Nihayet! Sonunda motosikletimi aldım! (Şaka değil gerçek) :)))

Moderatör
Katılım
20 Haz 2006
Mesajlar
7,511
Hayırlı olsun :) Ben ameliyat ve bebek telaşından ilgilenemedim, mevlüt abi buraların hızırıdır :)
Kazasız belasız kullan.
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hayırlı olsun :) Ben ameliyat ve bebek telaşından ilgilenemedim, mevlüt abi buraların hızırıdır :)
Kazasız belasız kullan.
Teşekkür ederim, geçmiş olsun, vaktin olsa yardımcı olacağını biliyorum zaten :)

Hayırlı olsun, Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Darısı benim gi motor arayan arkadaşların başına :)
Aminnn, teşekkür ederim, halinden çok iyi anlıyorum :) Daha güzelleri sizlerin olsun...

Allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin. Dikkat et.
Radara da girme.
Teşekkür ederim :)

ALLAH utandırmasın hayırlı olsun..
Amin, teşekkürler...

Teşekkürler :)
 
Katılım
17 May 2009
Mesajlar
4,149
Motosikleti
BMW K1200GT , BMW S1000XR M Sport
Hayırlı olsun.

Keyifli ve güvenli sürüşler dilerim.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Daha çok gençtik,yaşayacak güzel günlerimiz vardı, dünyanın sonuna denk geldik,şansımıza tüküreyim :p :queen:
Hayırlı olsun kazasız belasız:rendeer:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
hayırlı olsun tekerin düz bassın.
Çok teşekkürler...

Daha çok gençtik,yaşayacak güzel günlerimiz vardı, dünyanın sonuna denk geldik,şansımıza tüküreyim :p :queen:
Hayırlı olsun kazasız belasız:rendeer:
:mrgreen: İlk motorlarımızı yakın zamanlarda alacaktık ama bu zamana kadar kaç motor eskittin, hatta eğitim videoları yayınlamaya başladın :cherry:
Teşekkürler iyi dileklerin için:rendeer:

Hayırlı olsun.
Keyifli ve güvenli sürüşler dilerim.
Çok teşekkür ederim hocam.

Hayırlı olsun,Allah kaza bela vermesin çok güzel tercih,hep iyi günlerde kullanın insaAllah.
Mevlüt abi 90'ı geçmez bi kere :p
Teşekkürler iyi dilerklerin için :cat:

güle güle kullan hayırlı uğurlu olsun...
Teşekkür ederim.

Hayırlı olsun tekerin düz bassın.
Sağolun, teşekkürler...
 
Katılım
26 Nis 2008
Mesajlar
5,397
Hayırlı uğurlu olsun Mehmet...güle güle kullan ama hayatının hatasını yapmışsın..:pr:

o motora mezit bindirilirmi hiç yahu? hadi bindirdin,Afyona kadar gelmesine müsade etmek de nedir yahu??:pl:

tez zamanda amortisör,jant,debriyaj balatası,lastik takımı v.s değiştirmen gerekecek malesef...:queen::queen:

şaka bi yana Mevlüt motor sürmeyi biliyormuymuş yahu...:queen::flower::thumleft:
 
Katılım
5 Şub 2009
Mesajlar
1,784
Hayırlı uğurlu olsun darısı tüm olmayan arkadaşlara diyelim :)
Teşekkür ederim :)

Hayırlı uğurlu olsun Mehmet...güle güle kullan ama hayatının hatasını yapmışsın..:pr:
o motora mezit bindirilirmi hiç yahu? hadi bindirdin,Afyona kadar gelmesine müsade etmek de nedir yahu??:pl:
tez zamanda amortisör,jant,debriyaj balatası,lastik takımı v.s değiştirmen gerekecek malesef...:queen::queen:
şaka bi yana Mevlüt motor sürmeyi biliyormuymuş yahu...:queen::flower::thumleft:
Böyle yorumların geleceğini hem mezit, hem ben iyi biliyorduk :p
Teşekkürler Samet abi iyi dileklerin için...

Sevincine ortağız, hayırlı olsun. :cat:
Teşekkür ederim, sevinçler paylaşınca güzel :)

hayırlı olsun kazasız belasız kullanmak nasıp olsun.
Amin, teşekkür ederim...

hayırlı olsun. tekerin düz bassın
Çok sağolun, teşekkürler...
 
Katılım
27 Ara 2005
Mesajlar
1,788
Hayırlı olsun hocam,
senin adına çok sevindim :)
kazasız belasız kullan!
 
Katılım
11 Haz 2012
Mesajlar
3,535
Motosikleti
Kawasaki Vulcan S
Hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler dilerim..:)
 
Katılım
18 Nis 2009
Mesajlar
4,287
hadi hayırlı uğurlu olsun inşallah ömrün boyunca kazasız belasız motorcu olursun
mevlüt abinin elinden öp baba büyüksün diye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst