Mondial Mondial 150 MC Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2012
Mesajlar
136
beyler 2012 model mcx'imi satışa çıkardım.. izmirden.. ilgilenenler linkten gerekli bilgilere ulaşabilir..

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-foca-dan-2000-km.de-modifiyeli-tertemiz-canavar-120384673/detay/
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
64 bini devirdim bugün çok şükür.Tek cümleyle şu kadar özetliyim.150 cc commuter segmentinde bazı çinliler japonları nerdeyse yakaladı.Ama scooter da arada dağlar kadar fark hala var.Tüketici olarak çinlilerin sadece iyi modellerini bilip alsakta ülkemizi motosiklet çöplüğüne çevirmesek ne kadar iyi olacak.Çöplük demişken istanbuldaki yedi emin otoraklarında ki motosiklet rezilliklerini görseniz bana eminim hak verirsiniz.
 
Katılım
20 Mar 2013
Mesajlar
507
64 bini devirdim bugün çok şükür.Tek cümleyle şu kadar özetliyim.150 cc commuter segmentinde bazı çinliler japonları nerdeyse yakaladı.Ama scooter da arada dağlar kadar fark hala var.Tüketici olarak çinlilerin sadece iyi modellerini bilip alsakta ülkemizi motosiklet çöplüğüne çevirmesek ne kadar iyi olacak.Çöplük demişken istanbuldaki yedi emin otoraklarında ki motosiklet rezilliklerini görseniz bana eminim hak verirsiniz.
mesajı yazdığından beri her gün girip tekrar bakıyorum 64 bin mi yoksa ben mi yanlış okuyorum diye :queen:
Maşallah allah kaza bela vermesin.
Şimdiye kadar motorun başından geçenleri çok kısa özetleyebilir misiniz? (rektefiye,piston,segman,buji falan işte)
 
Katılım
19 Nis 2013
Mesajlar
3
Arkadaşlar selamlar...Bir süredir forumu ve yazdıklarınızı takip etmeye çalışıyorum.Ben de yeni bir Mcx kullanıcısıyım.motorum henüz 400 km de.sizlere danışmak istediğim birkaç konu var.ıslak zeminde motorun arka lastiği kayıyor,neredeyse yolda kalamıyorum,en az 2-3 kere düşme tehlikesi atlattım.benim beceriksizliğim mi yoksa lastiklerle ilgili bir durum mu acaba?bir de 80 km hızın üstüğne çıktıktan sonra çok fazla rüzgar yiyorum.bu durumu çözebilmek için bir öneriniz var mıdır?teşekkürler şimdiden...
 
Katılım
10 Haz 2012
Mesajlar
137
çin motorlarında arka veya ön lastiğin kayması kronik bir sorun hemen hemen hepsindede mevcut. Ben falcon150 ultra aldım özellikle kayma oluyormu diye denedim, toprak yolda asfalt yolda ama normal bir temas hissettim. kaymadım. Islak zeminde deneme fırsatım olmadı, tabi ya nasıl denedin özellikle motoru yatırıp kendini tehlikeyemi falan attın olayı değil.
virajlarda kayma varmı diye hissetmeye çalıştım sanki yok.
lastiğin havasını üç beş cc indir yumuşak olsun fazla inik olmasın
bu lastiklerin içinde kauçuk oranı çok az olduğu için kayıyor. gerekirse iyi bir marka ile değiştir
rüzgar konusu motorunuzun üzerinde rüzgarlık yoksa muna mahkumsunuz
rüzgarlık olsada zaten belli hızdan sonra rüzgarı yersiniz bunun en iyi çözümü iyi giyinmek başka çaresi yok.
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
64 bini devirdim bugün çok şükür.Tek cümleyle şu kadar özetliyim.150 cc commuter segmentinde bazı çinliler japonları nerdeyse yakaladı.Ama scooter da arada dağlar kadar fark hala var.Tüketici olarak çinlilerin sadece iyi modellerini bilip alsakta ülkemizi motosiklet çöplüğüne çevirmesek ne kadar iyi olacak.Çöplük demişken istanbuldaki yedi emin otoraklarında ki motosiklet rezilliklerini görseniz bana eminim hak verirsiniz.


zeytinburnunda serviste kurye bir arkadaşta 77 bin km rektefeye girmişti ve çok memnundu kendisinin söylediğine göre bunun kadar memnun kaldığım başka bir makinam olmadı diyordu mcx 'in artısı önceki modeli olan mc 'den bir çok ders alınarak vede şikayetlerin gerçekten önemsenip dikkate alınması sonucu bu başarıyı yakaladığını söyledi mondialde çalışan arkadaşım verlen paraya karşı alınan kalite değeri çok çok artısı var dedi
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
Arkadaşlar selamlar...Bir süredir forumu ve yazdıklarınızı takip etmeye çalışıyorum.Ben de yeni bir Mcx kullanıcısıyım.motorum henüz 400 km de.sizlere danışmak istediğim birkaç konu var.ıslak zeminde motorun arka lastiği kayıyor,neredeyse yolda kalamıyorum,en az 2-3 kere düşme tehlikesi atlattım.benim beceriksizliğim mi yoksa lastiklerle ilgili bir durum mu acaba?bir de 80 km hızın üstüğne çıktıktan sonra çok fazla rüzgar yiyorum.bu durumu çözebilmek için bir öneriniz var mıdır?teşekkürler şimdiden...

kayma bunların en büyük sorunu bence ilk işin lastikleri hemen değiştir derim ben gecen yıl iki defa inanılmayaçak şekilde kayarak düştüm birinde bacağımda baya bir bir yanık oluştu ve 2.ayda iyileşti çektiğim acılar cabası öyle hava atmak için sert kalkış falan yapmadım ama motor altımdan yana doğru resmen kaydı gitdi hafif yerler ıslaktı sabah cisesi okadar hem ön hem arka ertesi gün gidip dupleks yaptım ön ve arkayı özellikle düştüğüm yere gittim ne kadar zorlasamda motor kaymadı lastikleri değiştirince motor sallanmasıda azalaçak birde 80.gecince bacaklarınla depoya yapış ön doğru hafif eğil aynı şekilde kollarında hafif kırık şekilde bak nasıl akaçaksın kazasız sürüşler
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,918
kayma bunların en büyük sorunu bence ilk işin lastikleri hemen değiştir derim ben gecen yıl iki defa inanılmayaçak şekilde kayarak düştüm birinde bacağımda baya bir bir yanık oluştu ve 2.ayda iyileşti çektiğim acılar cabası öyle hava atmak için sert kalkış falan yapmadım ama motor altımdan yana doğru resmen kaydı gitdi hafif yerler ıslaktı sabah cisesi okadar hem ön hem arka ertesi gün gidip dupleks yaptım ön ve arkayı özellikle düştüğüm yere gittim ne kadar zorlasamda motor kaymadı lastikleri değiştirince motor sallanmasıda azalaçak birde 80.gecince bacaklarınla depoya yapış ön doğru hafif eğil aynı şekilde kollarında hafif kırık şekilde bak nasıl akaçaksın kazasız sürüşler
Bu egzozun ayağı yakma meselesi çok gıcık ben de düştüm bi kere, motoru sola düşürmeme rağmen kot pantolon üzerinden egzoza değen bacağım yandı. Ayağım yanmasa başka yaralanma olmayacaktı tam koruma düştüm montun içine sırt koruma bile takmıştım, dizlik falan çizildi ama bana bişey olmadı bacağımın yanması hariç tabi. Sonra gittim daha büyük koruma sacı olan bir egzoz aldım eskisi düşmüştü. Senin motor da mondial mx, seni de yakmış mx :cherry:
 
Katılım
19 Nis 2013
Mesajlar
3
cevap için teşekkürler...bir de önerebileceğiniz bir lastik markası ve boyutu var mı diye sorabilir miyim??
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
603
mesajı yazdığından beri her gün girip tekrar bakıyorum 64 bin mi yoksa ben mi yanlış okuyorum diye :queen:
Maşallah allah kaza bela vermesin.
Şimdiye kadar motorun başından geçenleri çok kısa özetleyebilir misiniz? (rektefiye,piston,segman,buji falan işte)

64 bini özetliyim:daha hiç motor yaptırmadım.Sadece üçüncü vites dişlisi 50 bin km lerde sıkıntı yarattı ondada vites dişlisi değişti sorun kalmadı.her 2 binde bakımı girdiğini düşünsen 32 sefer bakıma girmişim işte :)
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
yumuşak hamurlu lastik tercih et lassa veya michelın en arızdan ırc markada olabilir ucuz lastik alma derim biraz fazla verirsin ama motor sürmeninde tadına varırsın özellikle virajlarda sen bile şaşırırsın nasıl yatdığına motorun
 
Katılım
26 Nis 2013
Mesajlar
21
peki abım sana sorsam mr vulture mi? 150 mcx roadracer mi diye? hangısını tavsıye edersın?
 
Katılım
10 Ocak 2013
Mesajlar
609
Motosikleti
Yamaha Süper Tenere XT1200ZE
peki abım sana sorsam mr vulture mi? 150 mcx roadracer mi diye? hangısını tavsıye edersın?
bence şunu al demek yanlış olur. zevkler ve renkler tartışılmaz, hele hele tercihler/ihtiyaçlar asla. hangisinin tipi hoşuna gidiyorsa onu al. ben mc-x kullanıcısıyım. bir değerlendirme yapacak olursam:
- yakıtı fazla
- yeni bir motor olduğundan yedek parçası her yerde bulunmayabilir

+ lastikler geniş
+ arka disk fren
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
bence şunu al demek yanlış olur. zevkler ve renkler tartışılmaz, hele hele tercihler/ihtiyaçlar asla. hangisinin tipi hoşuna gidiyorsa onu al. ben mc-x kullanıcısıyım. bir değerlendirme yapacak olursam:
- yakıtı fazla
- yeni bir motor olduğundan yedek parçası her yerde bulunmayabilir

+ lastikler geniş
+ arka disk fren

bence mcx al eğer boyun çok kısa değilse her ne kadar aynı motoru kullansada bu iki motor mcx daha çok yatırım yapılmış durumda bunu disk feren ve arka tekerin geniş gazlı amatisör olmasında anlıyoruz bunu samimi olduğum satış temsilcisi bir arkadaşımda diyor mc deki eksiklikler göz önüne alınarak bunu daha kullanılabilir hale getirdiler birde mcx trafikte daha seri kullana biliyorsun eğer kullanacağın yerde trafik sorunu yoksa başka tabi ben mcx dağtaş dolaştım fazla sıkıntı olmadı vulture biraz daha keyfi geziler icin gibi geldi bana tarz olarakda alışık değilim belkide ondan sıçak bakmıyorum yinede sen bilirsin
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
bügün kanuni bayisine gitdim GT170 diye bir motor getirmişler akıllara zarar siyah rengi çok asaletli duruyor fiyatıda 3100 tl çok uygun arka teker 130/70.17 ön 110/70.17 kaslı bir motor sıfır motor almak isteyen arkadaşlara duyrulur arka teker disk ve ortadan tek amatisörlü
 
Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
9
Herkese selamlar,
bende aranıza daha 3 gün önce katıldım ve mcx150 serüvenim biraz sıkıntılı başladı.Öncelikle daha 218 km ama servisteki arkadaş akü suyunu tamamıyla doldurmasıyla ve tahliyeden akan su arka fren yayına akıp yayı hemen hemen çalışmaz duruma getirmesi pekte zaman almadı vede bu yüzde arka frene basıp bırakınca yukarıya kalkmıyor ve buda az kalsın düşmeme neden oluyodu.Ve de 200. km sanki bir hediye larak kısa far yanmamaya başladı uzun park ve sellöktörde sıkıntı yok ama kısa far yanmıyor sizce bunları garantiden hallederler mi ne yapmam lazım teşekkürler herkese iyi sürüşler
 
Katılım
8 Nis 2013
Mesajlar
43
Herkese selamlar,
bende aranıza daha 3 gün önce katıldım ve mcx150 serüvenim biraz sıkıntılı başladı.Öncelikle daha 218 km ama servisteki arkadaş akü suyunu tamamıyla doldurmasıyla ve tahliyeden akan su arka fren yayına akıp yayı hemen hemen çalışmaz duruma getirmesi pekte zaman almadı vede bu yüzde arka frene basıp bırakınca yukarıya kalkmıyor ve buda az kalsın düşmeme neden oluyodu.Ve de 200. km sanki bir hediye larak kısa far yanmamaya başladı uzun park ve sellöktörde sıkıntı yok ama kısa far yanmıyor sizce bunları garantiden hallederler mi ne yapmam lazım teşekkürler herkese iyi sürüşler
ampülü garanti kaşılamıyor senin kısa far kesmiş bence saten 3 lira yenisi sen kendinde değiştire bilirsin çok kolayca yayı servise götürürsen yağlayıp sana motoru geri verirler saten benim motordada ampül nedense bir aydan fazla gitmiyor ama alıştım hiç sorun etmiyorum evde 2 tane yedek bulunduruyorum her zaman akü suyuna dikat et eğer kaportaya gelirse boyayı kaldırabilir git servise hallederler para alsalar bile en fazla 15 tl verirsin abpül dahil
 
Katılım
29 Kas 2010
Mesajlar
317
Mcxlerin motor bloğu ohcmi.
Tamam öğrendim konuyu kalabalık ettim kusura bakmayın.
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst