selonun inazumayı topcase'e koyup getirdik zaten![]()
Hayırlı olsun apacheniz ramazan abi :thumleft: Allah kazasız belasız kullanmak nasip etsin
bunu pek ben kullanmayacağım.. yazdan yaza .. yozgatta ki, 2 apache de benim eserim.. biri dayımda biri kuzenimde...
selonun inazumayı topcase'e koyup getirdik zaten![]()
Beyler sürat motordan internet üzerinden herhangi bir şey sipariş eden varmı ? k.kartı ile sitesinde göremedim ama aradığımda bilgiler falan istiyormuş o şekilde varmı alan hiç ?
abi ben yaptım çanta demiri aldım kapıda ödeme ile tavsiye ederim
yok k.kartı ile alıcam da zincir dişli seti bide arka fren balatası
peglerdeki teller zırıltı yapıyor dogru bende söküp civata yapıcaktım benden önce davranan olmuş![]()
6bin devir üstüne daha çıkmadım ama 5bin devirde baya zırıltı yapıyo bakıyım ona göre civata alırım Cbf ninde civatalı yapmışlar zırıltı yapmasın diye .çok fena ya çinli motorların kaza yapmışı gibi zırıltı yapıyor 1. viteste yüksek devir yapınca ben hatta biraz daha sıkıştırmayı düşünüyorum dışa koyduğum pullardan içiride koyucam
abi bende yaptım onu zımpara ve pasta ile fakat olmadı güneş yanığını daha önce düzeltmiştim fakat bunda ya çizikler derin yada pasta ince kaldıÇağatay farlarındaki çiziklerin giderilmesi için bir förmül biliyorum işlaem sonunda sıfırdan ayırt edemezsin
ama bu bilgiler tamamen duygusall:
l:
l:
6bin devir üstüne daha çıkmadım ama 5bin devirde baya zırıltı yapıyo bakıyım ona göre civata alırım Cbf ninde civatalı yapmışlar zırıltı yapmasın diye .
şöyle şapkalı civata istiyorum görüntüyüde bozmasın diye![]()
http://www.caglarcivata.com.tr/index.php?route=product/product&product_id=362
Çağatay ben polisaj makinası aldım onunla arabanın farlarını stop lambalarını yaptım gördüğüme inanamadım
el ile yaptımı olmuyor yakın olsaydın hallederdik sen git bi boyacıya abi fara makinayla 2 dak. döndürsene de para bile almaz
eğer takıntı yapıyorsan yoksa sorun yok ama aklında bulunsun