- Katılım
- 28 Ağu 2005
- Mesajlar
- 613
15 er tl vermeyi kabul ediyoruz di mi?![]()
benim için uygun.
15 er tl vermeyi kabul ediyoruz di mi?![]()
15 er tl vermeyi kabul ediyoruz di mi?![]()
chronix orjinal egzoz alip bi tane cikma icini bosaltsak berbat ses mi aliriz dersin? oyle bir anlattin ki agzimiz sulandi:-D
bana bu motorla takas teklifi geldi :cyclopsan
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bakimli-takasli-makine-125049744/detay?showViewPreferences=false
Benim verdiğim linkte bu motor. Bunu alırsan 3-4 lirayı en az kenara koyucan yoksa evlat olur. Zaten temizide o civarlarda yani değmez. Bu motorun ederi 8-9 belki oda uğraşmayı sevene, motorunu kendi söküp takana yar olur. Yoksa ustaya para vererek bu motor adam edilmez.