Arkadaşlar dün toplamda motosikletimle 115 km yol yaptım ve biraz sert ve haşin kullanıyorum

motosikleti gidebildiği kadar zorladım vitesleri 7-8-9 yerine göre değiştirdim her neyse şöyle bi sorun var benim motosikletimde 1. 50-60 km yol yaptım işte hızım 100-110 arasıydı izmire gittim varınca şehir içinde ışıklarda durdum ve motor stop etti manisaya dönene kadar bu olayı 6-7 defa yaptı yolda giderken hiçbir şey yok rölantide durunca stop etti yani 50-60 km yol gidip motor ısınınca rölantide stop etmeye başladı neden olur ? 2. de devir saati aynı gün işte kafayı yedi motosiklet rölantideyken 2 bin de 3 binde 4 binde gösterdi motorun kontağını kapatıyorum motor çalışmıyor devir 2 binde takılı

neden yapar sizce başına gelen oldu mu ? He o zırıltıları da çok yapıyor bende biri aynalardan geliyor biri ön kafa camından sanırım birde ön frene basınca cıyk cıyk yapıyor bazen...
Bi arkadaş zincir için origli al demiş bende düşündüm servise sordum fakat bizim motor için origli zincir yok dedi...