öncelikle merhaba 1 2 fotoğraf atıym dedim daha pek çekmedim çekince atarım bi iki şey sorcam yine benm ön tekerin diski tekeri sıkıyor gibi çevirince zor dönüyor 3 4 defa gittim hep usta bozuntusu sprey sıkıp yolladı bu kadar sıkar dedi sizdede böyle bir srun varmı acaba birde 500 de yağı değiştirttim gulf 15 40 koydu nasıl bir yağ bu iyimi 20 lira aldı sizce ? yorumlarınız bekliyorum iyi fotumlar![]()
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://k1305.hizliresim.com/19/3/mq5dr.jpg[/url][/url] [url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://m1305.hizliresim.com/19/3/mq5h5.jpg[/url][/url]
[url=http://bit.ly/c25MCx][url]http://o1305.hizliresim.com/19/3/mq5lw.jpg[/url][/url]
[url]http://o1305.hizliresim.com/19/3/mq5mh.jpg[/url]
[url]http://o1305.hizliresim.com/19/3/mq5nb.jpg[/url]
lütfen cevaplarsanız sevinirim