2013 apache- sıfır inazuma- cbr 250r düşünüyorum

Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
selam arkadaşlar. Birçoğunuz beni tanır. 11 yıllık honda titan kullandıktan sonra titanı satıp salcano wolf almıştım. Wolf iyi ama uzun gezilerde beni açmıyo özellikle rampalarda artcıyla. Biraz büyüteyim diyorum. Aklımdaki modeller sıfır suzuki inazuma, sıfır tvs apache 2013, 2 ci el cbr 250. Hayo gtr 250 veya ninja düsünmüyorum. Sürüş tarzından dolayı. Konfor çok önemli benim için. Az yakması enjeksiyonlu olması önemli . Tavsiye edeceğiniz model olursa değerlendirmeye alırım. Saygılar sevgiler.
 
Katılım
13 Ocak 2013
Mesajlar
436
Bütceni bilmiyorum ama eğer sorun olmassa tercihin inazuma'dan yana kullanmanı tavsiye ederim çift silindir olması cok önde gelen bir avantaj.Apache için titreşim var ama eskisi gibi diyorlar 2013'lerinde duyduğum kadarıyla. Hysoung GTR'dan uzak dur derim başına bela alırsın :) 2. El Cbr'da güzel bir tercih alıp satmada sorun çıkartmıyor alıcı buluyor hemen 2. elinide düşünmek lazım olurda sıkılırsan değiştirmek istersen 2. eli hızlı olan bir motosiklettir cbr 250. Açıkca ben olsa ve bütçem olsa ilk inazuma'dan tercih ederim daha sonra cbr :)
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
474
Benim tecrubem size akil vermeye yetmez :)
Ama benim motorum 150 cc ve 2 kisiyi cekmiyor :) (Aslinda cekiyor ama rahatsiz)
Tabi bu benim motorumdan da kaynaklaniyor olabilir :)
Bence apacheyi eleyin cunku salcanodan farkli olacagini dusunmuyorum :)
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
1,139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Adem bencede TVS yi geç imkanın varsa İnazuma...
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
3 yorum, 3 inazuma. Tvs yi eledim o zaman. Cbr neden istedim? Çünkü 2 ci eli 8 bin-8500 e çok var. Temiz bitane alsam plaka ruhsat masrafı yok. Gene satarken pek zarar etmez. İnazuma konfor motoru tam benlik. Yorum yapan arkadaşlara teşekürler. Ninja ve hayo gtr kesinlikle tarzım değil zaten. Genede başka öneri olursa değerlendiririm.
 
Katılım
5 Mar 2013
Mesajlar
1,296
Kesinlikle inazuma yı tavsiye ederim, tvs piyasadaki en güçlü 150cc ama yinede 250 cc yanında zayıf kalır.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
abi havalı görüneyim dersen inazuma.
yok 2.eli önemli dersen cbr.
cbr 250yi kalabalıkta pek ilgi çekmiyor. ama inazuma nın adı ve bulunabilirliği az olduğundan fazla ilgi topluyor.
genede cbr250 tek geçerim. uzun yolada gelir şehiriçinede.
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
sağol tahsin. Büyük ihtimal inazuma o zaman. Top sped 150 civarı. Bana yeter. R1 çok gelmişti.
 

COA

Katılım
22 Ara 2005
Mesajlar
7
Kesinlikle inazuma sizi hiç üzmez tvs kesinlikle hayır. Hayırlı olsun şimdiden
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Sizin beklentilerinizi en iyi inazuma karşılar gibi görünüyor. Hem iki kişi için daha ideal hemde konforlu. Lakin ben genede cbr250 istiyorum :)
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
servisi falan varmı abi sizin orlarda ? bunlar elektronik aksamı bol motorlar. wolf u bisikletçide tamir ediyor ama bunlar sakat ..

20 km mesafede servisi var. Kolay kolay bozulup arıza vereceğini zandetmem. Tek korkum ufak tefek sağa sola çarpıp granajları kırmak. Ufak bi ihtimalde olsa.

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:10 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:08 ----------

Kesinlikle inazuma sizi hiç üzmez tvs kesinlikle hayır. Hayırlı olsun şimdiden

teşekürler. :rendeer:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:10 ----------

Sizin beklentilerinizi en iyi inazuma karşılar gibi görünüyor. Hem iki kişi için daha ideal hemde konforlu. Lakin ben genede cbr250 istiyorum :)

konfor önemli benim için.galiba inazuma olacak. Alternatifi yok çünkü.
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
arkadaşlar bende tvs yi bugün sattım aldığıma pişmanmıyım kesinlikle hayır

150 cc içinde tvs den başkasını tanımam gidiş olsun serilik olsun veya arkaya artçı binsin tvs affetmez alayına gider

bende tvs sattım inazuma alıcam

test ettim kulladım sıfır titreşim ve çok seri bir makine konforlu rahat gösterişli ve kaliteli

cbr 250 yi de test ettim iyi kaçıyor ama titreşim azda olsa var ama yinede inazuma

konfor olsun oturş pozisyonu olsun yakıt olsun makyaj gösteriş olsun kalite olsun İNAZUMA

bu arada ben almayı düşünüyorum bakalım bugün yarın hayırlısı olsun
 
Katılım
24 Ara 2011
Mesajlar
8,969
arkadaşlar bende tvs yi bugün sattım aldığıma pişmanmıyım kesinlikle hayır

150 cc içinde tvs den başkasını tanımam gidiş olsun serilik olsun veya arkaya artçı binsin tvs affetmez alayına gider

bende tvs sattım inazuma alıcam

test ettim kulladım sıfır titreşim ve çok seri bir makine konforlu rahat gösterişli ve kaliteli

cbr 250 yi de test ettim iyi kaçıyor ama titreşim azda olsa var ama yinede inazuma

konfor olsun oturş pozisyonu olsun yakıt olsun makyaj gösteriş olsun kalite olsun İNAZUMA

bu arada ben almayı düşünüyorum bakalım bugün yarın hayırlısı olsun
eyvallah arkadaşım. Teşekürler. Kararımı inazuma olarak karar verdim. Bodrum suzuki bayine gidip bi ara konuşalım bakalım. 1 aya alırım inşallah.
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
eyvallah arkadaşım. Teşekürler. Kararımı inazuma olarak karar verdim. Bodrum suzuki bayine gidip bi ara konuşalım bakalım. 1 aya alırım inşallah.

abi tahminimce parasını verip sıraya falan girmen lazımdır :) deli talep vardır inazumaya
 

F54

Katılım
25 Haz 2010
Mesajlar
14,951
adem sana cbr gitmez atrçı dan dolayı
inazuma iyi güzel de biraz pahalı sanki gene de sen bilirsin
üzerine şu kadar daha ekle şunu al demek isterim ama bilemiyorum sıfır inazuma fiyatına çok güzel 650cc enduro seçenekleri var
mesela f650 olmadı aprilla pegaso vb tarz da motorlar da var
aslından boy 1.80 civarı olsa sana kle al bak keyfine derdim ama senin boy kurtarmaz hatta şehir içi sıkışık trafikte bile bana bile büyük gelir
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
açıkçası inazuma benim pek hoşuma gitmedi oturuş pozisyonu bana göre değil hele yan ayak pegleri bana çok yanlış konumlanmış gibi geldi ayaklar penguen gibi kalıyor ayağı yere koyunca tasarım olarakta ön çamurluk çok kaba geldi bana egzozlar çok dışa bakıyor cbr bence çok güzel tasarlanmış ve oturuş pozisyonu bana göre çok rahat zaten binince sende kendine göre düşünürsün hangisi hoş gelirse alırsın şimdiden hayırlı olun :)
 
Katılım
5 Şub 2013
Mesajlar
773
Aslında içinizden "Ben inazuma istiyorum, bana inazuma lazım. Ekonomik nedenlerden cbr çekici geliyor ama biri beni inazumaya ikna etsin." diyorsunuz gibi geldi bana :king:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst