Hyosung S&T Kanuni Hyosung GT 250 R Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Chronix ne dersin bu ucuz egzozlar dert açar mi başa. Hos bana tigerdan baskasi scooter sesinden farkli sesi hissettiriyor ya neyse.
 
Katılım
20 May 2013
Mesajlar
1,247
Selamünaleyküm arkadaşlar

2007 model, 12.000km hyosung gt250R, boyalı. Muayene yeni yapılmış. Fiyatı 5750.
Yalnız motor sahibinin yakın arkadaşından duyduğum kadarıyla kranktan ses geliyormuş ve adını hatırlayamadığım birşeyin vidaları yalamaymış. KM orjinal dendi. Hatta orjinal fabrika lastikleri üzerinde. Motorun duruşu güzel, krenajların bağlantı yerleri, araları falan düzgün.

Bu 2 sorun önemli bir sorun mudur? 1 sene sorun çıkarmadan idare eder mi? Yoksa uzak mı durmak lazım?
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
Selamünaleyküm arkadaşlar

2007 model, 12.000km hyosung gt250R, boyalı. Muayene yeni yapılmış. Fiyatı 5750.
Yalnız motor sahibinin yakın arkadaşından duyduğum kadarıyla kranktan ses geliyormuş ve adını hatırlayamadığım birşeyin vidaları yalamaymış. KM orjinal dendi. Hatta orjinal fabrika lastikleri üzerinde. Motorun duruşu güzel, krenajların bağlantı yerleri, araları falan düzgün.

Bu 2 sorun önemli bir sorun mudur? 1 sene sorun çıkarmadan idare eder mi? Yoksa uzak mı durmak lazım?
uzak dur. 6.5-7 bin arasi temiz motorlara bak. kilometrelerin % 80 i cekilmis durumda. 5-6 yasindaki motor 10000 de falan olamaz. ben 3 ayda 5 bin yaptim.
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
hoca birisi su egsozu alsin denesin de bizde bakalim neymis. Chronix ustadin dedigi dogru, egsoza uyumlu bi parca yaptirip bizim egsoz borusunu kestirmeden yapilabilir aslinda, bayagi kritigini yaptik bugun ama, sanirim biri denemeden almayacagim :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------

yalnız üzerindeki kaplama çok kötü gösteriyor egsozu bende düşünüyorum bundan, alırsam muhtemelen üzerindeki kaplamayı efekt kaplama ile değiştirebilirim.

aynen abi, en kotu karbon kestirir kendin cekersin ustune, zaten ufak bisey kac para tutar ki.
 
Katılım
19 Ocak 2013
Mesajlar
209
hoca birisi su egsozu alsin denesin de bizde bakalim neymis. Chronix ustadin dedigi dogru, egsoza uyumlu bi parca yaptirip bizim egsoz borusunu kestirmeden yapilabilir aslinda, bayagi kritigini yaptik bugun ama, sanirim biri denemeden almayacagim :p

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------



aynen abi, en kotu karbon kestirir kendin cekersin ustune, zaten ufak bisey kac para tutar ki.

garanti bozulmayacak mı o şekıldeee?
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
1,341
valla şu egsoz kestirme olayı olmasa alacağımda egsoza uygun bağlantı nasıl yapılacak birisi yardım ederse alıp denerim
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Motor satılmazsa alıp deneyebilirim bu egzosu. Orjinal bağlantıları ellemeden araya bir aparat uydurulur, o sorun değil. Gidin herhangi bir egzoscuya hallederler.
 
Katılım
26 Ağu 2012
Mesajlar
677
bu kadar talep varken bu egzosu getirip satan firma bir video cekip koysa iyi olur aslinda. 125 ten cikan sese bakılırsa bizim motorlarda hic fena durmayacaga benziyor.
 
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
36
Ya 125 lik makinelerden muazzam bir ses aliniyor acaba bizim motorlar icin nasil olur bir bilsek enaz hep beraber bi 10 tane spariş veririz :)
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
abi tum egsozcular Halil in dedigi gibi araci parcayi yapar onda bisey yok, istanbuldan alan olursa gunune benide cagirsin yaninda olmak isterim
 
Katılım
24 Haz 2012
Mesajlar
161
arkadaşlar o egzozu zamanında chronixle konuşmuştuk hatta o da çinden bir tri oval egzoz göstermişti bu dediğiniz malı arkadaşım cbr 125e taktı ses harika ama egzoz ucu plastik bizim makinelere gelmez erir gider boşuna 100 tl çöpe atmaya değmez
 
Katılım
1 Mar 2013
Mesajlar
269
ilan sahibine mesaj attim, illaki geri donecektir.

sg4x21.jpg
 
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
36
işte bilemedigimiz bir çok soru var insallah Furkan kardesimizin sorusuna satıcıdan cevap gelirse biraz daha ısınacagız fiyat ve görüntü bence 10 numara performnsta fiyatına göre olursa gerçekten çok mükemmel olur Tiger egzoz nerden baksan 3 katı fiyata :(
 
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
36
her neyse :) sonuc olaraktan aralarında fiyat farkı çok aşırı bu egzozun peşini bırakmayalım :)
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
Tiger ra 900 350 tl den satılıyordu 3 ay öncesine kadar. Hatta pazarlıkla falan 300e alınıyordu. O fiyat olsa bende alıcaktım ancak küçük motorların egzoslarına büyük paralar isteniyor anlayamıyorum.
 
Katılım
19 Haz 2012
Mesajlar
36
Tiger ra 900 350 tl den satılıyordu 3 ay öncesine kadar. Hatta pazarlıkla falan 300e alınıyordu. O fiyat olsa bende alıcaktım ancak küçük motorların egzoslarına büyük paralar isteniyor anlayamıyorum.

aynen katılıyorum sana .s çok büyük paralar isteniyor 600luk motorların egzozuyla aynı paraya egzoz alıyoruz biraz saçma bu yüzden altarnatifleri degerlendirmeye çalışıyoruz umarım bu 100 liralık egzoz bizim motorumuzda ses ve dayanıklılık konusunda performans gösterirde bizde kurtuluruz
 
Katılım
8 Eki 2012
Mesajlar
1,480
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-hyosung-temiz-servis-bakimli-sifir-ayarinda-gt250r-121856475/detay/

Forumdan alana egzos parasını düşeceğim :) Takip ettiğim makine satılmadan bu işi bitirelim :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst