uzak dur. 6.5-7 bin arasi temiz motorlara bak. kilometrelerin % 80 i cekilmis durumda. 5-6 yasindaki motor 10000 de falan olamaz. ben 3 ayda 5 bin yaptim.Selamünaleyküm arkadaşlar
2007 model, 12.000km hyosung gt250R, boyalı. Muayene yeni yapılmış. Fiyatı 5750.
Yalnız motor sahibinin yakın arkadaşından duyduğum kadarıyla kranktan ses geliyormuş ve adını hatırlayamadığım birşeyin vidaları yalamaymış. KM orjinal dendi. Hatta orjinal fabrika lastikleri üzerinde. Motorun duruşu güzel, krenajların bağlantı yerleri, araları falan düzgün.
Bu 2 sorun önemli bir sorun mudur? 1 sene sorun çıkarmadan idare eder mi? Yoksa uzak mı durmak lazım?
yalnız üzerindeki kaplama çok kötü gösteriyor egsozu bende düşünüyorum bundan, alırsam muhtemelen üzerindeki kaplamayı efekt kaplama ile değiştirebilirim.
hoca birisi su egsozu alsin denesin de bizde bakalim neymis. Chronix ustadin dedigi dogru, egsoza uyumlu bi parca yaptirip bizim egsoz borusunu kestirmeden yapilabilir aslinda, bayagi kritigini yaptik bugun ama, sanirim biri denemeden almayacagim
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:44 ----------
aynen abi, en kotu karbon kestirir kendin cekersin ustune, zaten ufak bisey kac para tutar ki.
Tiger ra 900 350 tl den satılıyordu 3 ay öncesine kadar. Hatta pazarlıkla falan 300e alınıyordu. O fiyat olsa bende alıcaktım ancak küçük motorların egzoslarına büyük paralar isteniyor anlayamıyorum.