TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
Hayırlı olsun apacheniz ramazan abi :thumleft: Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin
 
Katılım
17 Şub 2013
Mesajlar
360
Çanta taktırmak görüntüyü bozmaz mı ama? Yani bana göre motorun görüntüsünü bozuyor.
Yan çantalar hoşuma gidiyor sadece ama onlar da Touring veya Chopper türlerine yakışır diye düşünüyorum.

Ha, bir de, bir arkadaşım motosikleti alır almaz yanlara koruma demiri taktır diyor. Nelere dikkat edeyim?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
selonun inazumayı topcase'e koyup getirdik zaten:p

kanka o kadarda buyuk degil len :):):):p:p

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:57 ----------

cantayi begenmeyenler gezilere gittimizde
geliyolar yanima kanka cantada bosyer varmi eldiveni kaskimi koyayim mi :)
dimi enes yusuf nihat hahaha :):):)
cantaya nevaleyi dolduracan hoooop inazuma
ay pardon hoooop edirne :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
bugün erken döndüm eve fotoları çektim şansınız varmı fotoları çekerken güneşli olan hava kapıdan içeri girince sağnak indi:)

bu önden görünüş farı kenarlarındaki boşluğu silikon ile doldurdum(fardaki çizikleri sıfır aldığımdan beri garantiye bile sokmadılardı :pr:)

2lsjokh.jpg


buda yakın çekim kir için kusura bakmayın hava bir güneşli bir yağmurlu

fe29op.jpg


buda siperliğin yanı çift taraflı bant belli olmuyor

9qclrb.jpg


buradan çift taraflı bant belli oluyor

b3o0ef.jpg


deponun yanındaki süslerde bazı yerleri zırıltı yapar oralarıda çift taraflı bant ile sesi kestim

dwcpzn.jpg


bunlarda peglerin fotoları

ieqyip.jpg


n2zm7m.jpg


umarım açıklayıcı olmuştur ayrıca farı sökmedim farın arkasından da silikonla destekledim vida yerlerinide silikonladım hem gevşemesin hemde aralar dolsun diye:)
 
Katılım
20 Ağu 2011
Mesajlar
713
Beyler sürat motordan internet üzerinden herhangi bir şey sipariş eden varmı ? k.kartı ile sitesinde göremedim ama aradığımda bilgiler falan istiyormuş o şekilde varmı alan hiç ?
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
yok k.kartı ile alıcam da zincir dişli seti bide arka fren balatası

abi o zaman sahibinden hesabıyla iletişime geçip get açarlar öyle alabilirsin

peglerdeki teller zırıltı yapıyor dogru bende söküp civata yapıcaktım benden önce davranan olmuş :)

çok fena ya çinli motorların kaza yapmışı gibi zırıltı yapıyor 1. viteste yüksek devir yapınca ben hatta biraz daha sıkıştırmayı düşünüyorum dışa koyduğum pullardan içiride koyucam
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Çağatay farlarındaki çiziklerin giderilmesi için bir förmül biliyorum işlaem sonunda sıfırdan ayırt edemezsin

ama bu bilgiler tamamen duygusal :pl::pl::pl:
 
Katılım
6 Ocak 2013
Mesajlar
595
çok fena ya çinli motorların kaza yapmışı gibi zırıltı yapıyor 1. viteste yüksek devir yapınca ben hatta biraz daha sıkıştırmayı düşünüyorum dışa koyduğum pullardan içiride koyucam
6bin devir üstüne daha çıkmadım ama 5bin devirde baya zırıltı yapıyo bakıyım ona göre civata alırım Cbf ninde civatalı yapmışlar zırıltı yapmasın diye .
şöyle şapkalı civata istiyorum görüntüyüde bozmasın diye :)
http://www.caglarcivata.com.tr/index.php?route=product/product&product_id=362
 
Katılım
29 Ocak 2013
Mesajlar
60
Arkadaşlar merhaba bugün aldım motorumu bayiden yalnız bi sorun var sağ tarafaki motoru kapatması gereken kırmızı tuş çalışmıyor neden olabilir?
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
peki kapalı konumundaken çalışıyormu
büyük ihtimal montajı yapılırken jack ları takmayı unutmuşlardın sorun değil götür servise 5 dak.halletsinler
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Çağatay farlarındaki çiziklerin giderilmesi için bir förmül biliyorum işlaem sonunda sıfırdan ayırt edemezsin

ama bu bilgiler tamamen duygusal :pl::pl::pl:
abi bende yaptım onu zımpara ve pasta ile fakat olmadı güneş yanığını daha önce düzeltmiştim fakat bunda ya çizikler derin yada pasta ince kaldı:)

6bin devir üstüne daha çıkmadım ama 5bin devirde baya zırıltı yapıyo bakıyım ona göre civata alırım Cbf ninde civatalı yapmışlar zırıltı yapmasın diye .
şöyle şapkalı civata istiyorum görüntüyüde bozmasın diye :)
http://www.caglarcivata.com.tr/index.php?route=product/product&product_id=362

ben öndeki peg galvenizli bulamadım boyalı bendeki oda pas yapıyor aslında yat cıvataları ve pulları var tanesi 4 5 tl ama hiç pas yapmıyor onlara bakıyorum sağ pegse zaten çok sıkışık hayatta oraya fiberli somun sığmaz o yüzden bir tek o orjinal kaldı başka bir çözüm bulan varsa önerilere açığım:)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
Çağatay ben polisaj makinası aldım onunla arabanın farlarını stop lambalarını yaptım gördüğüme inanamadım
el ile yaptımı olmuyor yakın olsaydın hallederdik sen git bi boyacıya abi fara makinayla 2 dak. döndürsene de para bile almaz
eğer takıntı yapıyorsan yoksa sorun yok ama aklında bulunsun
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
Çağatay ben polisaj makinası aldım onunla arabanın farlarını stop lambalarını yaptım gördüğüme inanamadım
el ile yaptımı olmuyor yakın olsaydın hallederdik sen git bi boyacıya abi fara makinayla 2 dak. döndürsene de para bile almaz
eğer takıntı yapıyorsan yoksa sorun yok ama aklında bulunsun

bende abi polisaj makinesiyle denedim fakat olmadı boyacıylada konuştum birkaç dedi olmayabilir başlarda çok taktım fakat sonradan takmamaya başladım fotoda görmesem aklıma bile gelmiyordu:) eskiden en kalın pasta olurdu böylemor ile gri arası ondan bulamadım yada kalın g3 pastalar vardı ben daha önce kalın ile yapmıştım şimdi beyaz incelerden geçtim polikorun yok silikonlamasam söküm yollardım da etrafını yalıttım:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst