[Kocaeli - MT]

Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
burak dan ses yok

---------- Mesajlar birleştirildi - 21:46 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:44 ----------

tamam abi abant dedik bikere ağzımızdan çıktı bide seni çenesuyunun orda biyere çıkarcam hasta olcaksın tam senlik:queen:
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
güzel gündü be erdem abi :)

arkadaşlar bir beyaz yzf r125 katılacak aramıza yakında inş. :) bugün bir arkadaşla konuştuk da abisi almış sıkılıyormuş tek gezmekten. grubumuza onu da katalım derim 19 mayıs için belki o da gelecek.
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:YORUM YOK:pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr::pr:
:salut::salut::salut::salut::salut: ÇALIŞIYORUM :salut::salut::salut::salut::salut:
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
işte bu :queen::queen::flower:
bana cumartesi uyar bende skuter var siz gidersiniz ben arkadan gelirim
benim için kimse yolda madur olmasın arkadaşları üzmek istemem gaz açmak isteyen olabilir.
cumartesi banada uyar
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
cumartesi sabah işten çıkıcam gelirim ama kalma bana uymaz...
bikaç gün giremeyebilirim forma telim açık
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
Cumartesi günü günübirlik de yapabiliriz benim için hiçbir sıkıntı yok arkadaşlar ;)
 
Katılım
6 Nis 2013
Mesajlar
246
valla evliliği öyle bir tanıtıyorsunuz ki yüzükten korkar oldum :p

O zaman herkes için de uygunsa cumartesi sabahtan yol görünüyor bize ?
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
Hava sogutmalilar onden gider 40dak. Falan bz arkadan cikariz. Bolu daginda mola vercezmi mangal falan ona gore ayarliyim ben
 
Katılım
7 Nis 2012
Mesajlar
209
yap adamım yap yuppyyy

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:54 ----------

bu gün haldızlarda çay içtim birtane cıbır vardı çooook güzeeeeeldi

beyaz mavi kırmızı koruma takozu ile arka sele demiri takmışlar
 
Katılım
17 Ara 2012
Mesajlar
511
aha, nereye? kim nereye gidiyor?
ya hakket sizlerle takılmayı özledim, bu aralar beni mazur görün yoğun geçiyor.
ilk fırsatta başınıza ekşirim.
 
Katılım
4 Nis 2013
Mesajlar
432
geçen gün burda demiştimki ""ne grubu bea biz toplanıp okey bile oynayamayız"" harbiden haklıymışım:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst