Teşekkür ederim, geçmiş olsun, vaktin olsa yardımcı olacağını biliyorum zatenHayırlı olsunBen ameliyat ve bebek telaşından ilgilenemedim, mevlüt abi buraların hızırıdır
Kazasız belasız kullan.
Aminnn, teşekkür ederim, halinden çok iyi anlıyorumHayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Darısı benim gi motor arayan arkadaşların başına![]()
Teşekkür ederimAllah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Dikkat et.
Radara da girme.
Amin, teşekkürler...ALLAH utandırmasın hayırlı olsun..
Teşekkürlerhayırlı olsun![]()
mezgit hem gezindi hem köklemiştir Allah bilir...gelir arkadan radar cezaları...![]()
Çok teşekkürler...hayırlı olsun tekerin düz bassın.
:mrgreen: İlk motorlarımızı yakın zamanlarda alacaktık ama bu zamana kadar kaç motor eskittin, hatta eğitim videoları yayınlamaya başladın :cherry:Daha çok gençtik,yaşayacak güzel günlerimiz vardı, dünyanın sonuna denk geldik,şansımıza tüküreyim:queen:
Hayırlı olsun kazasız belasız:rendeer:
Çok teşekkür ederim hocam.Hayırlı olsun.
Keyifli ve güvenli sürüşler dilerim.
Teşekkürler iyi dilerklerin için :cat:Hayırlı olsun,Allah kaza bela vermesin çok güzel tercih,hep iyi günlerde kullanın insaAllah.
Mevlüt abi 90'ı geçmez bi kere![]()
Teşekkür ederim.güle güle kullan hayırlı uğurlu olsun...
Sağolun, teşekkürler...Hayırlı olsun tekerin düz bassın.
Teşekkür ederimHayırlı uğurlu olsun darısı tüm olmayan arkadaşlara diyelim![]()
Böyle yorumların geleceğini hem mezit, hem ben iyi biliyordukHayırlı uğurlu olsun Mehmet...güle güle kullan ama hayatının hatasını yapmışsın..r:
o motora mezit bindirilirmi hiç yahu? hadi bindirdin,Afyona kadar gelmesine müsade etmek de nedir yahu??l:
tez zamanda amortisör,jant,debriyaj balatası,lastik takımı v.s değiştirmen gerekecek malesef...:queen::queen:
şaka bi yana Mevlüt motor sürmeyi biliyormuymuş yahu...:queen::flower::thumleft:
Teşekkür ederim, sevinçler paylaşınca güzelSevincine ortağız, hayırlı olsun. :cat:
Amin, teşekkür ederim...hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak nasıp olsun.
Çok sağolun, teşekkürler...hayırlı olsun. tekerin düz bassın
Çok teşekkürlerHayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim..![]()
Hayırlı olsun hocam,
senin adına çok sevindim
kazasız belasız kullan!
hadi hayırlı uğurlu olsun inşallah ömrün boyunca kazasız belasız motorcu olursun
mevlüt abinin elinden öp baba büyüksün diye