- Katılım
- 27 Eyl 2010
- Mesajlar
- 1,326
arkadaşlar bişey söyleyeceğim ama alınmaca gücenmece yok...
kimimiz bu motor ne kadar az yakar derdinde kimimizde 40-50 lira paralar vermeyi göze alıp iridium buji takmayı düşünmekte. kime sorduysam iridium buji yüksek hacimli sıkıştırma oranları yüksek yüksek devir çeviren (14000-15000 devir) makineler için olduğu ve bu makinelere takıldıktan sonra bi sürü ayar gerektiği, yoksa hiç bi halta yaramayacağını söylediler. bu motorlara bu kadar masraf yapmaya gerek yok. normal bujinizi alın adam gibi yağı koyun devam edin. ve bilin motorlarınız çok güzel hatta iddia ediyorum mondialin yaptığı en iyi motor. herkes motorunun kendine özel olmasını daha iyi olmasını ister. ama elde ki imkanlar da çok fazla bişey değiştirmez. çünkü motorlarımız çok fazla değişe müsait değiller litrelik makineler gibi. o yüzden şahsi kanaatim çok fazla vakit ve para harcamayın. en sağlıklı en rahat nasıl yol alırım ona bakın.
sürç-i lisan ettimse affola...
hepinize sıkıntısız sürüşler...
kimimiz bu motor ne kadar az yakar derdinde kimimizde 40-50 lira paralar vermeyi göze alıp iridium buji takmayı düşünmekte. kime sorduysam iridium buji yüksek hacimli sıkıştırma oranları yüksek yüksek devir çeviren (14000-15000 devir) makineler için olduğu ve bu makinelere takıldıktan sonra bi sürü ayar gerektiği, yoksa hiç bi halta yaramayacağını söylediler. bu motorlara bu kadar masraf yapmaya gerek yok. normal bujinizi alın adam gibi yağı koyun devam edin. ve bilin motorlarınız çok güzel hatta iddia ediyorum mondialin yaptığı en iyi motor. herkes motorunun kendine özel olmasını daha iyi olmasını ister. ama elde ki imkanlar da çok fazla bişey değiştirmez. çünkü motorlarımız çok fazla değişe müsait değiller litrelik makineler gibi. o yüzden şahsi kanaatim çok fazla vakit ve para harcamayın. en sağlıklı en rahat nasıl yol alırım ona bakın.
sürç-i lisan ettimse affola...
hepinize sıkıntısız sürüşler...