Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Hızlı nefes alıp veriyorum ama sonuçta nefes alıp vermeye devam ediyorum :D nefesim hiç durmuyor hızlı hızlı nefes alsa motor sorun yok stop edip duruyor :D Abi bi aralar sanki burda bunun için şeyler yazılmıştı yüksek sıcaklığa çıkınca uzun yolda motor rölanti ayarı kendi kendine düşüyor diye silikonlamıştı c90 abimiz geçmişti sanırım Peki devir saati ne ayak :D
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Hızlı nefes alıp veriyorum ama sonuçta nefes alıp vermeye devam ediyorum :D nefesim hiç durmuyor hızlı hızlı nefes alsa motor sorun yok stop edip duruyor :D Abi bi aralar sanki burda bunun için şeyler yazılmıştı yüksek sıcaklığa çıkınca uzun yolda motor rölanti ayarı kendi kendine düşüyor diye silikonlamıştı c90 abimiz geçmişti sanırım Peki devir saati ne ayak :D
işte koşupda birden durunca ciğerler hala havaya ihtiyaç duyuyo motorda öyle yüksek hava alırken birden hava normale dönüyo. ihtiyacı olan havayı alamıyo demek ki :wiinkk:
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Yani illa stop etçek mi diyorsun yok mu bi çaresi çözümü iyi onu anladım devir saatine noluyor abi? :D
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Yani illa stop etçek mi diyorsun yok mu bi çaresi çözümü iyi onu anladım devir saatine noluyor abi? :D
yaa bisüre yüksek devir çevirdikten sonra birden durunca yapıyo. kaçınılmaz bu ama yüksek devirden sonra bi müddet normal devirde seyir yapılırsa olacağını sanmıyorum. belki bi çaresi vardır ama o kadar usta değilim ne yazık ki...
 
Katılım
10 Şub 2013
Mesajlar
150
Bizim makinaların zincirlerini 200-300 km de bir yağlamak gerekiyormuş hatta bu km'ye göre değil kullandığın bölgeye kullanış biçimine bağlı olarak yağlanması gerekiyomuş kurudumu yağlıcaz yani :p Bilgili hacılar önerebiliceğiniz hangi zincir yağı markası ? Yok kimisi yapışmıyor kimisi sıçrıyor tarzında bişiler okudum , önerinizi bekliyorum :)
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
merhaba arkadaşlar benim motor yine arıza verdi :queen:
motorla normal bir sekilde gidiyordum
durdum kontağı kapattım.
telefonla konuştum.
sonra kontağı açtım ve marşa bastım gır gır gır gır ediyor ama çalışmıyor.ayaklık müşürünün kablosunu söktüm.yine çalışmadı bujiyi açtım azcık elektrik geliyor şakmıyor.ne yapıcam bilmiyorum.bobin veya beyin arızası olabilirmi ?
Çok acil yardım. :salut:
 
Katılım
22 Şub 2013
Mesajlar
508
merhaba arkadaşlar benim motor yine arıza verdi :queen:
motorla normal bir sekilde gidiyordum
durdum kontağı kapattım.
telefonla konuştum.
sonra kontağı açtım ve marşa bastım gır gır gır gır ediyor ama çalışmıyor.ayaklık müşürünün kablosunu söktüm.yine çalışmadı bujiyi açtım azcık elektrik geliyor şakmıyor.ne yapıcam bilmiyorum.bobin veya beyin arızası olabilirmi ?
Çok acil yardım. :salut:

bujiyi sök buji piposuna tak bujinin dış kısmını şaseya değdir ve marşa bas(dikkat et elini bujiye sürme çarpar)eğer bujide marşa basarken çıtırr çıtır kıvılcım varsa ateşlemede sorun yok o zaman sorunun devamını ilk etapta karbüratörden ara yada benzin bitmiş yedeğe düşmüş olabilir
 
Katılım
2 Ağu 2012
Mesajlar
453
Bizim makinaların zincirlerini 200-300 km de bir yağlamak gerekiyormuş hatta bu km'ye göre değil kullandığın bölgeye kullanış biçimine bağlı olarak yağlanması gerekiyomuş kurudumu yağlıcaz yani :p Bilgili hacılar önerebiliceğiniz hangi zincir yağı markası ? Yok kimisi yapışmıyor kimisi sıçrıyor tarzında bişiler okudum , önerinizi bekliyorum :)
İpone yaglari kaliteli bir arastir derim
 
Katılım
16 Ocak 2013
Mesajlar
56
bujiyi sök buji piposuna tak bujinin dış kısmını şaseya değdir ve marşa bas(dikkat et elini bujiye sürme çarpar)eğer bujide marşa basarken çıtırr çıtır kıvılcım varsa ateşlemede sorun yok o zaman sorunun devamını ilk etapta karbüratörden ara yada benzin bitmiş yedeğe düşmüş olabilir

Denedim ama bi geliyor bir gelmiyor böle çıt ............... çıtçıt .............çıtçıtçıt ediyor.

Bobini ve beyni söktüm.tamirciye gitcem,bunları bir kontrol et içinden elektrik geçiyor mu dicem.
çalışmıyorsa değiştircem.geri takçam.
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
Arkadaşlar dün toplamda motosikletimle 115 km yol yaptım ve biraz sert ve haşin kullanıyorum :D motosikleti gidebildiği kadar zorladım vitesleri 7-8-9 yerine göre değiştirdim her neyse şöyle bi sorun var benim motosikletimde 1. 50-60 km yol yaptım işte hızım 100-110 arasıydı izmire gittim varınca şehir içinde ışıklarda durdum ve motor stop etti manisaya dönene kadar bu olayı 6-7 defa yaptı yolda giderken hiçbir şey yok rölantide durunca stop etti yani 50-60 km yol gidip motor ısınınca rölantide stop etmeye başladı neden olur ? 2. de devir saati aynı gün işte kafayı yedi motosiklet rölantideyken 2 bin de 3 binde 4 binde gösterdi motorun kontağını kapatıyorum motor çalışmıyor devir 2 binde takılı :D neden yapar sizce başına gelen oldu mu ? He o zırıltıları da çok yapıyor bende biri aynalardan geliyor biri ön kafa camından sanırım birde ön frene basınca cıyk cıyk yapıyor bazen...

Bi arkadaş zincir için origli al demiş bende düşündüm servise sordum fakat bizim motor için origli zincir yok dedi...

kardeşim 2 sebebi olabilir 1.si rolantıni 1.4 lere getir ayar vidası var sağ tarafda onla biraz oynayarak yoksa çok ısınır 2. stop ediyo diyosun jigleni bi kontrol et derim sıkıntı yoksa jiglede ozaman benzin musluğun da bi sıkıntı var 5 lira birşey değiştir hiç bir sorunun kalmaz..
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Bizim makinaların zincirlerini 200-300 km de bir yağlamak gerekiyormuş hatta bu km'ye göre değil kullandığın bölgeye kullanış biçimine bağlı olarak yağlanması gerekiyomuş kurudumu yağlıcaz yani :p Bilgili hacılar önerebiliceğiniz hangi zincir yağı markası ? Yok kimisi yapışmıyor kimisi sıçrıyor tarzında bişiler okudum , önerinizi bekliyorum :)

sıvı gres tavsiye ediyorum. ben GULF diye bi markanınkini kullanıyodum iyiydi. sıçratıyodu çok hemde ama yağsız zincirden yaplı bi jant iyidir. jantı tinerle silersiniz sıkıntı değil...
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
kardeşim 2 sebebi olabilir 1.si rolantıni 1.4 lere getir ayar vidası var sağ tarafda onla biraz oynayarak yoksa çok ısınır 2. stop ediyo diyosun jigleni bi kontrol et derim sıkıntı yoksa jiglede ozaman benzin musluğun da bi sıkıntı var 5 lira birşey değiştir hiç bir sorunun kalmaz..

Abi rölanti biraz yüksek çünkü motosiklet otoparkta duruyor ve soğuk orası baya jikleyle çalıştırıp çıkıyorum 5-10 dk ama dışarda yine stop ediyordu bende rölantiyi yükselttim 1800-1900 falan sanırım ya düşük rölantide stop ediyor benim motor siz kaçta çalıştırıyorsunuz? Jikle ve benzin musluğu ne alaka ?
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
Yakında aranıza katılıyorum :)

Dün bayide pazarlık yaptık 2700 e indirtdik ama istediğim renk yok. Drift in beyazı fabrikadan çıkmıyormuş doğru mudur? :(

Beyaza alternatif olarak kırmızı düşündüm. Kırmızı drift gören kullanan var mı beyaz mı yakışıklı kırmızı mı :)
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Yakında aranıza katılıyorum :)

Dün bayide pazarlık yaptık 2700 e indirtdik ama istediğim renk yok. Drift in beyazı fabrikadan çıkmıyormuş doğru mudur? :(

Beyaza alternatif olarak kırmızı düşündüm. Kırmızı drift gören kullanan var mı beyaz mı yakışıklı kırmızı mı :)

Ben kırmızı gördüm bir farkı yok öyle fazla sonuçta tercih meselesi renk.
 
Katılım
25 Eyl 2010
Mesajlar
100
Ben kırmızı gördüm bir farkı yok öyle fazla sonuçta tercih meselesi renk.

Beğendin mi kırmızıyı?

Bugün yine görüştüm fiyat 2580 e kadar indik ama beyaz ısrarla gelmiycek diyolar kırmızı 3 güne teslim :)

360-mondial-touring-125-mh-drift-kirmizi-28_52969100.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst