- Katılım
- 14 May 2011
- Mesajlar
- 3,443
Yatırım yapılıcak bir motosiklet. Güzel ekmek yer bunu alan adam. 2012 3.500 km'de daha
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-satilik-titanyum-gri-apache-104724372/detay
kilometre 35000 km gibi gördüm :S
Yatırım yapılıcak bir motosiklet. Güzel ekmek yer bunu alan adam. 2012 3.500 km'de daha
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-satilik-titanyum-gri-apache-104724372/detay
kilometre 35000 km gibi gördüm :S
fiyat müthiş. 1 hafta önce koysaydı alırdımYatırım yapılıcak bir motosiklet. Güzel ekmek yer bunu alan adam. 2012 3.500 km'de daha
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-satilik-titanyum-gri-apache-104724372/detay
fiyat müthiş. 1 hafta önce koysaydı alırdım![]()
sonuç olarak ? 35000 mi 3500 mü?son hane 100metrede bir atar
Nasip kısmet. Hayırlı olsun bu arada motorun. Demek aldın sonunda![]()
sonuç olarak ? 35000 mi 3500 mü?
eyvallah dostum sağol. ikinci el istediğim gibi bulamayınca gittim sıfır aldım.hem istediğim renk oldu hem kafa rahat...yeni kasa olaydı iyidide...![]()
Yatırım yapılıcak bir motosiklet. Güzel ekmek yer bunu alan adam. 2012 3.500 km'de daha
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...l-satilik-titanyum-gri-apache-104724372/detay
ne ayak la bu o fiyata motor mu olur alla alla
knka kimse yapamıyorAllah kol vermiş işte:cherry:
Olm okanla seni bigün çok pis yakalıcaklardaVatana millete zarar
![]()
BeyLer iLanın AÇıklama Bölümünü Mutlaka okuyunEfsane ilan .. Koptum valla ..
http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-temiz-gorunumlu-satilik-kask-gorunuse-aldanma-125486889/detail/
Aynen okudum bunu sabah acayip güldüm. Kız kim bilir ne kadar bezdirmiş adamıAdam üşenmeden o kadar uzun bir açıklama yazmış
![]()
beyler bu arada motorumu satıyorum bende bugun yarın ilanı koyarım bugun resimleri çektim akşam koyacam içim buruk ::saad::
sym wolf 250 alıcam kısmetse
beyler bu arada motorumu satıyorum bende bugun yarın ilanı koyarım bugun resimleri çektim akşam koyacam içim buruk ::saad::
sym wolf 250 alıcam kısmetse
beyler bu arada motorumu satıyorum bende bugun yarın ilanı koyarım bugun resimleri çektim akşam koyacam içim buruk ::saad::
sym wolf 250 alıcam kısmetse
beyler bu arada motorumu satıyorum bende bugun yarın ilanı koyarım bugun resimleri çektim akşam koyacam içim buruk ::saad::
sym wolf 250 alıcam kısmetse
Aha işte tam bizlik bir şey buldumSelami abi, Sabri abi, hele bir bakın. Okan en çok senin işine yarar bu, zaten seni bir yakalasalar, senden alıcakları parayla TR'nin borcu kapanır :queen:
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=A8ymCyH6qrU
http://www.ebay.com/itm/PDLC-7-X-4-...091?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item3a807ffeb3
hacı bu egzosda ne varsa bizde takalım. ateş etsen anca böyle bi tepki verirdi millet![]()
Olm okanla seni bigün çok pis yakalıcaklardaVatana millete zarar
![]()
BeyLer iLanın AÇıklama Bölümünü Mutlaka okuyunEfsane ilan .. Koptum valla ..
http://www.sahibinden.com/listing/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-kask-kiyafet-ekipman-kask-temiz-gorunumlu-satilik-kask-gorunuse-aldanma-125486889/detail/
beyler bu arada motorumu satıyorum bende bugun yarın ilanı koyarım bugun resimleri çektim akşam koyacam içim buruk ::saad::
sym wolf 250 alıcam kısmetse