hiç viraj yapmıyomusun abı lastıgın tırnakları duruyor![]()
O lastik kafadan 5-10 bin aralığında daha rahat gider, fitilden hava kaçağı vb yoksa sorun olmaz, benim arka lastikte de 1 fitil var, sorun veya hava kaçağı yok. Biniyorum. Ayrıca benim lastiğinde görüntü itibariyle şekli seninkiyle aynı, ben en az bi 5 bin km daha binmeyi düşünüyorum.
depozitolu mu ? defolumu demek istedin yoksa ?Lastiğin kenarları depozitolu?
Lastiğin yıprandığına nasıl kanaat getirdiniz? Lastiğin dişlerinin olduğu kadar üretildiği tarih de önemli. Yani sıfır ama bir kaç yıl önce üretilmiş lastik de gayet sert ve kullanışsız olabilir. Eğer kullanımda sizi rahatsız ediyorsa yol tutuşunda problem varsa değiştirmelisiniz bence.
depozitolu mu ? defolumu demek istedin yoksa ?
degıştır tabı. çıkan lastıgıde bana gönder
6 Ayda 10 Bin Km ? Biraz çok geldi bana yaGünde 180-200 civarı ortalama yol kat ediyorsunuz heralde
![]()