu gunsiz pert hyo görmemişsiniz
şasede kaynaklısından depoda macunlusuna. km saati değişmişine peeyyyyy
![]()
3 tane hyo baktım bu gunsiz pert hyo görmemişsiniz
şasede kaynaklısından depoda macunlusuna. km saati değişmişine peeyyyyy
![]()
yazmıyım sımdı .. belkı burdadır kullanıcılar
yazmıyım sımdı .. belkı burdadır kullanıcılar