Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
motorun markası burada belli oluyor işte. adam 40.000 km geziyor cbf le üstüne birde plaka ruhsat parası eklıyor oyle satıyor. Adam gül gibi 4.000 km de motoru 800 lira daha ucuza satıyor ki üstünde birde michelin lastik var.

Şaka maka derken bana aldırdınız drift, herkes satıyo. Ne iş? Bunların son kullanım tarihi 2013 müydü, beni mi yediniz. :queen:
 
Katılım
31 Ağu 2012
Mesajlar
1,349
Motosikleti
Fazer8 abs
motorun markası burada belli oluyor işte. adam 40.000 km geziyor cbf le üstüne birde plaka ruhsat parası eklıyor oyle satıyor. Adam gül gibi 4.000 km de motoru 800 lira daha ucuza satıyor ki üstünde birde michelin lastik var.

Şaka maka derken bana aldırdınız drift, herkes satıyo. Ne iş? Bunların son kullanım tarihi 2013 müydü, beni mi yediniz. :queen:

:cherry: sana aldırdılar şimdi herkes kurtulmaya çalışıyor.
şaka bi tarafa drift benim gözümde mükemmel bir makina ben biraz daha hız odaklı düşündüğümden satıyorum başka hiç bir neden yok.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
motorun markası burada belli oluyor işte. adam 40.000 km geziyor cbf le üstüne birde plaka ruhsat parası eklıyor oyle satıyor. Adam gül gibi 4.000 km de motoru 800 lira daha ucuza satıyor ki üstünde birde michelin lastik var.

Şaka maka derken bana aldırdınız drift, herkes satıyo. Ne iş? Bunların son kullanım tarihi 2013 müydü, beni mi yediniz. :queen:
son kulanma tarihi doluyor :D şaka bir yana 250lik bir makine var aklımda bide yazın izmirde olmıcam yer sıkıntısı var apartmandakiler yüzünden askeriyenin lojmanlarına veya bir arkadaşın kapalı garajina koycam olmazsa ama yinede gözüm arkada kalcak aklımda donunce kulandığı 1000 kmde 25 lira fiyat kırarak geri almakda var şuan öok duygusallaştım satma felan deyince umarım değiştirirsem yine bunun gibi çiğerli birşey çıkar :) bu arada sana dedim ama iplemedin ustanın adresini vercekdin sağlam bir usta var demiştin.. :)yeni alcağım motorda işim düşcek gibi hissediyorum :)
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
11
merhaba öncelikle hayırlı olsun çok güzel size sormak istediğim jantlardaki beyaz şeritmi yoksa beyaz yanakmı çok hoş olmuş. piyasa da adı ne diye geçiyor yada nereden bulabilirim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------

 
Katılım
15 Nis 2012
Mesajlar
2,782
10-40 da 15-50 de -15 dereceden daha aşağılara düşmedikçe soğuk hava performanslarında gözle görülür bir değişme olmaz. Motoru ilk çalıştırdıktan sonra kışın 1 dk boşta bekletirsen 2 yağda aynı kıvama gelcektır. Yazın ise sıcak havalarda özellikle motorda ısındıkça ince yağlarda kopma meydana gelebilir. 10-40 arada boşluklar bırakma ihtimali fazla, bırakmasada vites geçişlerinde ve kavramada ses yapar diye düşünüyorum. Ama 15-50 de kopma olmayacaktır. Ha bu motoru zorlar mı 15-50 onu denemek lazım.

Bu arada biri benim yakıt tüketiminden şikayetçi olmam hususunda yaptığım espiriye takılmış galiba. Motorun ne kadar yaktığı tabiki umrumda olacak. 80 km yi geçmeden 3.5 litre yakıyorsa 135cc motor ohooo, ama bu sana kimsenin uğraşını ''boş-beleş'' olarak niteleme hakkı vermez. Bujiyide deneyip önerenler var, rüzgar aldığı zaman rolantide stop ediyor dedik adam da ngk önerdi. Birisi kullanmış öneriyor sen oradan boş-beleş de adama. Biz ngk ile 150 basacaz mı dedik?

Kullanılan yağlar yarı sentetik şimdiye kadar.Ben full sentetiğini kullanmak istiyorum.Elbet farkı vardır diye düşünüyorum.
Bu arada yorumlarım genel olarak yaptığım gözlemlerden oluşmakta.Senin yakıt konusunda ya da buji konusunda soru sorduğunu bile bilmiyorum.Geçmiş msjları okumadım.Forumda çok rastlıyorum çünkü performans eksozdur,hava filtresidir,bujidir abartılı yorumlara.Onlara ithafen yazılan yorumdur onlar.Yoksa sana kasıtlı yapılan bi yorumum yoktur.Mümkün olduğu kadarda tartışmalardan uzak kalırım.
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
18
Anladım teşekkür ederim, bişey daha sorucam sıfır motor almak mı mantıklı yoksa ak1n ilanı mı daha mantıklı?
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Bende satmayı planlıyorum motosikletimi bu yaz araba alacağım ya motordan zevkimi hevesimi aldım araba gibisi yok anca ilerde olursa 600 cclik alırım,şimdi siz yağ için 15-50 diyorsunuz peki buji?Başıma gelen olayı söyleyeyim bizim rölanti 1200-1400 arası olması lazımken benim motorum 1700-1800le çalışıyor yoksa stop ediyor... Bujiyle alakası olabilir mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------

Anladım teşekkür ederim, bişey daha sorucam sıfır motor almak mı mantıklı yoksa ak1n ilanı mı daha mantıklı?

Tamamen senin kullanışına ve alacağın 2. el motosiklete bağlı çok uzun sürede kullanmıcaksan 5-10 yıl falan 2. el temiz al derim ben 0 aldım motor şuan 2000 de satana 5000 olur en fazla 0 makina sayılır böyle temiz bulabilirsen 2. el bence
 
Katılım
16 May 2013
Mesajlar
18
Ben 2 yıl falan kullanmayı düşünüyorum , o yüzden ikinci el almayı tekrar gözden geçirmeliyim anlaşılan.
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Bende satmayı planlıyorum motosikletimi bu yaz araba alacağım ya motordan zevkimi hevesimi aldım araba gibisi yok anca ilerde olursa 600 cclik alırım,şimdi siz yağ için 15-50 diyorsunuz peki buji?Başıma gelen olayı söyleyeyim bizim rölanti 1200-1400 arası olması lazımken benim motorum 1700-1800le çalışıyor yoksa stop ediyor... Bujiyle alakası olabilir mi ?

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:45 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:43 ----------



Tamamen senin kullanışına ve alacağın 2. el motosiklete bağlı çok uzun sürede kullanmıcaksan 5-10 yıl falan 2. el temiz al derim ben 0 aldım motor şuan 2000 de satana 5000 olur en fazla 0 makina sayılır böyle temiz bulabilirsen 2. el bence
karbüratör ayarlarına baktır gökalp. buji de NGK cr7hsa olabilir...
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Hangi şehirdesin?

Tamam eray abi peki bujinin bi yararı olur mu yoksa orjinal mi kullanayım
bujiyi yağı kaliteli kullanmak gerekir diye düşünüyorum. ben NGK kullanıyodum ama standartını. bi de CR7HSA olayından emin değilim 1 sene oldu çünkü motoru satalı. o yüzden emin olmak için üstündeki bujiyi sök boyunu ölçerek al derim. bu arada karbüratör ayarlarına baktırıken tüm hava ve yakıt hortumlarına da bak kırık çatlak falan varsa o da dengesiz çalıştırır...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst