- Katılım
- 30 Kas 2011
- Mesajlar
- 1,121
28 yaşındayım ama sırf merakımdan denemiştim
apacheyi kalkışta çok rahat geçiyor ama yanlış hatırlamıyorsam 105-110 km/h den sonra apache geçiyor. Çünkü apachenin son hızı daha fazla
Arkadaşlar size birşey sormak istiyorum: zamanında bu forumda bende çok yazmıştım ama bayadır uzak kaldım forumdan ve motosiklet piyasasından. Şimdi soruma gelecek olursak;
motorumu satıyorum sizce fiyatı çok mu istiyorum ? Başkasının hakkını yemek istemem ama motorum çok temiz olduğundan daha aşağısını yazmaya içim el vermedi. Link bu:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-aciklamayi-okuyun-derim-123476085/detay/
Arkadaşlar size birşey sormak istiyorum: zamanında bu forumda bende çok yazmıştım ama bayadır uzak kaldım forumdan ve motosiklet piyasasından. Şimdi soruma gelecek olursak;
motorumu satıyorum sizce fiyatı çok mu istiyorum ? Başkasının hakkını yemek istemem ama motorum çok temiz olduğundan daha aşağısını yazmaya içim el vermedi. Link bu:
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-aciklamayi-okuyun-derim-123476085/detay/