Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
24 May 2013
Mesajlar
51
aynı soruların defalarca sorulmuş ve cevaplanmış olmasındandır, kendi adıma bilidğim şeyleri 100 kerede yazsam bir kere daha yazmaya gocunmam ama geride bıraktığımız 3 sayfa boyunca 15-50 motor yağı tartısılmıs, bir arkadas geliyor hala 10-40 vs 15-50 diye soruyorsa o da o kişinin üşengeçliğindendir. okuma düşmanı bir milletiz galiba.

sorunuzun temel kelimelerini google yazarsanız yine motosiklet.net ten cevap alırsınız :D

mesela bızım motora ngk nın hangı bujısı uyar arkadaşlar?? yerine google amcayı açıp ngk mh 125 drift yaz bak sana 5 farklı cevap gelıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------




haklısın samimi olarak söylüyorum forumu baştan sona okudum , dikkat edersen lastik tavsiyesi istedim, lastik tavsiyesi fazlası ile sorulmuş ve cevaplanmış, benim sorunum lastik alacağım yerdeki açıklama da 2,75 ibaresi geçiyor bendeki ön lastik 3.00 , bu foruma güvenerek aldığım motorun, parçalarınıda alırken siz değerli kullanıcıların bilgisi ile almak isterim, googlede ki araştırmam sonucunda ls2 kask aldım, bir arkadaşımız yazmış çene altından rüzgar alıyor diye haklıda çıktı.

yqavuzhyan arkadaşım vw forumlarında baya emeğim var, vw grubunun ciğerini bilirim bende dafalarca açtığım konuların yada cvpların araştırmadan laf kalabalığı olsun diye yazan arkadaşlar ile karşılaştım,en azından mutlu olsun vw sevsin diye geride kalan sayfaların linkini verirdim,

halen lastik almadım umudum burası arka lastik en fazla sağlıklı olarak ne kadar geniş olabilir, hepiniz sağolun allah kazadan beladan korusun, saygılarımla:)
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
aynı soruların defalarca sorulmuş ve cevaplanmış olmasındandır, kendi adıma bilidğim şeyleri 100 kerede yazsam bir kere daha yazmaya gocunmam ama geride bıraktığımız 3 sayfa boyunca 15-50 motor yağı tartısılmıs, bir arkadas geliyor hala 10-40 vs 15-50 diye soruyorsa o da o kişinin üşengeçliğindendir. okuma düşmanı bir milletiz galiba.

sorunuzun temel kelimelerini google yazarsanız yine motosiklet.net ten cevap alırsınız :D

mesela bızım motora ngk nın hangı bujısı uyar arkadaşlar?? yerine google amcayı açıp ngk mh 125 drift yaz bak sana 5 farklı cevap gelıyor

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------




haklısın samimi olarak söylüyorum forumu baştan sona okudum , dikkat edersen lastik tavsiyesi istedim, lastik tavsiyesi fazlası ile sorulmuş ve cevaplanmış, benim sorunum lastik alacağım yerdeki açıklama da 2,75 ibaresi geçiyor bendeki ön lastik 3.00 , bu foruma güvenerek aldığım motorun, parçalarınıda alırken siz değerli kullanıcıların bilgisi ile almak isterim, googlede ki araştırmam sonucunda ls2 kask aldım, bir arkadaşımız yazmış çene altından rüzgar alıyor diye haklıda çıktı.

yqavuzhyan arkadaşım vw forumlarında baya emeğim var, vw grubunun ciğerini bilirim bende dafalarca açtığım konuların yada cvpların araştırmadan laf kalabalığı olsun diye yazan arkadaşlar ile karşılaştım,en azından mutlu olsun vw sevsin diye geride kalan sayfaların linkini verirdim,

halen lastik almadım umudum burası arka lastik en fazla sağlıklı olarak ne kadar geniş olabilir, hepiniz sağolun allah kazadan beladan korusun, saygılarımla:)

valla üstad ben 2.75 aldım çünkü honda ybr bu lastiği kulanmış bu sınıf için vardır bir bildikleri dedim memnunum 100-90-18 kulanabilirsin istersen ama kalınlaştırırsan motorun çekişi düşer yakıt performansın artar son hızın düşer yol tutuşun artar frenlemen daha sağlam olur sen ölç tart artık ona göre genişlet.. :) ben michelin kulanıyorum ıslak kuru hertur zeminde asvaltı bırakmıyor yapışıyor resmen memnunum yani..
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
aynı soruların defalarca sorulmuş ve cevaplanmış olmasındandır, kendi adıma bilidğim şeyleri 100 kerede yazsam bir kere daha yazmaya gocunmam ama geride bıraktığımız 3 sayfa boyunca 15-50 motor yağı tartısılmıs, bir arkadas geliyor hala 10-40 vs 15-50 diye soruyorsa o da o kişinin üşengeçliğindendir. okuma düşmanı bir milletiz galiba.

sorunuzun temel kelimelerini google yazarsanız yine motosiklet.net ten cevap alırsınız :D

mesela bızım motora ngk nın hangı bujısı uyar arkadaşlar?? yerine google amcayı açıp ngk mh 125 drift yaz bak sana 5 farklı cevap gelıyor




---------- Mesajlar birleştirildi - 13:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:39 ----------




haklısın samimi olarak söylüyorum forumu baştan sona okudum , dikkat edersen lastik tavsiyesi istedim, lastik tavsiyesi fazlası ile sorulmuş ve cevaplanmış, benim sorunum lastik alacağım yerdeki açıklama da 2,75 ibaresi geçiyor bendeki ön lastik 3.00 , bu foruma güvenerek aldığım motorun, parçalarınıda alırken siz değerli kullanıcıların bilgisi ile almak isterim, googlede ki araştırmam sonucunda ls2 kask aldım, bir arkadaşımız yazmış çene altından rüzgar alıyor diye haklıda çıktı.

yqavuzhyan arkadaşım vw forumlarında baya emeğim var, vw grubunun ciğerini bilirim bende dafalarca açtığım konuların yada cvpların araştırmadan laf kalabalığı olsun diye yazan arkadaşlar ile karşılaştım,en azından mutlu olsun vw sevsin diye geride kalan sayfaların linkini verirdim,

halen lastik almadım umudum burası arka lastik en fazla sağlıklı olarak ne kadar geniş olabilir, hepiniz sağolun allah kazadan beladan korusun, saygılarımla:)


pirelli ve michelin marka lastikler en iyileri. 3.00 ön lastik ölçüleri(orjinal), ama 2.75 takan arkadaşlardan bu gune kadar bir şikayet gelmedi. Lastik kalınlaştırma hususunda ise birkaç kişinin hareket halinde iken 110-90-18 olan lastikler jantın dısına çıkmış. Cok buyuk bır rısk bence. bu yuzden orjınal ayarlarda kullanmakta fayda var. Keza bu aletlerın torku beygırı frenlemesı gıbı hassa mevzular muhendsılık hesaplamalarına gırer ve bu motorları ureten muhendsılerı bunları emın olun sızden benden daha derın ve detaylı olarak dusunmuslerdır.

arka lastik michelin alın, ön lastık illaki 3.00 olacak dersenız IRC markada 3.00 ön lastık var, 2.75 de olsun dersenız onu da mıchelın alın.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
ben fark etmedim farkı 0.25 olsada olur olmasada.. :D zaten ön arkadan biraz ince olması gerekiyor aerodinamik açıdan düşünürsek ama orjinalde aynı bunu da düzeltmiş oldum aslında 3.00 ön 100-90-18 de arka alabilirdim ama ne gerek var hem daha pahalı hem yakıt artcak hem torkum düşcek yol tutuşu artcak ama zaten aldığım lastiğin yol tutuşundan memnunum
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
2.75 şu an üzerinde olan lastikten genişlik olarak çok fark edermi?


sanmıyorum, ama michelin asfalt lastiği olduğu için zaten dişli değil, ve sportif bir görünüşü var. Bence arzuladığınız sportifliği size michelin verecektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

Sayın çinli severler, bana şekli şemali düzgün bir motosiklet montu lazım. aralık - ocak-şubat- mart ayında motosiklet kullanmayacağım. Sizce direk yazlık mı alayım yoksa bu 4 mevsimlik denen montlarda o içindeki aletül-edevatları çıkarınca aynı rahatlığı verırler mı ?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
sanmıyorum, ama michelin asfalt lastiği olduğu için zaten dişli değil, ve sportif bir görünüşü var. Bence arzuladığınız sportifliği size michelin verecektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

Sayın çinli severler, bana şekli şemali düzgün bir motosiklet montu lazım. aralık - ocak-şubat- mart ayında motosiklet kullanmayacağım. Sizce direk yazlık mı alayım yoksa bu 4 mevsimlik denen montlarda o içindeki aletül-edevatları çıkarınca aynı rahatlığı verırler mı ?

BEN 4 mevsim aldım 6 yada 8 tam hatırlamıyorum hava kanalı var icliğinide çıkardım ama cıx terliyorum hem nasıl terlemeyim.. t-sirt le terliyoz artık.. :D
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
azdaha motoru düşürüyordum, bina önünde halı yıkanmış haliyle su ve sabun asfalta 4. vitesten 3'e düşürtüm benim arka teker carttt kaydı hızımda yüksek olmamasına rağmen kaydı çok kortum arkadaşlar.
ön ve arka lastikleri beraber değiştirmek dahamı iyi olur,

"Michelin 2,75-18 - Ön Lastik Pilot Sporty"

http://www.feyizoglu.com/2-75-18-on-Lastik-Pilot-Sporty_46626.html#0

"Michelin 90/90-18 - Arka Lastik Pilot Sporty"

http://www.feyizoglu.com/90-90-18-Arka-Lastik-Pilot-Sporty_46627.html#0

daha geniş taban öneriniz varmı ? şimdiden teşekkürler.

Kardeşim aman diyim , eğer imkanın varsa hemen değiştir bende yaz geldi nasılsa yaz bitince alırım falan dedim şu an pek bütçemimde olmaması sebebiyle ama nanaya geliyodum senin gibi , hafif yağmur yağdı bursadan eskısehıre gelirken ufacık bi fren yaptım patenle kayar gibi kaydı arka lastik. Bu ilk kez olmadı ufacık bi sudan geçsin en ufak şeyde kayıyor. Çok adi bi lastik kullanmışlar. Çok dikkatli kullanılmazsa insanı öldürtecek cinsten.

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:14 ----------

Arka fren kampanasına bağlanan çubuk üzerinde frenin erken yada geç kavramasını sağayan bir somun var O somunu sıkıp gevşeterek freni istediğin gibi ayarlayabilirsin.Eğer pedal yüksekliği oradan kaynaklı değilse arka fren pedalının orta kısmında bir stop cıvatası olması lazım Pedalın yükseklik ayarını da ordan yapabilirsin diye biliyorum Bir kontrol et istersen.


---------- Mesajlar birleştirildi - 23:54 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:51 ----------



Hemşehrim iyi geceler O şeffaf boru akü tahliye borusudur.Şarj durumunda oluşan asit taşmasını tahliye eder.Eğer asit oradan çıkıp metak kısma veya egsoa sıçrarsa beyaz toz gibi lekeler oluşur.O borunun olması normal.Sadece metale değmeyecek bir yere ayarla yeter.



Bi bakım teşekkürler hocam
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
51
belediye ağaç sulaması yapmış fazlalık su yolda ilk defa artçı bindirdim,arkadaşın evine çok az kala motor yine kaydı,ikimizde selseldeik üçüncü vitesten ikiye alınca bile kayıyor bir lastik bu kadar adimi olur, michlieine karar kıldım, feyizoğlundan alıcam daha öncede alışverişim oldu sorun yaşamadım, lastik tarihide önemli aranızda bu siteden lastik alan oldumu arkadaşlar, bayat lastik gelme ihtimali olabilirmi.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:25 ----------

sanmıyorum, ama michelin asfalt lastiği olduğu için zaten dişli değil, ve sportif bir görünüşü var. Bence arzuladığınız sportifliği size michelin verecektir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:39 ----------

Sayın çinli severler, bana şekli şemali düzgün bir motosiklet montu lazım. aralık - ocak-şubat- mart ayında motosiklet kullanmayacağım. Sizce direk yazlık mı alayım yoksa bu 4 mevsimlik denen montlarda o içindeki aletül-edevatları çıkarınca aynı rahatlığı verırler mı ?

http://www.feyizoglu.com/Tourex-Mont_46018.html#0 ankarada havalar yeni yeni ısınıyor, motordan indikten sonra montu üzerimden çıkarmasam ter içinde kalıyorum bayada ağır.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
sonuc olarak bu 4 mevsimlikler iş görür mü, hem yağmurlu havalarda da kullanırım yoksa yazlık mı alayım? kısın artık derı mont kullancaz.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
sonuc olarak bu 4 mevsimlikler iş görür mü, hem yağmurlu havalarda da kullanırım yoksa yazlık mı alayım? kısın artık derı mont kullancaz.

:) izmirdesin sen dimi.. :D hiç bir deri mont yağmur 100/100 yağmur geçirmez değil hele bunun için özel dizayn edilmemişsekışında kulanırım diyorsan yazın sadece uzun yollarda giysem yeter inince çıkarcam diyorsan 4 mevsim su geçirmez al.. yoksa sadece yazın kulancaksan yazlık..

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:53 ----------

üstte linkte verdiğim ürün gayet kullanışlı çok sıcaklarda sorun yaratabilir gösteriş te önemli dersen kesinlikle tavsiye ederim, havalandırma kanallarıda mevcut bilgine?

güvenlik için lastik,kask,eldiven,mont,ve ayakkabı tamam. sıra pantolana geldi.
http://www.hudsonderi.com/?urun-565-K1375-HLK-Cordura-Tekstik-Pantolon.html
öneri ve yorumlarınızı esirgemeyin lütfen, kask gibi sakata düşmek istemiyorum.
iyi hoş güzel ama yazın sen bunda erirsin demedi deme
 
Katılım
24 May 2013
Mesajlar
51
ak1n haklısın yazın çok sıcak olacağı kesin, bulunduğum semt yazları özellikle geceleri serin oluyor, (agustos ayı hariç ) şu an insanlar ceketle yada yazlık montla geziyorlar, ama haklısın bu mont 4 mevsim değil kışlık, içlikleri çıkardığım halde motor üzerinde sorun yok indikten sonra 5 dakika üzerinde dursun ter suları başlıyor,
yqavuzhyan arkadşın izmirde olduğunu düşünmemiştim.
 
Katılım
28 Haz 2011
Mesajlar
173
arkadaşlar ben yaz için tekstilci oldugum için dısı yağmurluk içi svet kumasından uzun kollu onu fermuarlı hırka turu bişi yaptım
fermarı kapatınca kasın altına kadar çıkıyor ve ruzgar almıyor
hergun bişi soruyom foruma ama napalım oğrenecez
hava filitresini yanmaz temizleyiciyle temizleyin diyo bu ne yanmaz temizleyici
zinciri temizliycem gazyağı ile sonra elimde yağ olarak motordan çıkan yağ var onla yağlasam nasıl olur sıkıntı olurmu
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
Sonunda motoruma kavuştum :) İlk günden 80 km oldu ilk izlenimlerim gayet iyi bir sıkıntı yok :thumleft:

np0n6.jpg


np0rb.jpg


np0tj.jpg
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
4,523
arkadaşlar ben yaz için tekstilci oldugum için dısı yağmurluk içi svet kumasından uzun kollu onu fermuarlı hırka turu bişi yaptım
fermarı kapatınca kasın altına kadar çıkıyor ve ruzgar almıyor
hergun bişi soruyom foruma ama napalım oğrenecez
hava filitresini yanmaz temizleyiciyle temizleyin diyo bu ne yanmaz temizleyici
zinciri temizliycem gazyağı ile sonra elimde yağ olarak motordan çıkan yağ var onla yağlasam nasıl olur sıkıntı olurmu


zincire farketmez motordan çıkanı kullan bn öyle yapıyorum şuana kadar hiçbir sorun olmadı :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst