Kenan Sofuoğlu, bu haftasonu sezonun 5. yarışına çıkıyor

Admin
Yönetici
Katılım
14 Nis 2003
Mesajlar
7,150
Motosikleti
Yamaha MT-09 Tracer
Dünya Supersport Şampiyonu milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, bu haftasonu sezonun 5. yarışında Donington Park Pisti'ne çıkacak.

Milli motosikletçi Kenan Sofuoğlu, Dünya Süpersport Şampiyonası’nın 5. ayağında yaşadığı şanssızlıkların önüne geçmek istiyor. Şampiyonada bu sezon çıktığı 4 yarışın 2'sinden puansız dönen Kenan Sofuoğlu, İspanya Aragon yarışında motosikleti arızalandığı, İtalya'daki Monza yarışında da kaza yaptığı için yarış dışı kaldı. İngiltere'de, 26 Mayıs'ta yapılacak Donington yarışına, memleketi Sakarya'nın Akyazı ilçesinde hazırlanan milli motosikletçi, yaşadığı şanssızlıkların önüne geçmek istediğini dile getirdi.

İngiltere'de yağmurlu ve rüzgarlı bir havada yapılan serbest antrenmanlarda Kenan Sofuoğlu en iyi zamana imza atarken, öğleden sonra yapılan sıralama antrenmanında ise ikinci oldu.

Sezonun 5. ayak yarışının sıralama antrenmanları 25 Mayıs Cumartesi günü yapılacak. 26 Mayıs Pazar günü ise 22 turluk yarış, TSİ 15:30 start alacak.

SOFUOĞLU: HERŞEY DAHA BİTMEDİ

Genel klasmana bakıldığında, lider Lowes'un 25 puan gerisinde, 4. sırada bulunan Kenan Sofuoğlu, "Bu her şeyin bittiği anlamına gelmiyor. Önümüzde daha 9 yarış var. Onları hatasız geçirirsem toparlanabilirim. Ancak şunu da belirtmem gerek, İngiltere yarışı Lowes'ın evi. Rakibim, Donington pistine yarım saat uzaklıkta oturuyor. Kariyeri o pistte başlamış. Geçen sene de yarışı o kazanmıştı. Kolay bir yarış olmayacak. Lowes kazanırsa, iş bayağı çıkmaza girecek" ifadelerini kullandı. Kenan Sofuoğlu, bu sezon aksiliklerin peşini bırakmadığını, sezonun iyi gitmediğini tekrarladı. Sofuoğlu, "İnşallah bu aksilikler biter ve puan toplamaya başlarım. Son haftalarda yaşadığım aksilikler moralimi bozdu. Aksiliklerin son bulması için kurban keseceğim. Belki bu şekilde sıkıntıyı atlatırız. Adağımı inşallah İngiltere yarışından önce yerine getireceğim" dedi.

KAWASAKİ’NİN SUPERBİKE TESTLERİNE KATILACAK

Milli motosikletçi, kariyerine gelecek yıldan itibaren superbike kategorisinde devam etmek için girişimlere başladığını söyledi. Monza'da, superbike için Kawasaki takımıyla görüşmeler yaptığını belirten Sofuoğlu, "İnşallah yavaş yavaş benim için superbike kapıları açılıyor. Gelecek ay veya temmuzda Japonya'da Kawasaki'nin ana takımıyla testlere çıkacağım. Üç-dört gün boyunca orada test yapacağız. Testler beklediğimiz gibi geçerse, anlaşma şartlarını konuşacağız. Bu uzun bir süreç. Önce testlerdeki sonuçları görmemiz gerekiyor" şeklinde konuştu.

Kaynak: TMF
 

Ekli dosyalar

  • sofuoglu-2013-Donington.jpg
    sofuoglu-2013-Donington.jpg
    70.1 KB · Görüntüleme: 12,400
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Az önce sıralamalar bitti, şampiyona lideri Sam Lowes'un ardından ~0.4 saniye farkla 2. oldu. Yarın yarışta fena kapışacaklar. Saat 15.30'da eurosport 1 veya 2 verecek, netleşsin yazarım.
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Geçen yarış eurosport çıldırttı. İnşallah aynını yapmaz ve yayınlar.
 
Katılım
13 Nis 2010
Mesajlar
5,448
Canlı olmayıncada izlenmiyor yahu, neyse bu kez kimse düşmesinde tek seferde bitirsinler :D
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Eurosport 1 ve 2 nin yayın akışında öğlen 12.den sonra geceye kadar tenis görünüyor :sunny:
 
Katılım
7 Tem 2005
Mesajlar
417
Su anda superbike dönüyor olması lazim ama eurosportta hic bisey yok boşuna mi para veriyoz bunu kime nereye şikayet edebiliriz. Ben tenis izlemek icin almadım bu kanalları.
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Millet de yarış izlemek için almadı.

Gece 10 civarı banttan yayınlanacakmış. WSS de yarın sabah banttan yayınlanacakmış. Sordum söylediler.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Böyle bi rezalet olamaz, hem eurosport 1 hem 2 sadece tenis veriyor bütün gün. Tamam tenis ben de seviyorum, ama Roland Garsos'un 1. gününün tamamını vermekteki mantık nedir ya... Türkiye'deki yayını Fransa'dan aldıklarını söylüyorlardı, belki ondandır. İngilizlere sayıp sövüyoruz ama adamlar çatır çatır veriyor hem Superbike'ı hem Supersport'u. İngiliz Eurosport 2'den dandik mandik stream bulup canlı izleyeceğim...

mypremium.tv 'ye bakın british eurosport 2 superbike 1. yarış başlamak üzere.
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
Böyle bi rezalet olamaz, hem eurosport 1 hem 2 sadece tenis veriyor bütün gün. Tamam tenis ben de seviyorum, ama Roland Garsos'un 1. gününün tamamını vermekteki mantık nedir ya... Türkiye'deki yayını Fransa'dan aldıklarını söylüyorlardı, belki ondandır. İngilizlere sayıp sövüyoruz ama adamlar çatır çatır veriyor hem Superbike'ı hem Supersport'u. İngiliz Eurosport 2'den dandik mandik stream bulup canlı izleyeceğim...

mypremium.tv 'ye bakın british eurosport 2 superbike 1. yarış başlamak üzere.

çok teşekkürler bu detaylı bilgi için.

izlemeye başladım ne ara 5 e düşmüş, durum kötü gibi :/

düzeltme: 2 oldu ama ara çok gibi
 
Katılım
9 Şub 2011
Mesajlar
881
Ben demiştim demekten nefret ediyorum ama böyle eurosportun taaaaaaa.
 
Katılım
2 Eyl 2012
Mesajlar
149
şimdi özette gördüm yarışın başında az daha yarış dışı kalabileceği bir temas yaşamış, arkadan gelen çarpıp pistin dışına çıktı ama Kenan dengede kalabildi.
 
Katılım
26 Tem 2011
Mesajlar
63
Kenan yarışı 2. bitirdi ve genel klasmanda da S. Lowes'un ardından 65 puan ile ikinciliğe yerleşti. Aradaki fark 30 puan olmasına rağmen daha önümüzde 10 yarış var. Allah kazasız belasız bir sezon nasip etsin.

Gelelim Eurosport ve Digiturk uyuzlarına... Abi bu işi doğru düzgün yapacak bir kanal yok mudur? Geçmiş senelerde NTV Spor'u eleştiriyorduk. Şimdi de Eurosport. Ülkemizi temsil eden, Türk bayrağını bütün girdiği yarışlarda dalgalandırmak için uğraşan biri yarışıyor, ama Eurosport Türkiye bu yarışı vermek yerine Roland Garros Tenis turnuvasında 18. sırada yer alan bir Fransız ile 54. sırada yer alan Avustralyalının maçını veriyor. Ve bu maçlar daha turnuvanın ilk maçları... Reytingleri uçmuştur.

Ben de yarışı internetten izlemek zorunda kaldım. MotoGP yarışlarını da D-Smart'tan dolayı internetten izlemek zorundayım. Daha yarışları bile izleyemiyorken bir de kalkmışız motosiklet kültüründen bahsediyoruz.
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
1,231
Kenan yarışı 2. bitirdi ve genel klasmanda da S. Lowes'un ardından 65 puan ile ikinciliğe yerleşti. Aradaki fark 30 puan olmasına rağmen daha önümüzde 10 yarış var. Allah kazasız belasız bir sezon nasip etsin.

Gelelim Eurosport ve Digiturk uyuzlarına... Abi bu işi doğru düzgün yapacak bir kanal yok mudur? Geçmiş senelerde NTV Spor'u eleştiriyorduk. Şimdi de Eurosport. Ülkemizi temsil eden, Türk bayrağını bütün girdiği yarışlarda dalgalandırmak için uğraşan biri yarışıyor, ama Eurosport Türkiye bu yarışı vermek yerine Roland Garros Tenis turnuvasında 18. sırada yer alan bir Fransız ile 54. sırada yer alan Avustralyalının maçını veriyor. Ve bu maçlar daha turnuvanın ilk maçları... Reytingleri uçmuştur.

Ben de yarışı internetten izlemek zorunda kaldım. MotoGP yarışlarını da D-Smart'tan dolayı internetten izlemek zorundayım. Daha yarışları bile izleyemiyorken bir de kalkmışız motosiklet kültüründen bahsediyoruz.

Sonucu bildirdiğin için teşekkür ederim.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Kenan'a 2. veya 3. turda arkadan çarptılar. Bir anlık refleksle çok iyi toparladı yoksa asfaltı boylayacaktı. O ara ilk üçteydi ama gerilere düştü. 2.'liğe geri gelene kadar Lowes zaten 5 saniye fark açmıştı bile. Temas olmasa da bu yarışı kazanması çok zordu Kenan'ın. Donington İngiliz pilotların çok iyi bildiği bir pist, Kenan da burada çok yarıştı ancak Lowes muhtemelen Kenan'dan 3-4 kat fazla dönmüştür bu pistte.

Bu arada 10 değil 9 yarış kalmış olması lazım supersport için, Amerika'ya gitmeyecek supersport kategorisi diye biliyorum. 30 puan 9 yarışta kapanmayacak bir fark değil ancak kabul etmek gerekir ki çok ciddi bir fark. Lowes'un kafası rahat olacak zira hata yapma lüksü var, Kenan'ın ise hiç hata yapma lüksü kalmadı.
 
Katılım
14 Ara 2006
Mesajlar
57
bu saaqtten sonra kenanın 4. süper sport şampiyonluğu için zerre heyecan duyan varsa, kendi dahil elini kaldırsın. on keremi şampiyon olcan süper spportta arkadaş. ben heyecan duymuyorum. duyan olduğunuda sanmıyorum. duyuyorum diyen varsa yalan gibi geliyor. sen efsanesin. 3 kere s.sportta şampiyon oldun. seni sevdik. ya başka bir şey yap, ya da bırak artık. efsanemiz olarak kal.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst