- Katılım
- 24 Ara 2011
- Mesajlar
- 8,969
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar. Birçoğunuz beni tanır. 11 yıllık honda titan kullandıktan sonra titanı satıp salcano wolf almıştım. Wolf iyi ama uzun gezilerde beni açmıyo özellikle rampalarda artcıyla. Biraz büyüteyim diyorum. Aklımdaki modeller sıfır suzuki inazuma, sıfır tvs apache 2013, 2 ci el cbr 250. Hayo gtr 250 veya ninja düsünmüyorum. Sürüş tarzından dolayı. Konfor çok önemli benim için. Az yakması enjeksiyonlu olması önemli . Tavsiye edeceğiniz model olursa değerlendirmeye alırım. Saygılar sevgiler.