bu tamamen zevk meselesi ben siyahı seviyorum kimi beyazı kimi gıri ama şu ara en favori kırmızı 2013 modeller kırmızı sadece o yüzden sanırımabiler kardeşler bu driftte en çok tercih edilen renk hangisidir
dediğim gibi ayarla dostum işte 2 kişi daha kolay ayarlarsın motoru çalıştır orta sehbada boşda sonra birisi gaz kolunu sabit tutsun sende hava ayarırla oyna güzel olunca bırak ben bugun zinciyi öğle yaptım şuan 10 numara oldu motoru ilk aldığımda bile o ayar bukadar ii değildiAkin kardesim,
vakit ayirarak cevap yazdigin icin tesekkur ederim. 500 bakimina gittigimde usta karburatorun altindaki vidayi oynadi. Oysa benim bir sikayetim yoktu.
Su an egzosta surekli patlamalar var. Gps olcumlerime gore motor 100 km hiza cpk hizli yukseliyor fakat yokus olmadan 101 de demiyor. Rolantiyi kirk kerede ayarlasam yine ayar titmuyor. Ve isin en kotusu yakit tukerimim uzun yolda 18.5 kurusu gecti.
850 km heldim yolda motor tik demedi. Saglam olmaya saglam ama ufak bir ayar sikintim var galiba.
Ustalara guvemmiyorum.. Bu isi amcak drift sahibi birisi cozer.
Help mi ;-)
bu arada rolantiyle alakası yok rolantiyi nekadar düşük tutarsan motorunu okadar az yorarsın rolantiyi bin de kulanmaya çalış..Akin kardesim,
vakit ayirarak cevap yazdigin icin tesekkur ederim. 500 bakimina gittigimde usta karburatorun altindaki vidayi oynadi. Oysa benim bir sikayetim yoktu.
Su an egzosta surekli patlamalar var. Gps olcumlerime gore motor 100 km hiza cpk hizli yukseliyor fakat yokus olmadan 101 de demiyor. Rolantiyi kirk kerede ayarlasam yine ayar titmuyor. Ve isin en kotusu yakit tukerimim uzun yolda 18.5 kurusu gecti.
850 km heldim yolda motor tik demedi. Saglam olmaya saglam ama ufak bir ayar sikintim var galiba.
Ustalara guvemmiyorum.. Bu isi amcak drift sahibi birisi cozer.
Help mi ;-)
arkadaslar simdi motoru teslim aldim ustaya sormakta aklima gelmedi ama servisten cikinca motorla bastim geldim eve, piston gomlek subaplar ve krank grubu degisti tekrar rodaj istermisimdi keyfi motora rodaj yaptiracak vakitte yok. birde eskiden ayni yolda 125 km yi goren ibre 110 u zor buldu
hava ayarı çok oluncamı egzos patlar az olunncamı
Ateşleme düzensiz veya karışım iyi değil. Bujiyi değiştir hava yakıt ayarını yaptır düzelir o egzoz patlatma sesleri
---------- Post added at 16:06 ---------- Previous post was at 16:00 ----------
Arkadaşlar bugün plakamı da çıkarttım10 AZ 994 :bounce:
Motor: 2600 TL
Ruhsat: 155,5 TL
Sigorta: 80 TL + 10 TL (Dosya parası) + 20 TL (Hava parası)
Plaka: 15 TL
Bana bu motorun toplam maliyeti 2880 olmuş olduBirde 50 lira motorlu taşıtlar vergisi yatcak 1 ay içinde
arkadaşlar sizdede 100km hızın üstünde savrulma oluyormu ???????
Saka yaptın degilmi 1.yazında yakıt düzensiz, Yahu arkadasım hani birseyi bilmiyorsan bilmiyorum de yazma, 3 Le giderken 2 ye cek bakalım ne olucak cek cek korkma ya ekzoz patlaması motorun acılms olduguna isaret düzenli calısıyor saglıklıdır demek,Arabada az yapmıyorum 3 Ten 2 ye asıl pata pata ses cıakrtır..
Siz bence yanlıs biliyorsunuz motor kullanıcısı olmadıgım bilinmeyecek bir anlam tasımaz ,,Saglıklı ve düzgün olan Bir motor bu sesi cıkartır + Olarak bozuk degil, Eski orjınal ekzozumda patlama yapardı ,Yeni Abarhtımda yapmıyor ,,İçinin kurum tutmasını bekliyorum,+ Kurum tutunca seside gürlesiyor, Tek motorsiklet forumundan okumayın bence
Siz bence yanlıs biliyorsunuz motor kullanıcısı olmadıgım bilinmeyecek bir anlam tasımaz ,,Saglıklı ve düzgün olan Bir motor bu sesi cıkartır + Olarak bozuk degil, Eski orjınal ekzozumda patlama yapardı ,Yeni Abarhtımda yapmıyor ,,İçinin kurum tutmasını bekliyorum,+ Kurum tutunca seside gürlesiyor, Tek motorsiklet forumundan okumayın bence
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:43 ----------
+++ Olarak 2.Viteste 10.000 Rpm Yap bi sonra bırak gazı 2000 e kadar ekzoza kulak ver sonra gel yaz. Ne olucak.
denicempek sanmıyorum genelde acayıpde dikat ederim seviyorum ilgilenmeyi çünki.. ama dediğiniz sesi duymadım hiç eğer dediğiniz gibi olursa özür dilerim