honda cbf 250 veya yamaha ybr 250 motoru aranmaktadır.

Katılım
3 May 2013
Mesajlar
74
merhaba ardaşlar daha önce takas + para=xtr aradık. bulamadık.:)
yeni bir proje için cbf 250veya ybr 250 motoru arıyorum.bir kaç yere haber verdim.buraya da danışmadan olmaz diye düşündüm.kazalı hurda belgeli olması lazım.tabiki motoru karbratörü sağlam olması lazım.bu şekilde satılık motor var ise irtibat kuralım.
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
326
merhaba ne yapmayı düşünüyorsunuz acaba burada açıklayabilir misiniz eğer düşündüğüm türde birşeyse yapmak istediğiz sorum olacakta :)
 
Katılım
3 May 2013
Mesajlar
74
muallakta kaldım gibi son araştırmama göre randıman alınamıyormuş.vaz geçtim desem yeri var.biraz macera aradık gibi oldu.
 
Katılım
12 Nis 2012
Mesajlar
326
muallakta kaldım gibi son araştırmama göre randıman alınamıyormuş.vaz geçtim desem yeri var.biraz macera aradık gibi oldu.

randıman alınamıyormuş derken güzel yapılırsa ve şasesi yapmaya değecek bir şase ise yapılır niye yapılmasın fakat şu ruhsat işini araştırdınız mı ?? :)
 
Katılım
3 May 2013
Mesajlar
74
randıman alınamıyormuş derken güzel yapılırsa ve şasesi yapmaya değecek bir şase ise yapılır niye yapılmasın fakat şu ruhsat işini araştırdınız mı ?? :)

ruhsata işleniyor amaaaaaaaaaaaaa bildiğiniz gibi Türkiyede prosedür olayları çok fazla vede masraflı kısaca açıklamak gerekirse mevzuat şöyle.
ilk olarak alınan motorun fabrika çıkışlı olması gerekli faturası ve garanti belgeli.takacağın saseye göre makina mühendisi tarafından proje çizilecek.proje tse kurumuna gönderilecek.ordan olur raporu alındıktan sonra trafiğe başvurularak motoru şaseye takılarak tüv e gidip muayneden gececek.geçtiği takdirde ruhsatına işlenecek.ikinci el motor veya hurdaya çıkmış motorların işlenmesi mümkün değilmiş. :( bizede bu iş pahalıya patlar.o kadar emek ve paranın karşılığınıda alıp alımayacağın da kayıp yani macera olur. numara taşlama konusuda bana sıcak gelmiyor.kanun dışı bir hareket oluyor.bunuda ben yapmam.
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
kendi motorunuz ile muayeneden gececeksınız,
ve sonra 2 yıl yenı motorunuz ıle gezeceksınız bu arada eskı motorunuz kenarda duracak,
sonrasında muayene zamanı gelınce tekrar gerı takıp muayeneye gıdılecek...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst