TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
15 Ağu 2012
Mesajlar
696
Nasip kısmet. Hayırlı olsun bu arada motorun. Demek aldın sonunda :)

eyvallah dostum sağol. ikinci el istediğim gibi bulamayınca gittim sıfır aldım.hem istediğim renk oldu hem kafa rahat...yeni kasa olaydı iyidide...:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:57 ----------

sonuç olarak ? 35000 mi 3500 mü?

evet kardeşim

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:00 ----------

son hanenin öncesinde dikkat edersen nokta var
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
knka kimse yapamıyor:) Allah kol vermiş işte:cherry:

Olm okanla seni bigün çok pis yakalıcaklarda :D Vatana millete zarar :p


BeyLer iLanın AÇıklama Bölümünü Mutlaka okuyun :D Efsane ilan .. Koptum valla ..

http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-temiz-gorunumlu-satilik-kask-gorunuse-aldanma-125486889/detail/
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
Olm okanla seni bigün çok pis yakalıcaklarda :D Vatana millete zarar :p


BeyLer iLanın AÇıklama Bölümünü Mutlaka okuyun :D Efsane ilan .. Koptum valla ..

http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-temiz-gorunumlu-satilik-kask-gorunuse-aldanma-125486889/detail/


Aynen okudum bunu sabah acayip güldüm. Kız kim bilir ne kadar bezdirmiş adamı :) Adam üşenmeden o kadar uzun bir açıklama yazmış :)
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
beyler bu arada motorumu satıyorum bende bugun yarın ilanı koyarım bugun resimleri çektim akşam koyacam içim buruk ::saad::
sym wolf 250 alıcam kısmetse
 
Katılım
3 Eki 2012
Mesajlar
1,336
beyler bu arada motorumu satıyorum bende bugun yarın ilanı koyarım bugun resimleri çektim akşam koyacam içim buruk ::saad::
sym wolf 250 alıcam kısmetse

Hakkında hayırlısını dilerim abi :)

Abi keşke birde cbr250r kullansaydın. Kağıt üzerinde tork ve güç olarak sym'den daha üstün. Bence sym almadan önce cbr250r'yide bir dene abi.
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
beyler bu arada motorumu satıyorum bende bugun yarın ilanı koyarım bugun resimleri çektim akşam koyacam içim buruk ::saad::
sym wolf 250 alıcam kısmetse

kanka ne kadar düşünüyorsun. bi cocuk cüssesinden dolayı cbf alcaktı. belki caydırır senin makıneyi aldırırım.
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
beyler bu arada motorumu satıyorum bende bugun yarın ilanı koyarım bugun resimleri çektim akşam koyacam içim buruk ::saad::
sym wolf 250 alıcam kısmetse

İnadı ettın yani Sym wolfte .. Hadi hayırlısı o zaman .. Apacheden inip sym ye binmek çokta yadırgamazsın en azından .. eşekten inip , biraz daha güçlü eşeğe binmek gibi bişey .. İnazuma alıp eşekten inip ata binmeyi tercih etmediğin için üzüldüm ama selo dayı .. :)
 
Katılım
23 Eyl 2012
Mesajlar
879
Aha işte tam bizlik bir şey buldum :) Selami abi, Sabri abi, hele bir bakın. Okan en çok senin işine yarar bu, zaten seni bir yakalasalar, senden alıcakları parayla TR'nin borcu kapanır :queen:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=A8ymCyH6qrU

http://www.ebay.com/itm/PDLC-7-X-4-...091?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a807ffeb3

Camı plakanın çok üstünde tutuyor.
Plakanın tam üzerine bitiştirmiyor.
Diğer videolarında da öyle.
Dikkkat :)
 
Katılım
12 Şub 2012
Mesajlar
4,104
hacı bu egzosda ne varsa bizde takalım. ateş etsen anca böyle bi tepki verirdi millet :D

maharet egsozda değil orası ingiltere anladığım kadarıyla orada sadece ışıklarda değil yola adam adım atsalar arabalar durup yol verir haliyle adam gaz verince millet korkuyor alışık olmadıkları durum yani:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:07 ----------

Olm okanla seni bigün çok pis yakalıcaklarda :D Vatana millete zarar :p


BeyLer iLanın AÇıklama Bölümünü Mutlaka okuyun :D Efsane ilan .. Koptum valla ..

http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-temiz-gorunumlu-satilik-kask-gorunuse-aldanma-125486889/detail/

harbiden bende alacam hem arabada taksın hemde motorda(daha korkudan binemedi) ama paraya acıyorum bende şans yoktur aldığım gün kaybeder yada unutur bir yerde salak diye:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:17 ----------

beyler bu arada motorumu satıyorum bende bugun yarın ilanı koyarım bugun resimleri çektim akşam koyacam içim buruk ::saad::
sym wolf 250 alıcam kısmetse

abi koydun kafaya wolfü bakıyorum bari satmışken inazuma alsaydın:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst