Honda Honda CBR 125R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
14 Mar 2013
Mesajlar
434
sıfır olmasını istiyorum. krediyi çektim cebimde 6000 tl param var. hysung 10000 tl. ruhsatı sigortası 10500 tl ekstra arkaya çantra 150 tl. toplamda yaklaşık 11000 tl. eksik para 5000 tl.
bir korsan işim vardı. adamlardan para gelecekti. ama iptal oldu. o olsaydı zaten cbr250 alacaktım.
bu arada cbr125 için sigorta +ruhsat+motor 7150 fiyat aldım. çanta demirine de 150 tl dediler.

temiz ikinci el bulabilirsin bence hemen sıfır düşünme. sıfırı al, rodajı ile uğraş, ilk 1000 km tat alamicaksın motordan. hem ruhsat masrafı vs daha yüksek tutuyor.

ben 3000 km de 2. el aldım cbr ı. tertemiz motosiklet gerçekten denk geldi. o şekilde temiz araştır bence. hyosung'un naked olanları ucuz hem. mondiale o kadar para yatırılmaz bence.
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
sıfır olmasını istiyorum. krediyi çektim cebimde 6000 tl param var. hysung 10000 tl. ruhsatı sigortası 10500 tl ekstra arkaya çantra 150 tl. toplamda yaklaşık 11000 tl. eksik para 5000 tl.
bir korsan işim vardı. adamlardan para gelecekti. ama iptal oldu. o olsaydı zaten cbr250 alacaktım.
bu arada cbr125 için sigorta +ruhsat+motor 7150 fiyat aldım. çanta demirine de 150 tl dediler.
Hocam fiatı nereden aldın ?. Sitede motorun SIFIRI 7,000 tl NASIl indirim oluyor. bu i.pneler bana mı ındırım yapmıo
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Bayilerin Ötünün çok kalktığı bu dönemde 7.150 anahtar teslim fiyat iyiymiş. İstanbul değil heralde sigorta düşükse....
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
sıfır olmasını istiyorum. krediyi çektim cebimde 6000 tl param var. hysung 10000 tl. ruhsatı sigortası 10500 tl ekstra arkaya çantra 150 tl. toplamda yaklaşık 11000 tl. eksik para 5000 tl.
bir korsan işim vardı. adamlardan para gelecekti. ama iptal oldu. o olsaydı zaten cbr250 alacaktım.
bu arada cbr125 için sigorta +ruhsat+motor 7150 fiyat aldım. çanta demirine de 150 tl dediler.
bence sıfıra okadar para vermeye gerek yok piyasada temiz az kullanılmış motorlar düşüyor ya borcundan dolayı yada yetmediğinden dolayı satanlar var onlara bakabilirsin şuan bende elimdekini ybr satıp cbr125 alcam 2.el olarak uygun fiyatta internette var.hatta bi link ekliyim bak istiyorsan bana uygun geldi fiyatı neyi vardır kimindir bilmem tabi ben örnek olarak gösteriyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-herseyin-hayirlisi-127586690/detay/
 
Katılım
29 Ağu 2010
Mesajlar
583
Bayi adı vermeyeyim ticari olarak iyi olmaz ama ankaradayim. 2 ele güvenmiyorum eskisi gibi değil sıfır kadar temiz motorlara neredeyse sıfır parası isteniyor 7150 sıfırı 2 eli 6500 ben bu durumda sıfırını almayı tercih ediyorum. Son aldığım 3 aracıda sıfır aldım temiz temiz biniyorum sonra zamanı gelince değiştiriyorum alacağım motor sadece s.ici kullanılacak. Kullanım tarzım 80 geçmeden dogu kent caddesinin basından Dikmen caddesine kadar olacak. Hafta sonu aile ile gezdiğim için motor dinlenecek arabaya binilecek. Yakıtı az olmalı. Fiyatı maksimum 8000 olmalı. Elimde iki seçenek kalıyor Cbr ile mr250. İkisininde son hızı bana hayli hayli yetiyor. Mr tork olarak daha iyi Cbr kalite olarak alacağım motor bana 4 yıl hizmet etmeli. 4 yıl sonra hurdada olsa yaptıgım benzin karından motor belese geliyor. Su an 100 km de 8 litre benzin harcıyorum. Aylık 530 benzin parası veriyorum. Kararsızım karar verebilirsem hafta sonuna kadar motoru alacağım
 
Katılım
21 Tem 2007
Mesajlar
1,648
Hocam fiatı nereden aldın ?. Sitede motorun SIFIRI 7,000 tl NASIl indirim oluyor. bu i.pneler bana mı ındırım yapmıo

ismi ve nerde onemlı degıl ben nakıt olursa 6600 fıyat veren bayı ile görüştüm.bir tanesi 6700 dedi artık nasıl ve neden yapıyorlar bılmıyorum ama yenı kasa cbr ararken 2. ele 6500 fıyat çekiyorlardı hatta sıfır fıyatından pahalı 7300 2 el cbr satan bıle vardı 6500 vereceğime acaba acaba sıfır alsammı diye düşünürken bir kaç bayı ile görüştüm hatta telde görüştüm bu fiyatları verdı belkı yüzyüze gitsem nakıtı masaya koysam dahada farklı olabılırdı
not:plaka sigorta harıç ve geçerli fiyat

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:33 ----------

bence sıfıra okadar para vermeye gerek yok piyasada temiz az kullanılmış motorlar düşüyor ya borcundan dolayı yada yetmediğinden dolayı satanlar var onlara bakabilirsin şuan bende elimdekini ybr satıp cbr125 alcam 2.el olarak uygun fiyatta internette var.hatta bi link ekliyim bak istiyorsan bana uygun geldi fiyatı neyi vardır kimindir bilmem tabi ben örnek olarak gösteriyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-herseyin-hayirlisi-127586690/detay/



aynen uygun 2, el olsa alınır ama 2, ele 6000 den fazla vermem o kadarı vermişken gerı kalanınıda kredı vs halleder sıfır alır ılk marşa ben basarım...bu arada bende tricolor aldım piyasaya göre sahibindeki ilanlara göre çok uygun aldım..

baksanıza adam 2006 modelını hangi fiyatı istemiş istemesine bir şey demem ama ben ondan bir kacyüz fazlasına yenı kasasını aldım.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...-orjinal-sudan-ucuz-hastasina-127365783/detay
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
ismi ve nerde onemlı degıl ben nakıt olursa 6600 fıyat veren bayı ile görüştüm.bir tanesi 6700 dedi artık nasıl ve neden yapıyorlar bılmıyorum ama yenı kasa cbr ararken 2. ele 6500 fıyat çekiyorlardı hatta sıfır fıyatından pahalı 7300 2 el cbr satan bıle vardı 6500 vereceğime acaba acaba sıfır alsammı diye düşünürken bir kaç bayı ile görüştüm hatta telde görüştüm bu fiyatları verdı belkı yüzyüze gitsem nakıtı masaya koysam dahada farklı olabılırdı
not:plaka sigorta harıç ve geçerli fiyat

250r için pazarlığa bile oturmuyo şerefsizler. neymıs efendım indırım yapamazmısız. La adam qeliyo 10,000 e aldım dıyo CBR 250 R Yİ . bu adamlar bana mı ınat yapıo anlamadım gitti. 250 r arıyorum yana yana Sıfır alacam ben. 1 bayi ile görüştüm nakliye yapacaktı onunda götü başı ayrı oynadı. önce tamam dediydi anlastık sımdıde yan çiziyo yollamıo motoru. Kaldım ortada sap gibi.
 
Katılım
2 Kas 2008
Mesajlar
527
Bayi adı vermeyeyim ticari olarak iyi olmaz ama ankaradayim. 2 ele güvenmiyorum eskisi gibi değil sıfır kadar temiz motorlara neredeyse sıfır parası isteniyor 7150 sıfırı 2 eli 6500 ben bu durumda sıfırını almayı tercih ediyorum. Son aldığım 3 aracıda sıfır aldım temiz temiz biniyorum sonra zamanı gelince değiştiriyorum alacağım motor sadece s.ici kullanılacak. Kullanım tarzım 80 geçmeden dogu kent caddesinin basından Dikmen caddesine kadar olacak. Hafta sonu aile ile gezdiğim için motor dinlenecek arabaya binilecek. Yakıtı az olmalı. Fiyatı maksimum 8000 olmalı. Elimde iki seçenek kalıyor Cbr ile mr250. İkisininde son hızı bana hayli hayli yetiyor. Mr tork olarak daha iyi Cbr kalite olarak alacağım motor bana 4 yıl hizmet etmeli. 4 yıl sonra hurdada olsa yaptıgım benzin karından motor belese geliyor. Su an 100 km de 8 litre benzin harcıyorum. Aylık 530 benzin parası veriyorum. Kararsızım karar verebilirsem hafta sonuna kadar motoru alacağım
ozaman tereddüt etmeden gidip cbr 125 alın fazlasıyla işinizi görür mr250 göre bence.mondial oldum olası sevmem çin malı kullandım ama ne dersenız deyin bana hep güvensiz geliyor onların yaptıkları motorlar.
 
Katılım
9 Kas 2012
Mesajlar
31
Bugün bende 40 km kadarlık kısa bir gezi yaptım, ama ne kadar kısa olursa olsun full ekipman çıkmak lazım, herkese kazasız belasız sürüşler...



Uploaded with ImageShack.us
 
Katılım
27 Haz 2012
Mesajlar
1,133
Bugün bende 40 km kadarlık kısa bir gezi yaptım, ama ne kadar kısa olursa olsun full ekipman çıkmak lazım, herkese kazasız belasız sürüşler...

[url]http://img10.imageshack.us/img10/1153/p1090270t.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us
woww. tam koruma... kardeşim zandora demi o dizlikler... bendede var aynısından cok saqlam dizlik. ama kaza anında olmadıqı için su anda dizimde 18 dikiş var. aman sen sen ol sakın çıkartma onu.
 
Katılım
30 Eyl 2012
Mesajlar
289
Kuyruğa yeni bir tasarım :)

img20130608wa0002.jpg
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Benim motor 12.000 bakımına girdi

buji
hava filtresi
motor yağı
fren hidrolikleri (ben istedim)

Değişti. 130tl alındı.

 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
12.000 mi.Naptın sen yahu,hiç mi kullanmıyosun :) Ben motoru satalı 1 seneye yakın olacak 9.500 de satmıştım.Şimdi bende olsaydı rahat bi 14 bini vardı.
Yanlış hatırlamıyosam sen benden önce almıştın motoru.

Aslında bakıma 12550 de girdi. vaktim yoktu 4000-4000 giderken 500 fazla yol yaptı ama yağ çubuğundan kontrol ettim full'du yağ, yani 4500 km de hiç eksiltme yok, cbf gibi değil demek ki bizim cıbırlar:) 12.700 de şimdi. Aslında yanına Ninja 650 gibi bir makina alıp senin today gibi asla satmamak lazım kenarda durabilir. 70-80 bin hatta 100.000 gider bakımlı cbr'lar rahat rahat..

Aslında çıkardım mı 110-130 km den aşşağı yapmıyorum istanbul içi ama bazen 6-7 gün kontak açmayınca sezon başına 5-6 bin de kalıyorum
 
Katılım
5 Şub 2011
Mesajlar
4,031
Aslında bakıma 12550 de girdi. vaktim yoktu 4000-4000 giderken 500 fazla yol yaptı ama yağ çubuğundan kontrol ettim full'du yağ, yani 4500 km de hiç eksiltme yok, cbf gibi değil demek ki bizim cıbırlar:) 12.700 de şimdi. Aslında yanına Ninja 650 gibi bir makina alıp senin today gibi asla satmamak lazım kenarda durabilir. 70-80 bin hatta 100.000 gider bakımlı cbr'lar rahat rahat..

Aslında çıkardım mı 110-130 km den aşşağı yapmıyorum istanbul içi ama bazen 6-7 gün kontak açmayınca sezon başına 5-6 bin de kalıyorum

Cbr candır :) Büyük bi motosiklet alınsa bile imkan varsa satılmamalı bence.Yakıt,görünüş,servis,yedek parça muhabbetleri çok iyi.Bende satmadan önce iyi oldu zaten sıkılmıştım küçük cc den diyodum ama şimdi yolda bi cbr görünce içim gidiyo :)
 
Katılım
10 Haz 2013
Mesajlar
2
merhabalar
bugun sıfır cbr 125 aldım.. yaklaşık 6 aydır 2013 modelin çıkmasını bekliodum belki yeni rengi çıkar diye ama stickerları bile değiştirmemişler sadece ruhsatta 2013 yazıcak.. kredi kartı tek çekimde 6650 liraya kadar indirebildim plaka işlemlerini de kendim yapmaya çalışcam.
sorum ise, yeni arabalarda rodaj yok diyolar motorlar içinde geçerlimi acaba??
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst