- Katılım
- 7 Eyl 2012
- Mesajlar
- 26
arkadaşlar koltukdan hepiniz rahatsızsınızdır herhalde.. acaba ne yapabiliriz bunun için?
ara tara bulamadım devir saatini ebay da link varsa atarmısın ?




Sizin motora şöyle bi sağ kumanda kütüğü lazım öncelikle, fotoğraf benim motorum mondial mx'e ait :cherry:
Egzoz koruma sacı ve eksozun çıkışındaki parçaları mat siyaha boyadım ama arka fren pedalı sırıttı nikelaj olarak. Yarın onu da mat siyaha boyucam, nikelaj bozuyo motoru, ne bu yani chopper mı nikelaj yapmışlar![]()

http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-yedek-parca-motosiklet-honda-cbf150-performans-eksoz-220-tl-98602097/detay/
Hem de honda'da oluyor bu ne rezaletarkadaşlar dün ben de cb 125 alarak aranıza katıldım derken bu sabah baktım ki motorun altında bir karış benzin. hemen hondayi aradım. çıkan adam abi o normal, karburatördeki fazla benzin tahliye ediliyor. inanmadım tabi motorda yeniyiz ama salak da değiliz. ardından servis sorumlusuyla görüştüm abi hemen getir. atladık gittik. motoru bıraktık, ardından telefon abi depoda delik var. eee napıcaz? abi fabrikayı pazartesi arayıp sorucaz...beklemedeyim. böyle bir hayati hatanın nasıl atlandığını düşünüyorum. gelişmeleri yazarım...