İstanbul İçi ( B+) Lazımsa İtinayla Kan Verilir :)

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
..


Beyler khan lazımsa b pozitif tertemiz ak pak kanceeizimi verebilirim...şu son ilanlardaki tüm kişileri aradım lazımsa vereyim dedim ama güncel değilmiş artık :queen:...geziden döndüm bol oksijenli kanım ferah ve dapdaze...:p düzenli olarak kan veririm...tohtor beyin makam şoferiyken bu bilinc oluştu aslında bende...akacak gan damarda durmaz...:cherry:

İletişim...537 335 22 33 ..

Mete Başgan...Ulus ..4.Levent Seyrantepe...:king:

Avrupa Yakası tercihimdir...:queen:::blusssh:

gan adrese teslim edilir...::xtongue:::155::
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
güzel siteymiş başkan...sizlerde kan verin agiler...


sağlığınız için yani...:king:
 
Adana İl Temsilcisi
Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
8,636
bu davranışı yürekten alkışlıyor ve destekliyorum.:thumleft:
 

thb

Katılım
15 Nis 2013
Mesajlar
154
tebrik ederim kandaş, bende kan verebilirim acil durumlarda Brh (+)
Saygılar.
 
Katılım
10 Ağu 2013
Mesajlar
422
kızılaya verilen kanlar çöpe bile gidebiliyormuş, hastanede söylediler bana da. Taze ve acil vermek en iyisi :cat: (B+ lazım olursa...)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst