resimdeki lastik değişmelimi ?

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
arkadaşlar arabadayken 30.000km de lastik değişirdim.
ama motorda daha 10.000 olan irc marka tubeless arka lastiğim yıprandı sanki..
bir tanede fitili var.
sizce bu lastik daha gider mi ? değişeyimmi ?



 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
O lastik kafadan 5-10 bin aralığında daha rahat gider, fitilden hava kaçağı vb yoksa sorun olmaz, benim arka lastikte de 1 fitil var, sorun veya hava kaçağı yok. Biniyorum. Ayrıca benim lastiğinde görüntü itibariyle şekli seninkiyle aynı, ben en az bi 5 bin km daha binmeyi düşünüyorum.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Eyl 2009
Mesajlar
4,559
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Lastiğin kenarları depozitolu?
 
Katılım
3 Mar 2012
Mesajlar
479
Lastiğin yıprandığına nasıl kanaat getirdiniz? Lastiğin dişlerinin olduğu kadar üretildiği tarih de önemli. Yani sıfır ama bir kaç yıl önce üretilmiş lastik de gayet sert ve kullanışsız olabilir. Eğer kullanımda sizi rahatsız ediyorsa yol tutuşunda problem varsa değiştirmelisiniz bence.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
hiç viraj yapmıyomusun abı lastıgın tırnakları duruyor :)

virajlarda yusuf yusuf gidiyorum ne yalan söyliyeyim. bi kez düştüm virajda. ondan beri hep tırsarak giriyorum en ufak viraja..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:02 ----------

O lastik kafadan 5-10 bin aralığında daha rahat gider, fitilden hava kaçağı vb yoksa sorun olmaz, benim arka lastikte de 1 fitil var, sorun veya hava kaçağı yok. Biniyorum. Ayrıca benim lastiğinde görüntü itibariyle şekli seninkiyle aynı, ben en az bi 5 bin km daha binmeyi düşünüyorum.

evet sanırım fuzuli olacak şimdi değişmem. hava kaçırıyor ama sorun değil. her benzin aldığımda ön arka kontrol ediyorum havaları.
 
Katılım
3 Ağu 2009
Mesajlar
1,554
Lastik çok iyi durumda, viraja girişlerde freni hatalı kullanıyor olabilir misiniz ki? IRC de Türk malı iyi bir markadır bildiğim kadarıyla.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Lastiğin kenarları depozitolu?
depozitolu mu ? defolumu demek istedin yoksa ?

Lastiğin yıprandığına nasıl kanaat getirdiniz? Lastiğin dişlerinin olduğu kadar üretildiği tarih de önemli. Yani sıfır ama bir kaç yıl önce üretilmiş lastik de gayet sert ve kullanışsız olabilir. Eğer kullanımda sizi rahatsız ediyorsa yol tutuşunda problem varsa değiştirmelisiniz bence.

ön arka aynı zamanda değişmiştim.(6 ay önce). 6 ayda 10.000km yapınca arka öne nazaran çok yıprandı. ön yeni gibi dursada. arkada durum resimlerde görüldüğü gibi?
kullanım bildim bileli rahatsız ediyor. onda sıkıntı yok. irc kullananlar bilir zaten.
benim derdim yolda yarılma falan yapmasın yolda bırakmasın endişem..
 
Katılım
28 Eki 2010
Mesajlar
1,767
diş derinlikleri 2mm'den daha az ise yada lastiğinizde çatlaklar görmeye başladıysanız(hamur ömrü), değiştirmenizde fayda var... sizin lastiklerinizde herhangi bir sorun göremedim ben, gözümden kaçan birşey varsa affola.. kazasız sürüşler
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
6 Ayda 10 Bin Km ? Biraz çok geldi bana ya :) Günde 180-200 civarı ortalama yol kat ediyorsunuz heralde :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst