TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Sabri abi duydum ki, iyi kesiciye girmişsin motor yanıcakmış zor almışlar elinden :mrgreen:


valla canını aldım motorun.. ama çok kral makıne. tam tahmın ettiğim gibi çıktı..zaten motoru bıraktıgımızda çatır çatır çatlıyodu sıcaktan:)
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
valla canını aldım motorun.. ama çok kral makıne. tam tahmın ettiğim gibi çıktı..zaten motoru bıraktıgımızda çatır çatır çatlıyodu sıcaktan:)

İyi alev almamış abi makine :) Selami Abi'de baya beğenmiş sevindim valla. Umarım kısa zamanda kavuşur yeni atına :mrgreen:

Sen Ninja'yı ne zaman alıcan Abi, İnzuma aklımı aldı, Ninja'dan vaz geçtim deme :mrgreen:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
İyi alev almamış abi makine :) Selami Abi'de baya beğenmiş sevindim valla. Umarım kısa zamanda kavuşur yeni atına :mrgreen:

Sen Ninja'yı ne zaman alıcan Abi, İnzuma aklımı aldı, Ninja'dan vaz geçtim deme :mrgreen:

Ben ninja almıcaktım ki. sadece beğeniyorum o kadar:cherry:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Abi sen şimdi 250cc düşünmüyormusun?

Ben bile düşünmeye başladım abi. Senin şimdiye alman lazımdı :) Şehir içi ybr yeterli ama uzun yolda eziyet.

uzun yolda ninjada eziyet:) şu an için motorumu değiştirecek param yok. en az 1 sene daha apache ile birlikteyim.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
hacı sabri ye takıyorum ben yahu yetişemiyor bana

:queen: :queen: :queen: :queen: :queen: :queen:


Ama Selo dayının motorunun güzellik sırrı var :D Araba yağı koyuyo motoru kimse tutamıyo :D bizim gibi iphoneymiş motulmuş uğraşmıyo .. :thumleft:


Sabri adana stayla ile Kesicideki Cbr 150yi zar zor gördü , Apachenın 159 görmesi mümkünmü sen söyle :p
edit : Motor selo dayınınsa o istisna ..!
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
uzun yolda ninjada eziyet:) şu an için motorumu değiştirecek param yok. en az 1 sene daha apache ile birlikteyim.

Bende diyorum bu yaz bir işe giriyim, parayı biriktiriyim, kışa doğru benim motoru da satar, Cbr veya Ninja bakarız diyorum. Ama Cbr alırım galiba. Hem daha ekonomik, hemde İst Park'taki kovalamacanın sonucunu gördük. Aralarında fazla bir fark yok.

Abi motorda yorma konusuna gelince, o yoruyor bu yoruyor ee neye binicez biz :) En güzeli goldwing almamız lazım :mrgreen:

Şaka bir yana da bence Ninja ve Cbr 250cc sınıfında en az yorucu olan motor olur. Ne tam yatık, nede dim dik duruyor binen. Rüzgâr bir apache yada inzumadaki kadar etkilemez diye düşünüyorum. Fazla yatmadığı için bileklere fazla yükte binmez herhalde. Tam bir Spor Touring :) (Bu yorumum 100+ hızlar için geçerli)
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
hindistandan 180lik lerin silindir seti, krank ve kapağını getirme durumu var.. yapabilirsem motoru hiç satmam.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
onu yaparsan rodajdan sonra aynı şekilde bende 180 liğe cevirebilirim senden destek alarak.
takipteyim sabri emmi


forumdan birisi ile kontaktayım. 2 aya gelecek. ama bu parçalar baya ağır oldugu için getirebilirmi yada havaalanında sıkıntı olurmu bilmiyorum. krankı getirmesek sadece silindir setiyle kapağı getirsek, 150lik krank o güce dayanmaz gibime geliyor.. birisi daha var sürekli hindistana gidip geliyormuş..onada danışcam
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
forumdan birisi ile kontaktayım. 2 aya gelecek. ama bu parçalar baya ağır oldugu için getirebilirmi yada havaalanında sıkıntı olurmu bilmiyorum. krankı getirmesek sadece silindir setiyle kapağı getirsek, 150lik krank o güce dayanmaz gibime geliyor.. birisi daha var sürekli hindistana gidip geliyormuş..onada danışcam

150 lik krank cekmez onu. kırarsan birde boşa olur o kadar zahmet.
150 lik krank takarsın. ama devirli kullanmaman lazım,
sende de öyle bir hava yok :D
onu taktın mı vurursun kırbacı sabri emmi
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
150 lik krank cekmez onu. kırarsan birde boşa olur o kadar zahmet.
150 lik krank takarsın. ama devirli kullanmaman lazım,
sende de öyle bir hava yok :D
onu taktın mı vurursun kırbacı sabri emmi

kırbaç vursam yine iyi.. coplarım valla, biber gazı sıkarım
 
Katılım
1 Kas 2008
Mesajlar
989
sailor33 cevabın için çok teşekkür ederim =)) bu ayın onunda maaşı alıp mondialın granajlarını yenıleyıp vercem satısa obur ay allahın ıznıyle alacam apache :flower:
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
arkadaşlar apache''mi sattım hem mutluğum hemde hüzüntülüyüm :salut::salut::salut:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Peki abi bu 180cc'lik kitin sana kargo vs toplam maliyeti ne olucak?

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:18 ----------



Abi kaça verdin :) Valla şok oldum, dün 1 bugün 2 :) Hayırlısı olsun abim sevindim senin adına, umarım yeni motoruna kısa zamanda kavuşursun.



kargo parası yok.adam yanında getircek.. parçalarda orda ucuzdur diye tahmin ediyorum.. sonuçta 180lik ABS li apache ler orda 2500lira oldugunu düşünürsek.. toplamda 400tl yi geçmez diye tahmin ediyorum :cherry:
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
kargo parası yok.adam yanında getircek.. parçalarda orda ucuzdur diye tahmin ediyorum.. sonuçta 180lik ABS li apache ler orda 2500lira oldugunu düşünürsek.. toplamda 400tl yi geçmez diye tahmin ediyorum :cherry:

Öyle uygun fiyata olucaksa, benim ybr'yede atalım 180cc apache kiti :) Sonra 1-2-3'te tekere alırız abi beraber :flower:
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
sen önce bi rtr150 kullan. ondan sonra 180lige ceviririz.. ybr den sonra 180 hızlı gelir :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst