- Katılım
- 14 May 2011
- Mesajlar
- 3,443
ipone motulBu zamana kadar 10*40 koydum 15*50 koyduğum zaman bir sıkıntı çıkmaz inşaallah
yağ konusunda lider markalar gerçekten cok fark eder kullanırken
o yüzden hiç bişi olmaz =) 15 50 koy havalar ısınıyor =)
ipone motulBu zamana kadar 10*40 koydum 15*50 koyduğum zaman bir sıkıntı çıkmaz inşaallah
sabri abi şimdi 13 yeni kasa piyasa tam anlamıyla cıksın her bayi de olsun
eski kasaların fiyatını tekrar düşürmek zorunda kalıcaklar cünkü ellerinde kaldı.
şimdi buna gelip elimizde kalmadı diyecekler
sahibinden.com a girdiğinizde her bayi de eski kasa mevcut ilanlardan görebilirler.
sabri abi lastik ebatında oynama oldugu için. yeni kasa daha yavaş diyorlar ne kadar dogru?
ben de öyle düşünüyorum.geçenlerde gördüm yeni kasayı arka lastik kalınlaşmış.dedim acaba hızında bi yavaşlama olur mu?
Serkan Dinçle telefonda görüşmüştüm üye adı SerkanApache tvs türkiye distribütörü galiba.Ankara'ya mayısın ortalarına doğru bayisi açılacak demişti.Ne kadar doğru bilemem.Bende 4 gözle bekliyorum
ben de öyle düşünüyorum.geçenlerde gördüm yeni kasayı arka lastik kalınlaşmış.dedim acaba hızında bi yavaşlama olur mu?
burdaki fiyatlar amerika satış fiyatları ben de cbr 500r yi incelerken görmüştüm. Maalesef bizim ülkemize giren her motorlu taşın gümrükten geçtiği anda kendi parası kadar bir vergiye maruz kalıyor. Burda ki fiyatları Türkiye'de görebilmemiz için kdv ve ötv de indirim olması gerekiyor maalesef onu da yapmazlar biz bu fiyatlara mahkumuz. Cbr500r satış fiyatı tl ile 10bin küsüre geliyror biz o parayı burda cbr250r ye veriyoruz adalet mi bu::angry2::
kardeşim yanlış anlama model kıyaslaması değil ama bir motosiklet tutkunu olarak yuki aklıma gelecek en son markalardan birisi açıkçası bana soğuk geliyor yinede karar senindir sen sevdikten sonra kimse birşey diyemezkatılıyorum sana onun için bende şu ikisi arasında kaldım
YUKI
YK250 SPİTZER
http://www.yuki.com.tr/AnaResimler/YK250-SPITZER-p1.jpg
YX200-CS TORNADO
http://www.yuki.com.tr/AnaResimler/YX200-CS-TORNADO-FVCX.jpg
kardeşim yanlış anlama model kıyaslaması değil ama bir motosiklet tutkunu olarak yuki aklıma gelecek en son markalardan birisi açıkçası bana soğuk geliyor yinede karar senindir sen sevdikten sonra kimse birşey diyemez
sabri abi o zaman 1400 km deki bır apache daha rodajdadır. Ve bu motosiklet 128 top speed li
o motordan çok hayır gelmez..
kardeş görüntüsü fena değil zaten ölesine takılacam bi motordan görüntü ve üzerinde beni 100 km hızla götürse 2 yılda dökülecek değil ya bi garantisi falan yokmudur ki ? işmi ne gibi görmez ?
ne gibi kardeş ya servisleri de var her yerde israfa kaçmasın diye diyorum fazla parada yok peki 2. si nasıl 200lük
3000 var max 4000 olur
yani apache alalım lakin kazık atmayı seviyo bu apache servisleri serviste önemli
adana kardeş