TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
Selamün aleyküm .. Baya hzlısınız bu ara yetişmek zor .. geldim izmirden tekrar istanbula tatilimi yapıp .. Cidden yazmıyım dediğim şeyler varda tutamıyorum kendimi işte :D

Ben bu motoru alırken bana sürat motor sağolsun her kolaylığı sağladı ..Kargoyu bile karşıladı .. KONYADA 1 yıl .. 6 Ay TOKATTA .. 4 ay kadarda İStanbulda bindim .. Dikkatini çekerim Konya ve Tokatta servis yok .. Ve ben garantiden düşmesini göze aldım .. çnki biliodum bu motor en iyisi klasmanında .. SAğlam ve kaza yapmadıkça servisle işin yok .. Bu açık ve net .. Burda 100 tl için 200 tl için milletin ekmeğiyle oynayıp kötülemek bence hoş bişey değil .. Adamların politikası doğrudur yanlıştır .. beğenmiyorsan 'alma' bu kadar net .. Alıyorsanda bilerek alcaksın zaten bunları .. Ve bana bu süre zarfında apache en ufak sorun çıkarmadı .. Rodajı düzgün yaptım elmden geldiğince ve bildiğim motorcu abilerimde bakımları yaptırdım .. En ufak parça sıkıntım olmadı sürat motoru aradığımda kargoyu karşılayıp yolluyodu .. Ve dikkatini çekerim iyi dinle .. ''istanbula geldiğimde sürata götürdüm bakım için .. bana dediği getir kitapçığını tekrar garantiye sokalım istiyorsan ..'' siz daha neyin lafını yapıyorsunuz anlamıyorum kardeşlerim .. Allah için elinizi vicdanınıza koyup düşünün .. Benim son 3 yılda elimden , Mondıal 100luk cup .. Tvs apache .. Gilera Runner .. Honda cbr 125r geçti .. Mondial hariç alayının parça fiyatı apacheden kat kat fazla .. ve ben öğrenciyim .. dikkatli kullanır, kazada yapmazsan zaten servisle işin yok .. memnun değilsen götürme .. Yeni kasa fiyatı bana kalırsa yine fazla oda sadece 2.eli sağlam olmadığından .. yoksa bi cbf ye o para veriliyorsa apacheyede verilir .. 150 cc klasmanında en iyisi bu motor sonuç olarak , 2 sene binmiceksin alsanda .. binen kişi sayısı elin parmağını geçmez yıllarca .. Titreşimden bahsediliyor .. binsene Bi Cbr 125r ye , HOndadaki titreşim neymiş .. Apacheye tekrar binince dua edersin .. Apachenın canını çıkarmış her zorluğa maruz bırakmış biri olarak söylüyorum (ki herkes bilir forumda) Bu paraları gözü kapalı verebilirsiniz ve içinizde rahat olsun işini adam akıllı yapan yerlerde var .. Ve çok korkuyosanızda servisten şundan bundan .. Cbf ve Ybr gibi 2 bisiklet var alternatif olarak .. Dipnot olarak , polemik çıkarmaya çalışmıyorum kimse artislik yapmasın durduk yere şu yazdıklarıma .. Herkesin tekeri düz bassın saygılar ..

Okan sen zayıfladınmı hacı .. :) Biliorum sabriyle sen bu yazılanlara gülüyosunuzdur birazda , hayır satılmasın ben isotlara acımıyorumda , yeni alacak arkadaşlar bu zevkten mahrum kalıyorlar korkup , vazgeçip buna üzülüyorum .. apache candır ... sevdasına kapıldıysanız,peşinden gidin (bnm gıbı )


duygularıma tercuman olmuşsun kankaa..özlettin kendini.. okan zayıflıyor knka anladı yetişemeyeceğini:queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------

beyler iyi akşamlar
apacheyi satıp sym volf 250 veya suziki inazuma düşünüyorum
yorumlarınızı alabilirmiyim iyi veya kötü

kanka bende inazuma diyorum.. sym kotu makına degıl ama inazuma tam senlik..
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
sabri kanka ikisinin arasinda biraz arastirma yaptim sym daha agir basti
nedenleri
sym tek silindir kalkisi daha seri fakat son hizi biraz dusuk ve daha az yakit yakiyor ikinci eli daha uygun
inazuma cift silindir kalkisi yavas son hizi biraz fazla sym ye gore fazla yakiyor ikinci eli fiyatlari yuksek
degerlendirem bu yonde
 
Katılım
22 Eki 2012
Mesajlar
260
@selo9115
kardeş bu videoyu izlemeni tavsiye ederim
inazuma tip olarak sym olmasada yorumlardan da anlaşıldığı üzere vites geçişleri, manevra kabiliyeti ve konfor bakımından 250cc sınıfında ülkemizdeki motorların içinde ilk sıralarda
Bir ara çok düşündüm alsammı diye ama yılan hikayesine dönen "Zamazuma" olaylarından soğudum
Daha sonra fuarda görüncede tipini pek beğenmedim ama yinede inazumayı gönül rahatlığıyla tavsiye ederim
 
Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
2,488
sabri kanka ikisinin arasinda biraz arastirma yaptim sym daha agir basti
nedenleri
sym tek silindir kalkisi daha seri fakat son hizi biraz dusuk ve daha az yakit yakiyor ikinci eli daha uygun
inazuma cift silindir kalkisi yavas son hizi biraz fazla sym ye gore fazla yakiyor ikinci eli fiyatlari yuksek
degerlendirem bu yonde

extra silindir herzaman daha avantajlıdır der motorcular. bide ilerde 600cc düşüneceksiniz illa, ozaman satması kolay olur inazuma nın. sym yi gördüm kalite akıyor makinadan. ama daha zaman lazım 2.el piyasası için..
 
Katılım
14 May 2011
Mesajlar
3,443
kanka inazumanın son hızıda çok iyi değil yani..
inazumayı kullanma şansım oldu. görüntü ve sele rahatlıgı haricinde pek bi numarası yok gibi.
sohc motor olmasına takıldım. sene 2013 yeni bir motosiklet tasarlıyorsun ve dohc olacagına sohc motor yapısı koyuyorsun.
 
Katılım
25 Kas 2011
Mesajlar
174
Selamün aleyküm .. Baya hzlısınız bu ara yetişmek zor .. geldim izmirden tekrar istanbula tatilimi yapıp .. Cidden yazmıyım dediğim şeyler varda tutamıyorum kendimi işte :D

Ben bu motoru alırken bana sürat motor sağolsun her kolaylığı sağladı ..Kargoyu bile karşıladı .. KONYADA 1 yıl .. 6 Ay TOKATTA .. 4 ay kadarda İStanbulda bindim .. Dikkatini çekerim Konya ve Tokatta servis yok .. Ve ben garantiden düşmesini göze aldım .. çnki biliodum bu motor en iyisi klasmanında .. SAğlam ve kaza yapmadıkça servisle işin yok .. Bu açık ve net .. Burda 100 tl için 200 tl için milletin ekmeğiyle oynayıp kötülemek bence hoş bişey değil .. Adamların politikası doğrudur yanlıştır .. beğenmiyorsan 'alma' bu kadar net .. Alıyorsanda bilerek alcaksın zaten bunları .. Ve bana bu süre zarfında apache en ufak sorun çıkarmadı .. Rodajı düzgün yaptım elmden geldiğince ve bildiğim motorcu abilerimde bakımları yaptırdım .. En ufak parça sıkıntım olmadı sürat motoru aradığımda kargoyu karşılayıp yolluyodu .. Ve dikkatini çekerim iyi dinle .. ''istanbula geldiğimde sürata götürdüm bakım için .. bana dediği getir kitapçığını tekrar garantiye sokalım istiyorsan ..'' siz daha neyin lafını yapıyorsunuz anlamıyorum kardeşlerim .. Allah için elinizi vicdanınıza koyup düşünün .. Benim son 3 yılda elimden , Mondıal 100luk cup .. Tvs apache .. Gilera Runner .. Honda cbr 125r geçti .. Mondial hariç alayının parça fiyatı apacheden kat kat fazla .. ve ben öğrenciyim .. dikkatli kullanır, kazada yapmazsan zaten servisle işin yok .. memnun değilsen götürme .. Yeni kasa fiyatı bana kalırsa yine fazla oda sadece 2.eli sağlam olmadığından .. yoksa bi cbf ye o para veriliyorsa apacheyede verilir .. 150 cc klasmanında en iyisi bu motor sonuç olarak , 2 sene binmiceksin alsanda .. binen kişi sayısı elin parmağını geçmez yıllarca .. Titreşimden bahsediliyor .. binsene Bi Cbr 125r ye , HOndadaki titreşim neymiş .. Apacheye tekrar binince dua edersin .. Apachenın canını çıkarmış her zorluğa maruz bırakmış biri olarak söylüyorum (ki herkes bilir forumda) Bu paraları gözü kapalı verebilirsiniz ve içinizde rahat olsun işini adam akıllı yapan yerlerde var .. Ve çok korkuyosanızda servisten şundan bundan .. Cbf ve Ybr gibi 2 bisiklet var alternatif olarak .. Dipnot olarak , polemik çıkarmaya çalışmıyorum kimse artislik yapmasın durduk yere şu yazdıklarıma .. Herkesin tekeri düz bassın saygılar ..

Okan sen zayıfladınmı hacı .. :) Biliorum sabriyle sen bu yazılanlara gülüyosunuzdur birazda , hayır satılmasın ben isotlara acımıyorumda , yeni alacak arkadaşlar bu zevkten mahrum kalıyorlar korkup , vazgeçip buna üzülüyorum .. apache candır ... sevdasına kapıldıysanız,peşinden gidin (bnm gıbı )
çok az kardeşim :D
 
Katılım
6 Şub 2012
Mesajlar
1,948
Motosikleti
Bajaj Dominar 250
duygularıma tercuman olmuşsun kankaa..özlettin kendini.. okan zayıflıyor knka anladı yetişemeyeceğini:queen::queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 09:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:27 ----------



kanka bende inazuma diyorum.. sym kotu makına degıl ama inazuma tam senlik..

SAbrim okanı alda gelinsene bu tarafa doğru takılalım biraz .. ben gelemiyorum mağlum .. Bende özledim valla motoru geçtimde sizi kaybetmek koyar bana daha çok ..


sabri kanka ikisinin arasinda biraz arastirma yaptim sym daha agir basti
nedenleri
sym tek silindir kalkisi daha seri fakat son hizi biraz dusuk ve daha az yakit yakiyor ikinci eli daha uygun
inazuma cift silindir kalkisi yavas son hizi biraz fazla sym ye gore fazla yakiyor ikinci eli fiyatlari yuksek
degerlendirem bu yonde

Selo dayı en fazla 3 kuruş fazla yakar .. Son hızı geçtim Tek silindirden sıkılmadınmı artık .. 250cc racing ve naked klasmanlarda bence tek silindir olmaz .. Tek silindirde konfor olmaz ..İnazumanın konforu bu kadar kısa sürede herkesin dilinde .. İnazumayı kıyaslama bile al keyfine bak ..
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
SAbrim okanı alda gelinsene bu tarafa doğru takılalım biraz .. ben gelemiyorum mağlum .. Bende özledim valla motoru geçtimde sizi kaybetmek koyar bana daha çok ..




Selo dayı en fazla 3 kuruş fazla yakar .. Son hızı geçtim Tek silindirden sıkılmadınmı artık .. 250cc racing ve naked klasmanlarda bence tek silindir olmaz .. Tek silindirde konfor olmaz ..İnazumanın konforu bu kadar kısa sürede herkesin dilinde .. İnazumayı kıyaslama bile al keyfine bak ..

selo sen inazuma al, senin motoruda enese verelim:p
 
Katılım
16 Tem 2012
Mesajlar
1,576
bakalim kanka (sbr) kismet habgisi denk gelirse artik

enes saol bu arada sen beni ozleme git sabri ile okani ozle :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst