Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Kim ilgilenecek bu işle Chronix yapsın derim :D boşta ugrasacak adam var mı? Başka :D
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
arkadaşlar geçen mesajımda yeterince açıklayıcı olamadım galiba tek silindir 125lik cbr de susturuculu çıkan ses benim hoşuma gitti susturucu zaten 6 alyenle takılıp çıkarılabilen parmak kadar bir aparat onu çıkarınca kıyametleri koparıyor fena bir ses çıkarıyor ses konusunda asla sizi hayal kırıklığına uğratmaz eğer gümbür lombur seslerden hoşlanıyorsanız pat pat etme mevzusu çoğu egzozdaki gibi bunda da bir miktar var LAKİN;

BU egzoz el kadar bişey ve çin malı plastiği biraz bolca susturucu takılıyken 125likte susturucu kenarlarından bir gaz kaçırma mevzusu vardı yumuşuma yaptı dedi ben de düşündüm ki bizim makinelerde erir gider karar sizin tabi chronixin dediği gibi 2 tane alıp takmak bu sorunu ortradan kaldırabilir fena da bir ses çıkar motordan xt660 misali :)
 
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
36
Istanbuldan ilgilenen cikmazsa adanada satiliyormus gider alirim mersindeyim ben bi egOzcuyada yaptiririz o sikinti deyil bir kararlastiralim da 125lik tek silindir makineyle bizimki bir deyil yanliz onuda dusunmek lazim yani motorun ustunde gormeden bilinmez
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
arkadaşlar geçen mesajımda yeterince açıklayıcı olamadım galiba tek silindir 125lik cbr de susturuculu çıkan ses benim hoşuma gitti susturucu zaten 6 alyenle takılıp çıkarılabilen parmak kadar bir aparat onu çıkarınca kıyametleri koparıyor fena bir ses çıkarıyor ses konusunda asla sizi hayal kırıklığına uğratmaz eğer gümbür lombur seslerden hoşlanıyorsanız pat pat etme mevzusu çoğu egzozdaki gibi bunda da bir miktar var LAKİN;

BU egzoz el kadar bişey ve çin malı plastiği biraz bolca susturucu takılıyken 125likte susturucu kenarlarından bir gaz kaçırma mevzusu vardı yumuşuma yaptı dedi ben de düşündüm ki bizim makinelerde erir gider karar sizin tabi chronixin dediği gibi 2 tane alıp takmak bu sorunu ortradan kaldırabilir fena da bir ses çıkar motordan xt660 misali :)

Aynen cift egsoz olayi da mantikli, bunun icin bi arge calisayim motor ustunde, plakalik iptali yapip egsozlari got altina yanyana koyabiliriz heralde, zaten ufak tefek bisey. Hem bambaska bi gorunum olur hemde ikisi enteresan ses cikarir dedigin gibi
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
Aynen cift egsoz olayi da mantikli, bunun icin bi arge calisayim motor ustunde, plakalik iptali yapip egsozlari got altina yanyana koyabiliriz heralde, zaten ufak tefek bisey. Hem bambaska bi gorunum olur hemde ikisi enteresan ses cikarir dedigin gibi

kuyruk altına dediğin gibi yap furkan bir de sana zahmet vfr800deki gibi bir egzoz çalışması yap sana zahmet biraz ayrık olsun yani
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
Aynen cift egsoz olayi da mantikli, bunun icin bi arge calisayim motor ustunde, plakalik iptali yapip egsozlari got altina yanyana koyabiliriz heralde, zaten ufak tefek bisey. Hem bambaska bi gorunum olur hemde ikisi enteresan ses cikarir dedigin gibi

Biraz araştırma yaptım, tamamen farklı bir boru sistemiyle plakalık iptaline gerek kalmadan motorun kıçına FZ6'lardaki gibi yanyana bu çin malı egsozlardan koyabiliyoruz, herşey kurtarıyor gibi.

Aybaşı servise gidicem birde orayla konuşayım bakim olabilitesi varmı. Eğer varsa peşinden koşacam bakalım çok enteresan bir çalışma olacağı kesin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:19 ----------

kuyruk altına dediğin gibi yap furkan bir de sana zahmet vfr800deki gibi bir egzoz çalışması yap sana zahmet biraz ayrık olsun yani

abi vfr 800 deki gibi bişey olacak gibi görünüyor.
Zaten bizim motorun egsoz boruları çok kalın kesin olarak değişmek lazım.

Hani biraz uzak olacak ama egsozların geliş yerleri aşağıdaki videodaki gibi olabiliyor ancak, arka ayaklıkların ordan içe dönecek daha sonra kıça doğru gidip plakalıkların yanındaki boşluklardan çıkacak tüpler. oda videonun altındaki resimde var, düzgün resim çekmeye fırsatım olmadı da eve gidince açık havada tam arkadan çekicem daha detaylı çalışabilmek için



307lx53.png
 
Katılım
14 May 2013
Mesajlar
6
BEYLER GT250R İÇİN EN İDAL BOY NEDİR..1,66 LIK BİR KİŞİ RAHAT KULANABİLİRMİ....
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
BEYLER GT250R İÇİN EN İDAL BOY NEDİR..1,66 LIK BİR KİŞİ RAHAT KULANABİLİRMİ....

Önceden racing tecrübesi varsa ve bacakları güçlü ise kullanır anca. Çünkü yarım kıç oturup bir yana kendini sarkıyınca ayak anca yere oturuyor. Düzlükte sorun olmasada dur kalk yada eğimli yerlerde kesinlikle devirir.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
285
Önceden racing tecrübesi varsa ve bacakları güçlü ise kullanır anca. Çünkü yarım kıç oturup bir yana kendini sarkıyınca ayak anca yere oturuyor. Düzlükte sorun olmasada dur kalk yada eğimli yerlerde kesinlikle devirir.

Boyum 1.80 bugn arkci vardi egimli bi yerde durdum arkci bi agrli yapto bide bi yana motor yan yatcakti nerdeyse tuttum o indi la tut dedm kaldm oyle :) walla. Ucuz atlattm motor agir arkdaslar hafife almayin yana kacirrsaniz devirme riski yuksek
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
motor 170 kg sürücü 90 kg olsa artçıda 90 kg olsa toplamda 350 kg yolda gidiyor :)
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
celikatli arkadaşımız gtr ini satmisti 2006 er6f aldi. ben getirdim motorunu er6f dusunen arkadaslara hak veriyorum cok tatli ve guclu bir makina.
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
egzoz için kaç paraya ihtiyac var suan ? yahu koskoca forumdan 100 lira cıkmıyor mu
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
celikatli arkadaşımız gtr ini satmisti 2006 er6f aldi. ben getirdim motorunu er6f dusunen arkadaslara hak veriyorum cok tatli ve guclu bir makina.

Bu aralar gt250r satan er6 ya yöneliyor istisnasız :) Benimde aklımdaki makine er6. Sorması ayıptır bu istanbuldaki 9,250 ye 40 bindeki makineyi mi aldınız ? Detaylı resim ve yakıt tüketimlerini bekliyoruz :)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
aynen o halil. ayrıca fiyatta biraz daha makul seviyeye inildi. :)

Bende telefonda görüştüğümde fiyatta güzellik yapacağını söylemişti ancak motoru satamadığımdan gidip alamadım. Tam fiyat gizli değilse pm alabilir miyim :) Şimdi ankaradaki hasarlı motora bakıyorum ancak hala motor satılmadı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst