Bende hala çok güzel resimler var ancak artık üşengeçlikten paylaşmıyorum

, her hafta sonu gezilerimiz oluyor min 150 km. Motordan çok memnunum, parasının tam karşılığı fakat sürekli eğimli rotalar, yer yer bozuk yollar ve artan güç beklentisi. Bunun yanında doğuda sürekli değişen hava şartları nedeni ile yazlık kışlık yağmurluk gibi ekipmanları yanımda taşıma zorunluluğu aynı zamanda her ihtimale karşı bazı yedek parça ve takımların yanımda olması gerekiyor. Bunun sonucunda kocaman bir sırt çantası, arka tarafa bağlanmış bir bavul ve herkes yayılmış çevreyi izleyerek motor sürerken benim iki büklüm olmam sonucu naked makineye geçmeye karar verdim

Haziran ayında motosiklet festivallerine ve güneydoğu taraflarına gezi planlarımız hazırlandı kulup olarak fakat hyo ile bu iş olmuyor gerçekten. Artık er6 olmasada en kötü bi er5 alıp yoluma devam edeceğim.
Kaliperleri neden değişmek istiyorsun ? Açıkcası her gün başka motor kullanma imkanım oluyor ve sınıfına göre hyonun frenleri cidden çok iyi. Lastiklere ve frenlere alışında motor freni ile beraber çok güzel durabiliyorum. 600rr bile bu kadar iyi frenlemiyor bile diyebilrim hatta

sanırım hyoya çok alıştığımdan olsa gerek.