sıfır olmasını istiyorum. krediyi çektim cebimde 6000 tl param var. hysung 10000 tl. ruhsatı sigortası 10500 tl ekstra arkaya çantra 150 tl. toplamda yaklaşık 11000 tl. eksik para 5000 tl.
bir korsan işim vardı. adamlardan para gelecekti. ama iptal oldu. o olsaydı zaten cbr250 alacaktım.
bu arada cbr125 için sigorta +ruhsat+motor 7150 fiyat aldım. çanta demirine de 150 tl dediler.
temiz ikinci el bulabilirsin bence hemen sıfır düşünme. sıfırı al, rodajı ile uğraş, ilk 1000 km tat alamicaksın motordan. hem ruhsat masrafı vs daha yüksek tutuyor.
ben 3000 km de 2. el aldım cbr ı. tertemiz motosiklet gerçekten denk geldi. o şekilde temiz araştır bence. hyosung'un naked olanları ucuz hem. mondiale o kadar para yatırılmaz bence.












