Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
arkadaşlar 3000 bakımına 4000 km de gitsek servis sorun çıkarır mı ?En yakın servis 200 km uzaklıkta..
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Geçen haftaki gezimizden bir kare

lgtc20.png


---------- Mesajlar birleştirildi - 01:49 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:47 ----------

arkadaşlar 3000 bakımına 4000 km de gitsek servis sorun çıkarır mı ?En yakın servis 200 km uzaklıkta..

Sorun yaratmazlar adamlar paralarına bakıyor cunku. Söylersin kağıda 3500 yazarlar. Zaten normalde 3500e kadar hakkında var.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
şu anda motor 3200 km de ama dediğin gibi adamlara para lazım :cherry:

Ben 3750 km de falan gitmiştim garanti kağıdına 3500 yazdırdım. Zaten bir sonraki bakıma servise gitmeyi düşünmüyorum. Zaten bir sorun çıksa yine kendi başımıza kalacağız. En azından paramız cebimizde kalsın.
 
Katılım
15 Şub 2011
Mesajlar
644
Ben 3750 km de falan gitmiştim garanti kağıdına 3500 yazdırdım. Zaten bir sonraki bakıma servise gitmeyi düşünmüyorum. Zaten bir sorun çıksa yine kendi başımıza kalacağız. En azından paramız cebimizde kalsın.

Büyük ihtimal bende 3000 bakımından sonra servise gitmeyi düşünmüyorum.Zaten motoru satılığa çıkardım.600f-600rr almayı düşünüyorum
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
Biraz araştırma yaptım, tamamen farklı bir boru sistemiyle plakalık iptaline gerek kalmadan motorun kıçına FZ6'lardaki gibi yanyana bu çin malı egsozlardan koyabiliyoruz, herşey kurtarıyor gibi.

Aybaşı servise gidicem birde orayla konuşayım bakim olabilitesi varmı. Eğer varsa peşinden koşacam bakalım çok enteresan bir çalışma olacağı kesin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------



abi vfr 800 deki gibi bişey olacak gibi görünüyor.
Zaten bizim motorun egsoz boruları çok kalın kesin olarak değişmek lazım.

Hani biraz uzak olacak ama egsozların geliş yerleri aşağıdaki videodaki gibi olabiliyor ancak, arka ayaklıkların ordan içe dönecek daha sonra kıça doğru gidip plakalıkların yanındaki boşluklardan çıkacak tüpler. oda videonun altındaki resimde var, düzgün resim çekmeye fırsatım olmadı da eve gidince açık havada tam arkadan çekicem daha detaylı çalışabilmek için


http://www.youtube.com/watch?v=YNSHcbOP67Q

http://i44.tinypic.com/307lx53.png
vıdeo dakı egzoz ıcın hafta sonu egzozcuya gıdecegım 300 lıra cıvarı bır şey ıstıyorr tek egzoz sagdan gp olarak.10 lıra da ben vereyım
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Motora takas teklifi geldi beyler :) Bundan öncede seat ibiza 96, şahin 90 model teklifleri gelmişti :queen:

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-bakimli-takasli-makine-125049744/detay
 
Katılım
21 Nis 2006
Mesajlar
72
Valla arkadaşlar kusura bakmayın ama dayanamadım yazmak zorunda kaldım.Şu egzoz muhabbeti amma uzadı yahu.Valla motorum olsa kafadan 30 lira veririm.Sonuçta çok ucuza bir egzoz sahibi olma ihtimali var.100 lirayı toplamak bu kadar zormu yahuu.Ben daraldım valla okuya okuya. :)
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
7 kisiyiz. 10 tl degil 15 tl verelim 105 tl yapar. ve bu is uzamasin. chronix uygundur.
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
benim için farketmez gırgır peşindeyim zaten :) Oyum Spartaküse, pardon Chronix'e :)
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
yapıştırın gençler, 7 kişiyiz. 105/7 diyorum 15TL ye gelir. herkes okeyse verim hesap no gönderin veya direk Chronix alsın daha iyi olur

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:29 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:02 ----------

26 mayıs 2013 Pazar ( bu pazar günü ) Saat öğlen 11 de caddebostan sahilde redbull hazarfenin torunları etkinliği var. Çok eğlenceli bir aktivite. Ben orada olacağım, gelecek olan varsa haber etsin bana :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst