- Katılım
- 1 Mar 2013
- Mesajlar
- 269
İyi akşamlar bende bir gt 250r almak istiyorum sıfır 2013 model ama aklımda bazı sorular var eğer yardım ederseniz çok sevinirim motoru alırsam eğer 4-5 yıl sıkıntısız bi şekilde kullana bilirmiyim motorun kronik sorunları varmı? yakıt sarfiyatı nedir? hız meraklısı değilimdir oyüzden de motoru zorlamam sıkıntı yaşatırmı yinede servisle uğraşmak hiç istemem öğrenciyim çıkacak masrafların altından kalkamaya bilirim. yeni kasa ile eski kasa arasında farklar nedir teknolojik olarak. son olarakta eğer moturu alırsam hangi marka egzoz önerirsiniz çoğu yerde en uyumlusu tiger diye duymuştum. iyi forumlar
hepsi forumda yazıyor kardeşim. araştırırsan fazlasıyla cevaplarını bulacaksın. hayırlı olsun