Hadi bakalım 40 oldu, Levent'i de sayıyorum 50 diyelim biz onaDimi Levent??
arkadaşlar geçen mesajımda yeterince açıklayıcı olamadım galiba tek silindir 125lik cbr de susturuculu çıkan ses benim hoşuma gitti susturucu zaten 6 alyenle takılıp çıkarılabilen parmak kadar bir aparat onu çıkarınca kıyametleri koparıyor fena bir ses çıkarıyor ses konusunda asla sizi hayal kırıklığına uğratmaz eğer gümbür lombur seslerden hoşlanıyorsanız pat pat etme mevzusu çoğu egzozdaki gibi bunda da bir miktar var LAKİN;
BU egzoz el kadar bişey ve çin malı plastiği biraz bolca susturucu takılıyken 125likte susturucu kenarlarından bir gaz kaçırma mevzusu vardı yumuşuma yaptı dedi ben de düşündüm ki bizim makinelerde erir gider karar sizin tabi chronixin dediği gibi 2 tane alıp takmak bu sorunu ortradan kaldırabilir fena da bir ses çıkar motordan xt660 misali![]()
Aynen cift egsoz olayi da mantikli, bunun icin bi arge calisayim motor ustunde, plakalik iptali yapip egsozlari got altina yanyana koyabiliriz heralde, zaten ufak tefek bisey. Hem bambaska bi gorunum olur hemde ikisi enteresan ses cikarir dedigin gibi
Aynen cift egsoz olayi da mantikli, bunun icin bi arge calisayim motor ustunde, plakalik iptali yapip egsozlari got altina yanyana koyabiliriz heralde, zaten ufak tefek bisey. Hem bambaska bi gorunum olur hemde ikisi enteresan ses cikarir dedigin gibi
kuyruk altına dediğin gibi yap furkan bir de sana zahmet vfr800deki gibi bir egzoz çalışması yap sana zahmet biraz ayrık olsun yani
BEYLER GT250R İÇİN EN İDAL BOY NEDİR..1,66 LIK BİR KİŞİ RAHAT KULANABİLİRMİ....
Önceden racing tecrübesi varsa ve bacakları güçlü ise kullanır anca. Çünkü yarım kıç oturup bir yana kendini sarkıyınca ayak anca yere oturuyor. Düzlükte sorun olmasada dur kalk yada eğimli yerlerde kesinlikle devirir.
celikatli arkadaşımız gtr ini satmisti 2006 er6f aldi. ben getirdim motorunu er6f dusunen arkadaslara hak veriyorum cok tatli ve guclu bir makina.
aynen o halil. ayrıca fiyatta biraz daha makul seviyeye inildi.![]()