TVS TVS Apache 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
70
sabri abi şimdi 13 yeni kasa piyasa tam anlamıyla cıksın her bayi de olsun
eski kasaların fiyatını tekrar düşürmek zorunda kalıcaklar cünkü ellerinde kaldı.
şimdi buna gelip elimizde kalmadı diyecekler
sahibinden.com a girdiğinizde her bayi de eski kasa mevcut ilanlardan görebilirler.
sabri abi lastik ebatında oynama oldugu için. yeni kasa daha yavaş diyorlar ne kadar dogru?

ben de öyle düşünüyorum.geçenlerde gördüm yeni kasayı arka lastik kalınlaşmış.dedim acaba hızında bi yavaşlama olur mu?
 
Katılım
15 May 2013
Mesajlar
7
Serkan Dinçle telefonda görüşmüştüm üye adı SerkanApache tvs türkiye distribütörü galiba.Ankara'ya mayısın ortalarına doğru bayisi açılacak demişti.Ne kadar doğru bilemem.Bende 4 gözle bekliyorum

Merhaba, bu konuda bir gelişme var mıdır? Bilgisi olan paylaşabilirse sevinirim.
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
27
burdaki fiyatlar amerika satış fiyatları ben de cbr 500r yi incelerken görmüştüm. Maalesef bizim ülkemize giren her motorlu taşın gümrükten geçtiği anda kendi parası kadar bir vergiye maruz kalıyor. Burda ki fiyatları Türkiye'de görebilmemiz için kdv ve ötv de indirim olması gerekiyor maalesef onu da yapmazlar biz bu fiyatlara mahkumuz. Cbr500r satış fiyatı tl ile 10bin küsüre geliyror biz o parayı burda cbr250r ye veriyoruz adalet mi bu::angry2::

katılıyorum sana onun için bende şu ikisi arasında kaldım :)
YUKI
YK250 SPİTZER
YK250-SPITZER-p1.jpg


YX200-CS TORNADO
YX200-CS-TORNADO-FVCX.jpg
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
3,527
katılıyorum sana onun için bende şu ikisi arasında kaldım :)
YUKI
YK250 SPİTZER
http://www.yuki.com.tr/AnaResimler/YK250-SPITZER-p1.jpg

YX200-CS TORNADO
http://www.yuki.com.tr/AnaResimler/YX200-CS-TORNADO-FVCX.jpg
kardeşim yanlış anlama model kıyaslaması değil ama bir motosiklet tutkunu olarak yuki aklıma gelecek en son markalardan birisi açıkçası bana soğuk geliyor yinede karar senindir sen sevdikten sonra kimse birşey diyemez
 
Katılım
9 May 2013
Mesajlar
27
kardeşim yanlış anlama model kıyaslaması değil ama bir motosiklet tutkunu olarak yuki aklıma gelecek en son markalardan birisi açıkçası bana soğuk geliyor yinede karar senindir sen sevdikten sonra kimse birşey diyemez

kardeş görüntüsü fena değil zaten ölesine takılacam bi motordan görüntü ve üzerinde beni 100 km hızla götürse 2 yılda dökülecek değil ya bi garantisi falan yokmudur ki ? işmi ne gibi görmez ?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
kardeş görüntüsü fena değil zaten ölesine takılacam bi motordan görüntü ve üzerinde beni 100 km hızla götürse 2 yılda dökülecek değil ya bi garantisi falan yokmudur ki ? işmi ne gibi görmez ?


dostum, sadece görüntüsü için motor almak çok mantıklı değil..ne kadar iyi bakrsan bak o motor 2 yılda mutlaka sana sorunlar cıkaracak. ufak tefek çıkarttgı seylerı saymıyorum bile..bunlar zamanla bırıkecek illallah ettirecek seni.. yuki gibi bir firmanın garanti sartlarına ne derece sadık kalacagıda muallak?? ona verecegın parayla 2. el bir japon al çok daha iyi olur.. bu benım fikrim, karar senın tabıkı..

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------

ne gibi kardeş ya servisleri de var her yerde israfa kaçmasın diye diyorum fazla parada yok peki 2. si nasıl 200lük

ben rodajda 128 basan apache ıcın demıstım hayır gelmez diye...ama ben çin malları içinde pek ıyı seyler dusunmuyorum..ne kadar bütçen var sorması ayıp?
 

sbr

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
2,084
3000 var max 4000 olur

o paraya alabılecegın en ıyı motor apache derım ben..ama sen bıraz daha sekıl olsun ıstıorsun anladıgım kadarıyla..benim canım çin mallarından çok yandı..mc mcx topıclerınde mıllet motorlarını öve öve bıtıremıyor..adamların servısten cıktıkları yok..adamlar okadar alışmışlarkı o kadar probleme rağmen motorlarına sorunsuz diyorlar..bendede çin malı vardı.sureklı hava ayarı bozulurdu, far ampullerı patlardı, çekişi düşerdi,buji patlatırdı falan..bunlara rağmen benim motorum çok iyi falan diyordum,beni hiç üzmüyor diyordum. ama apache alınca sorunsuz motor neymış anladım..
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst