Honda Honda Cb 125 e Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
aramız gayet iyi götürmem demiyo hiç bir yere sen gaza bas yeter diyo gaza bassam da kokluyo alet
 
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
623
yağmurdan gezmeye fırsat olmuyor bu ara.
bize de rahmet yağıyor diye sevinmekten başka bir şey düşmüyor :)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
dün akşam ambarlı yolundan avcılara doğru gidiyorum 95 km hız ile arkamdanda asyanın sukuterinle arkadaş geliyor neyse vardık avcılara arkadaş yav basıyorum 140 seni geçemiyorum diyor olm dedim ben 95 i geçmedim sen nasıl 140 la arkamdan geldin valla abi diyor gösterge 140 bu kadar mı dandik yapılır bi sukuter daha 8 ay oldu çocuk motoru alalı
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
dün akşam ambarlı yolundan avcılara doğru gidiyorum 95 km hız ile arkamdanda asyanın sukuterinle arkadaş geliyor neyse vardık avcılara arkadaş yav basıyorum 140 seni geçemiyorum diyor olm dedim ben 95 i geçmedim sen nasıl 140 la arkamdan geldin valla abi diyor gösterge 140 bu kadar mı dandik yapılır bi sukuter daha 8 ay oldu çocuk motoru alalı

Hahaha, çinliler zaten ortalığı karıştırdı, schooter la 140 yapanlar,100 lük cup larla 160 yapanlar, kubanın yogurt kovalarından grenaj yapılmış 250cc lik çakma 1000RR ıyla düzde 180 bayır aşağı 300 yapanlar =) biz çok sakiniz çok, 90-100 takılıyoruz :D
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
;) aynısı bende yaşadim,cb125 le gidiyorum 90 km hiz ile önümde mondial destro 250 adam 120 ile gidiyor ;)
 
Katılım
14 Kas 2008
Mesajlar
3,169
aynen,hyosung gt250R da çakma gösteriyor =) arkadaşım 100 km hızla giderken ben jinlun ile 95 km ile onu solluyordum =)
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
14
Slm arkadaslarda.cb ile aralarınz nasıl,yakıtlar ne durumda

slm arkadaşlar , çok yazamasamda forumu takip ediyorum
en son 53 tl ye depo doldu ve 465 km gitti. km de 11,4 kr yaktı. 100 km de 2,5 litre.
Rodajımı dün tamamladım tam 1000 km oldu.
Mersindeki honda HRP yi aradım 1 lt castrol yağ için 25 tl istediler,sanırım en iyi castrol muş uygun bi zamanda gidip yağ değişimi yapıp motorun asıl keyfini şimdi çıkarmaya başlayacagım.
Geçen gün bi anda sağa dönmeye karar veren dengesiz bir sürücüye arkadan çarpıyordum 1 karıştan az bi mesafede durdum arka teker kaymaya başladı, ben kesin çarptım gözüyle bakıyordum ama çarpmadığıma hem çok sevindim hemde çok şaşırdım,arkamda kız arkadaşım olmasaydı arkasından gidip kavga ederdim adamla, bunu da anlatmak istedim.
Ayrıca LS2 FF370 kaskımın yandan vizörünü tutan parçası nasıl olduysa düşmüş şimdi bi de onla ugraşcaz,üzerinde L , R yazandan bitanesi o parçalardan korkuyordum zaten çok yumuşak duruyorlardı dokununca yerinden çıkacak gibi , o parçayı nerden bulacagım bilmiyorum...

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:15 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:01 ----------


bu da motoruma keiti jant şeriti uygulamam
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
:queen: :cherry: :salut: :p :flower: ne var ne yokunuz.:cat::king::pr:::thanks::)::thanks:
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
Demek istediğim senin 100 le solladığın kamyon 60 la gidiyor olabilir. Yani göstergelerdeki yüksek göstermeleri normal karşılanıyor artık.
Yok artık, göz var nizam var 60'la giden kamyonu 90'la gidiyor sanacak değilim. Ayrıca km saatim 90 km gösterirken Tomtom gps 92km hız gösteriyor.

[YT]I3b259tJ4PU[/YT]
120km hız yapıyorum, km saatini de çektim ara sıra. 2-3 dakkanızı ayırıp bakarsanız km saatim ne kadar doğruymuş kendiniz görebilirsiniz. videoda 2:00'a atlarsanız fazla zamanınız gitmez. Yoldaki şeritler deli gibi akıyor.
 
Katılım
30 Nis 2010
Mesajlar
527
Yok artık, göz var nizam var 60'la giden kamyonu 90'la gidiyor sanacak değilim. Ayrıca km saatim 90 km gösterirken Tomtom gps 92km hız gösteriyor.

[YT]I3b259tJ4PU[/YT]
120km hız yapıyorum, km saatini de çektim ara sıra. 2-3 dakkanızı ayırıp bakarsanız km saatim ne kadar doğruymuş kendiniz görebilirsiniz. videoda 2:00'a atlarsanız fazla zamanınız gitmez. Yoldaki şeritler deli gibi akıyor.

Demek istediğim 95 le giden arkadaşa 140 la giden motosikletin yetişememesinin normal karşılandığı bu çin markalı motorlarının ciddi bir kısmının fazla gösterdiğiydi. Arada doğru gösterenler olabilir. Suzuki, yamaha gibi büyük markalarda da fazla gösterdiğini söyleyenlere rastlamıştım. Hatta arkadaşın Doğanıyla 160 la giderken halk otobüsü bizden yol istemişti :) onun gibi yani. Fazla göstermesini normal karşılıyorum.
 
Katılım
19 Eyl 2012
Mesajlar
71
Bir cogu fazla gosteriyor.ama benim cb yi bir kac tane ybr ile karsılastırdım aynı gosteriyor :)
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
254
herkes kendi motoruna aşıktır bende bnm kine her zaman ki gibi ne olursa olsun iki tekerim olsun iki tekersiz durulmuyor beklentisi olmayan aşk bizimkisi ama çok güzel bi aşk bakım istiyor o kadar birazda ilgi ömür boyu sürer inş :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:16 ----------

çinli minli fazla eksik ama farketmez gidiyormu gidiyor üzmeyin tatlı canınızı :)
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
14
120km hız yapıyorum, km saatini de çektim ara sıra. 2-3 dakkanızı ayırıp bakarsanız km saatim ne kadar doğruymuş kendiniz görebilirsiniz. videoda 2:00'a atlarsanız fazla zamanınız gitmez. Yoldaki şeritler deli gibi akıyor.[/QUOTE]

Mengü bu videoyu nasıl çektin ?
 
Katılım
28 Ara 2011
Mesajlar
1,269
Yok artık, göz var nizam var 60'la giden kamyonu 90'la gidiyor sanacak değilim. Ayrıca km saatim 90 km gösterirken Tomtom gps 92km hız gösteriyor.

[YT]I3b259tJ4PU[/YT]
120km hız yapıyorum, km saatini de çektim ara sıra. 2-3 dakkanızı ayırıp bakarsanız km saatim ne kadar doğruymuş kendiniz görebilirsiniz. videoda 2:00'a atlarsanız fazla zamanınız gitmez. Yoldaki şeritler deli gibi akıyor.
benim mondialın göstergede eksik gösteriyor arabaya göre araba 90 ken benimki 86 87 gösteriyor
 
Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
448
TUVO hrp motora geçen gün ıpone yağlarda geldi onlarıda araşıtrımanı tavsiye ederim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst