TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
selam beyler
bizim arkadaş ehliyet alacakta hem öğreten motor kullandıran hemde ucuz biyer varmı ehliyet kursu?
gelişimi aradık herif bize bilen adama ehliyet veriyoruz biz sadece dedi!
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
selam beyler
bizim arkadaş ehliyet alacakta hem öğreten motor kullandıran hemde ucuz biyer varmı ehliyet kursu?
gelişimi aradık herif bize bilen adama ehliyet veriyoruz biz sadece dedi!

gis akademi 400 tldi sanırım ehliyet+kurs bende ilk defa sınav öncesi 10 dk honda activa kullanmıştım:)
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
motora aldığım günki 30 tl benzinle (6.5 litre) 200 km yol yaptı.ilk benzin çubuğu yanıp sönmeye başladı.daha kaç km gider tahmini ? sıfır bi apache için gayet güzel bence dimi ?
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
motora aldığım günki 30 tl benzinle (6.5 litre) 200 km yol yaptı.ilk benzin çubuğu yanıp sönmeye başladı.daha kaç km gider tahmini ? sıfır bi apache için gayet güzel bence dimi ?

Daha rodaj döneminde olduğundan motorunuz tam yakış değerlerine gelmemiştir. Daha da ekonomik olacaktır. Ancak bu sizin sürüş durumunuza göre değişkenlik gösterecektir.

Saygılar
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
motora aldığım günki 30 tl benzinle (6.5 litre) 200 km yol yaptı.ilk benzin çubuğu yanıp sönmeye başladı.daha kaç km gider tahmini ? sıfır bi apache için gayet güzel bence dimi ?

sen rodaj içinde olduğun için fazla basmadığında az yakmakta zaten normalide bu ölçülerde yakmakta

rodaj bittsin sende girersin red line o zaman yakıt ister istemez artar

ben yapıştır yapıştır giderim hep 20 tl benzin ile 150 km yol yaparım
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
bugün uzun yol yaptım biraz. 200 km den sonra 120 leri gördüm ara ara :) son hız 122. dahada zorlasam 125 görcekti sanırım
 
Katılım
6 Ara 2011
Mesajlar
402
sen rodaj içinde olduğun için fazla basmadığında az yakmakta zaten normalide bu ölçülerde yakmakta

rodaj bittsin sende girersin red line o zaman yakıt ister istemez artar

ben yapıştır yapıştır giderim hep 20 tl benzin ile 150 km yol yaparım
seninkisi çok bile yakmış ben 7000 devirden aşağı inemiyorum ve 180-225km arası gidiyor 20tl benzinle :)
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
13 bitecek hala yok piyasa da tvs. Haziranın ilk haftası çıktı çıktı . Çıkmazsa ybr alır binerim . Zaten pahalı tvs . Ikinci elde zarar ettiriyor
 
Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Düz yolda, rahat, en fazla kaç km/h ile sabit hızda gidebiliriz 2013 model bir Apache ile?

düzde,rüzgarsız en fazla 115 ile sabit gidilir. 2011,2012,2013 fark etmez. motorları aynı diye biliyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:40 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:38 ----------

13 bitecek hala yok piyasa da tvs. Haziranın ilk haftası çıktı çıktı . Çıkmazsa ybr alır binerim . Zaten pahalı tvs . Ikinci elde zarar ettiriyor

bırak ybr yi dostum ya. cbf daha iyi. ybr yle uzun yol biter mi
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
Hemen al hiç bekleme sen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------

13 bitecek hala yok piyasa da tvs. Haziranın ilk haftası çıktı çıktı . Çıkmazsa ybr alır binerim . Zaten pahalı tvs . Ikinci elde zarar ettiriyor

Sayın Tsubasa. Madem zarar ettiriyor, servisi kötü, yedek parçası yok, pahalı ise ( sizin söylediklerini hep bu yönde) neden hala TVS almayı bekliyorsunuz? Büyük bir çelişki olmadı mı şimdi bu???
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
Hemen al hiç bekleme sen.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:41 ----------



Sayın Tsubasa. Madem zarar ettiriyor, servisi kötü, yedek parçası yok, pahalı ise ( sizin söylediklerini hep bu yönde) neden hala TVS almayı bekliyorsunuz? Büyük bir çelişki olmadı mı şimdi bu???

serkan bey
izmit/kocaeli içinde pek çok tvs apache olmasına rağmen halen bir tvs yetkili servisi yok.
var mı gelecekte izmit'tede yetkili servis yada hiçyoksa satıcı olma durumu ??
saygılar
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Serkan Bey,

Madem İsotlar'ı temsil ediyorsunuz müsadenizle çok merak ettiğim bazı şeyleri sormak istiyorum.

- Bu motoru neden Türkiye'ye özel 150 cc olarak getirtiyorsunuz ? Bildiğim kadarıyla aslında 150 cc karbüratörlü RTR yok. Neden 160 cc modeli doğrudan getirmek yerine 150 cc motor aynı kasada özel üretim geliyor.
- Enjeksiyonlu modeller ve özellikle 180 cc olan neden getirtilmiyor ?
- Belki sizinle alakası yok ama TVS firması bu kadar titreşim şikayeti olan bir motoru niçin 7 senedir gram iyileştirmeden üretmeye devam ediyor ? Yanlış biliyor olabilirim ama yeni modelde bile hala titreşim kamufle edilerek giderilmeye çalışılmış. Oysa motor CBF gibi çalışsa hiç başka motor aramam.
- Eğer titreşim konusunda yanlışsam motoru Bursa'da deneyebileceğim bir yer var mı ? Titreşim şikayetlerinin yanında bir deneme imkanı olmayınca, titreşim hariç çok iyi bir motor olduğunu bilmeme rağmen motoru kendi listemden sildiğim gibi arkadaşlarıma da tavsiye edemiyorum.
- Son olarak da, ürün çeşitliliğiniz neden bu kadar az ? Çin motoru satıcıları gerekli gereksiz bibirbirinin kopyası bir sürü model getirtirken, siz neden sadece iki model getiriyorsunuz ?

Saygılar
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
12
http://www.tigerexhaust.com/egsoz-modelleri/tvs/apache/egzoz/tri-700_apache_2012.html merhaba motoruma tiger egsoz aldım bugun taktırdım ses güzel hızlanış baya arttı ama 120 125 basarken simdi 115 i zor görüyo iyi akşamlar bilgisi olan arkadaş yokmu
 
Katılım
11 Kas 2011
Mesajlar
73
apaçionur arkadaşım bahsettiğin egzozun 780 olan modelini de ben taktırmıştım 5bin km öncesinde ama dediğin gibi şeyler hiiiiç olmadı .
sesden dolayı hızlanmanın iyileşmedi psikolojiktir st modunda 5.6 saniyeyi düşüremedim çünkü eski haliyle de 5.6 yeni haliylede.
ben sürekli sakarya- istanbul arası gidip geliyorum 5. vites 7000 devirde 91-92 yapan motor egzozdan sonra aynı yol aynı şartlarda yine 5. vites 7000 devirde 94 km/h net hıza ulaşıyor. üst limitlerde ise daha rahat hem titreşim konusunda hemde 90dan sonraki hızlanma konusunda ...
 
Katılım
5 Ara 2012
Mesajlar
125
Serkan Bey,

Madem İsotlar'ı temsil ediyorsunuz müsadenizle çok merak ettiğim bazı şeyleri sormak istiyorum.

- Bu motoru neden Türkiye'ye özel 150 cc olarak getirtiyorsunuz ? Bildiğim kadarıyla aslında 150 cc karbüratörlü RTR yok. Neden 160 cc modeli doğrudan getirmek yerine 150 cc motor aynı kasada özel üretim geliyor.
- Enjeksiyonlu modeller ve özellikle 180 cc olan neden getirtilmiyor ?
- Belki sizinle alakası yok ama TVS firması bu kadar titreşim şikayeti olan bir motoru niçin 7 senedir gram iyileştirmeden üretmeye devam ediyor ? Yanlış biliyor olabilirim ama yeni modelde bile hala titreşim kamufle edilerek giderilmeye çalışılmış. Oysa motor CBF gibi çalışsa hiç başka motor aramam.
- Eğer titreşim konusunda yanlışsam motoru Bursa'da deneyebileceğim bir yer var mı ? Titreşim şikayetlerinin yanında bir deneme imkanı olmayınca, titreşim hariç çok iyi bir motor olduğunu bilmeme rağmen motoru kendi listemden sildiğim gibi arkadaşlarıma da tavsiye edemiyorum.
- Son olarak da, ürün çeşitliliğiniz neden bu kadar az ? Çin motoru satıcıları gerekli gereksiz bibirbirinin kopyası bir sürü model getirtirken, siz neden sadece iki model getiriyorsunuz ?

Saygılar

Şimdi, ilk iki sorunuzu yanıtlayayım. 160 ve 180cc motorlar Euro 2 standartlarında ve Turkiye de Euro 3 standartlarında motor satışına izin verilmektedir ( Avrupa standartlarına uyma zorunluluğumuz olsuğundan)

-- 2. Sorunuza şöyle cevap vereyim. Cbf de balansör vardır. Balansör motorda bulunan krank'ın vibrasyonlu çalşmasını önler. Ancak motor gücünü %30 oranından daha fazla gücünün azalmasını sağlar. Genelde 1000cc bir motorda bile devir saati red-line'a geldiğinde motor sınırlaronda çalıştığından cinrasyon üretir. Bizim motora gelecek olursak, TVS Apache'nin bir ruu var o da seri olmasıve ekonomil olmasıdır. Bir motora, hem serilik, hem ekonomiklik, hemde sıfır vibrasyonla bir araya getirmeniz imkansızdır (150cc de) Biz de ruhumuzdan ödün vermedik. Apache yi apache yapan görünüşü ve seriliğidir. Ama yine de çok vibrasyon var diyorsanız, servise götürmenizi öneririm. Bir bakalım. Gerçekten yan sanayi parça kullanmak veya bazı sorunlar vibrasyon üretebiliyor.

-- Ürün çeşitliliği konusunda kesinlikle haklısınız. Zaten TVS yönetimi bu boşluğun farkında ve 2013 yılı içinde bu boşluğu fazlasıyla dolduracak. 125cc Cup, 125cc Commuter, 90cc scoter ve başka modeller bu yıl içinde sizlerle olacak.

Umarım aydınlatıcı olmuşumdur.

Saygılarımla,
 
Katılım
22 May 2013
Mesajlar
12
yalniz bilmiyorum belkide başka sorun vardır ama 110 dan sonra sanki daha boguluyomuş gibi oluyo bide bunun hemen egsozdan sonra olması biraz garibime geldi yinede teşekkürler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst