Mondial Mondial 125 MH Drift Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
267
yılda 1800 km yapmışsın yeni motorlada en fazla 2500 yaparım diyorsun. ilerde büyük motor alacaksan drifti es geç derim çok fazla bişey katmaz sana
 
Katılım
3 Eyl 2012
Mesajlar
35
Cumadan silivriye gitmiştim bende dün geri döndüm. Gidiş ve gelişlerde ara ara son hız denemeleri yaptım 105-110 km yi geçemedim. Motor 2300 km felan oldu. 2000 de bakıma sokmuştum bujisi hava filtresi motor yağı zincir yağı felan hepsini yaptırmıştım. Rodajınıda kitabına göre yaptım motoru narin kullandım yüksek devirlere çıkmadım ama bu hız bana yetersiz geldi. 140 olmasada en azından 120-130 görmeyi beklerdim.

Bu arada zincir çok çabuk esniyor nasıl iştir anlamadım. 200-300 km de bir esniyor. Zincir esneyince doğal olarak sabit hızda gittiğimde motor rüzgar vururmuş gibi kendini geri ittirip ileri ittiriyor. Gazı bıraktığımda ve gaz verdiğimde ise ani tepkimelere yol açıyor.
Bu zincir için ne yapabiliriz bu kadar kısa sürede esnememesi için.


oringli zincir alıp onu kullan arkadaşım sonra bak rahatına driftlerin genel problemi zaten üzerinde ki zincir lastik gibi durmadan esniyo :)
 
Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
8
abi şöyle anlatayım kendimi.Şuan 2500 km dedim ama düşününce motoru zaten ara ara 100-200 kmlik yola gitmek için değiştirmek istiyorum.Böyle düşününce yılda 700 km fark olması zaten mümkün değil ayda bir falan fazladan git gel 400 km yapmayı düşünüyorum.Altımdaki motorla da haliyle bunu yapamıyorum.Drift almak istememin sebebi bu yani bana bu anlamda bişeyler katıcak.Şuanki motorun bisikletten farkı yok bende küçük bi şehirde yaşıyorum zaten şehir içinde kullanabiliyorum ve motor küçük olduğu için

---------- Mesajlar birleştirildi - 16:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:11 ----------

Yani benim 5000 km yaparım demem biraz düşünmeden konuşmak olmuş böyle düşününce yılda 6000 km gibi birşey çıkıyor ortaya
 
Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
8
Ben Akhisarlıyım izmirde okuyorum akhisar-izmir arası 90 km ama şuan izmire motorla gidemiyorum haliyle.degiştirip bunu yapmak, zaman zaman da çıkıp 100-200 kmlik yerlere gidebilmek istiyorum keyfi olarak :) drift bu isteklerimi karşılar diye düşünüyorum
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
kardeşim bende izmirdeyim şehir içinde çok pratik uzun yolda ise motor kesinlikle hele 100 200 km de sorun yapmaz uzun yolda benim 120 ye sabitleyip 1 saat gitmişliğimde vardir 4 bin km dir kulanıyorum suana kadar debriyaj balatası dışında hiç bi sikinti yaşamadım max speed 135 yaptım genel anlamda max hızım 125 130 gibi yani sana diceğim bu motor sana yeter fazlasıyla titreşimi az yok denicek kadar sıkıntısız tek sevmediğim yeri tekerleri ince geliyor onun dışında sınıfında kaliteli ve yer etmiş 2 yıl gibi kısa bir sürede..

debriyaj balatasıda bren balatası gibi kulanıcıya bağlı olarak belirli periyotlarla değişen birşey...
 
Katılım
28 Nis 2013
Mesajlar
8
Evet abi bu balata olayını daha önce de okumuştum.özenli kullanıldıgında bunun da çok sıkıntı yaratıcagını düşünmüyorum.
Teşekkür ediyorum verdigin bilgiler icin, cryptonun satılmasına baglı olarak yakın zamanda siparişini vericem inşallah.2 arkadaşım 1 aydır kullanıyor çok memnunlar ama daha uzun süredir kullananlara sormak ıstedim

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:16 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:14 ----------

Teker konusunda da aldıgımda saglam bi lastikle degiştirmeyi düşünüyorum
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
zincirleri devamlı esneyen arkadaşlar
daha önce yazmıştım ama dewamlı takip etmediğiniz için birkere daha yazayım
aynı sorun bende de vardı hemen zincire kabahat bulmayın...
arka dişlideki somunları contalı somun ile değiştirin zincirinizi gerdirin keyfinize bakın
4000 km de ben değiştirdim birkere zinciri ayarladım birdaha da elimi sürmedim
kontrol ediyorum ve gevşeme yok.. şu an 7800 kmde ve bir sıkıntı yok

ewet arkadaşlar bende kaba gürülü bi yakıt hesabı yaptım
kullanım şekli sadece şehir içi ve devirli olarak minimum 8bin devirde vites değişimi ile
sonuç20tl lik benzin..
litre fiyatı=4,59tl
toplam=4,36litre benzin
100km de 3,516lt
km de 0,161lt
NOT= yanılma payı olabilir nedeni ise depo fulleme olarak hesaplanmamıştır
yedeğe düştükten sonra alınan 20liralık benzinle tekrar yedeğe düşünce oluşan sonuçtur
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
okumaktan gözlerimin anası ağlıyor, babası yas tutuyor daha 50. sayfadayım.

313 e nasıl gelem ben günde mininmum 40 kilometre bineceğimi düşünürsek 16 kuruş çok yakıyor bu, eshot daha karlıydı yada dolmuşlar, onlar git gel 2,50 alıyorlar okula ben 30 km için 4,8 yaklaşık 5 lira verecem
 
Katılım
14 Kas 2012
Mesajlar
221
zincirleri devamlı esneyen arkadaşlar
daha önce yazmıştım ama dewamlı takip etmediğiniz için birkere daha yazayım
aynı sorun bende de vardı hemen zincire kabahat bulmayın...
arka dişlideki somunları contalı somun ile değiştirin zincirinizi gerdirin keyfinize bakın
4000 km de ben değiştirdim birkere zinciri ayarladım birdaha da elimi sürmedim
kontrol ediyorum ve gevşeme yok.. şu an 7800 kmde ve bir sıkıntı yok

Tam olarak hangi somunları contalı somun ile değiştiriyoruz? Arka tekerliğin sökülmesi için açılan somunları mı?
 
Katılım
22 Mar 2013
Mesajlar
543
zincirleri devamlı esneyen arkadaşlar
daha önce yazmıştım ama dewamlı takip etmediğiniz için birkere daha yazayım
aynı sorun bende de vardı hemen zincire kabahat bulmayın...
arka dişlideki somunları contalı somun ile değiştirin zincirinizi gerdirin keyfinize bakın
4000 km de ben değiştirdim birkere zinciri ayarladım birdaha da elimi sürmedim
kontrol ediyorum ve gevşeme yok.. şu an 7800 kmde ve bir sıkıntı yok

ewet arkadaşlar bende kaba gürülü bi yakıt hesabı yaptım
kullanım şekli sadece şehir içi ve devirli olarak minimum 8bin devirde vites değişimi ile
sonuç20tl lik benzin..
litre fiyatı=4,59tl
toplam=4,36litre benzin
100km de 3,516lt
km de 0,161lt
NOT= yanılma payı olabilir nedeni ise depo fulleme olarak hesaplanmamıştır
yedeğe düştükten sonra alınan 20liralık benzinle tekrar yedeğe düşünce oluşan sonuçtur
valla hatırlattiğin için saol dostum bu arada dedğin şekilde yakıt testi kesinlikle alakası yok depo yedeğe düşmesi değişebiliyor sürekli ful depoyla test ediom şahsen 14.7 uzun yol şehir içi 17 hesapladım ama bi aksilik oldu sanırım bide 4 5 km jikle açık unutmuşum tekrar hesaplar burda yayınlarım..
 
Katılım
12 Mar 2012
Mesajlar
969
valla hatırlattiğin için saol dostum bu arada dedğin şekilde yakıt testi kesinlikle alakası yok depo yedeğe düşmesi değişebiliyor sürekli ful depoyla test ediom şahsen 14.7 uzun yol şehir içi 17 hesapladım ama bi aksilik oldu sanırım bide 4 5 km jikle açık unutmuşum tekrar hesaplar burda yayınlarım..

notu o yuzden ekledim tam bi ölçüm sayılmaz benimkisi benzinlikte km yi sıfırladık ama yedekte de kullandık
benzi depoya girince de yedekteki kullanılanı da tamamlıyor... ama en az bu kadar gitti buna eminim çünkü acayip devirli kullandım
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
Sayın çinli severler,
Az önce peşin 2.750 ye siyah drift aldım, ama aldığım yerdeki yerel gazetede son 1 haftada 4 tane motorsiklet hırsızlığı olduğu yazıyordu :D

Bu arkadaşların benim motoru da yürütmemeleri için ne yapabilirim, sizden önerilerinizi bekliyorum. kiralık kaldığım evin bahçesi yok direk sokağa bakıyor duvara yada toprağa kazık gibi bişey mi çakalım? Disk kilidi falan alırım almasına da adam mahalle arasından tablaya bile atarak götürebilir.

sizler motorlarınızı nasıl koruyorsunuz?

17:00 den önce cevaplarsanız bugün önereceğiniz ürünleri sipariş edebilirim.
 
Katılım
23 Mar 2008
Mesajlar
421
Sayın çinli severler,
Az önce peşin 2.750 ye siyah drift aldım, ama aldığım yerdeki yerel gazetede son 1 haftada 4 tane motorsiklet hırsızlığı olduğu yazıyordu :D

Bu arkadaşların benim motoru da yürütmemeleri için ne yapabilirim, sizden önerilerinizi bekliyorum. kiralık kaldığım evin bahçesi yok direk sokağa bakıyor duvara yada toprağa kazık gibi bişey mi çakalım? Disk kilidi falan alırım almasına da adam mahalle arasından tablaya bile atarak götürebilir.

sizler motorlarınızı nasıl koruyorsunuz?

17:00 den önce cevaplarsanız bugün önereceğiniz ürünleri sipariş edebilirim.

amarok alarmli halat zincir var bence ondan al dokunup ugrastiklarinda sen anahtarla acmadigin sürece ciyak ciyak bagirsin. motomaxda kilit kisminda ürün olmalı ben aldım en azından bir nebze güvende hissettiriyor. Arkaya da eski kilidi takiyorum iki tane kilit olduğu için hirsiz biraz uğraş görür :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:50 ----------

amarok alarmli halat zincir var bence ondan al dokunup ugrastiklarinda sen anahtarla acmadigin sürece ciyak ciyak bagirsin. motomaxda kilit kisminda ürün olmalı ben aldım en azından bir nebze güvende hissettiriyor. Arkaya da eski kilidi takiyorum iki tane kilit olduğu için hirsiz biraz uğraş görür :)

Ön şasi ve tekerlekle birlikte bir yere sabitlemende fayda var. Ben demir korkuluga sabitliyorum boyu da uzun kilidin avantajı oluyor.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
250
Arkadaşlar dün toplamda motosikletimle 115 km yol yaptım ve biraz sert ve haşin kullanıyorum :D motosikleti gidebildiği kadar zorladım vitesleri 7-8-9 yerine göre değiştirdim her neyse şöyle bi sorun var benim motosikletimde 1. 50-60 km yol yaptım işte hızım 100-110 arasıydı izmire gittim varınca şehir içinde ışıklarda durdum ve motor stop etti manisaya dönene kadar bu olayı 6-7 defa yaptı yolda giderken hiçbir şey yok rölantide durunca stop etti yani 50-60 km yol gidip motor ısınınca rölantide stop etmeye başladı neden olur ? 2. de devir saati aynı gün işte kafayı yedi motosiklet rölantideyken 2 bin de 3 binde 4 binde gösterdi motorun kontağını kapatıyorum motor çalışmıyor devir 2 binde takılı :D neden yapar sizce başına gelen oldu mu ? He o zırıltıları da çok yapıyor bende biri aynalardan geliyor biri ön kafa camından sanırım birde ön frene basınca cıyk cıyk yapıyor bazen...

Bi arkadaş zincir için origli al demiş bende düşündüm servise sordum fakat bizim motor için origli zincir yok dedi...
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
Arkadaşlar dün toplamda motosikletimle 115 km yol yaptım ve biraz sert ve haşin kullanıyorum :D motosikleti gidebildiği kadar zorladım vitesleri 7-8-9 yerine göre değiştirdim her neyse şöyle bi sorun var benim motosikletimde 1. 50-60 km yol yaptım işte hızım 100-110 arasıydı izmire gittim varınca şehir içinde ışıklarda durdum ve motor stop etti manisaya dönene kadar bu olayı 6-7 defa yaptı yolda giderken hiçbir şey yok rölantide durunca stop etti yani 50-60 km yol gidip motor ısınınca rölantide stop etmeye başladı neden olur ? 2. de devir saati aynı gün işte kafayı yedi motosiklet rölantideyken 2 bin de 3 binde 4 binde gösterdi motorun kontağını kapatıyorum motor çalışmıyor devir 2 binde takılı :D neden yapar sizce başına gelen oldu mu ? He o zırıltıları da çok yapıyor bende biri aynalardan geliyor biri ön kafa camından sanırım birde ön frene basınca cıyk cıyk yapıyor bazen...

Bi arkadaş zincir için origli al demiş bende düşündüm servise sordum fakat bizim motor için origli zincir yok dedi...

onu yüksek devirlerde uzun süre kullandığın zaman yapar gökalp merak etme sıkıntı olmaz. usta söylemişti neden yaptığını da unuttum üstünden 1 sene geçti.
 
Katılım
7 Kas 2012
Mesajlar
697
bu amorok'un kılıt mekanızmasının oldugu yer çelik mi, eğer alaşım ise o onu ben bıle kırıyorum :D

bi de sizin tavsiyenız olan kılıt 22 mm, masterlock marka olanlar 30 mm ama master lock 60 cm daha kısa sizin kilitten, çıkmaza düştüm şimdi

yanında birde disk yada u kilidi alayım dyorum, disk kilitlerini çekiç ve keski ile kırıyorlarmış, u kilidi de on tekerin somunlarını sokerek kolayca cıkaramazlar mı ?
 
Katılım
27 Eyl 2010
Mesajlar
1,326
rolantiyi yükseltmek diyerek sallıyorum tamamen :p
şöyle düşün uzun süre aralıksız koşuyosun birden durduğunda normal nefes alabiliyo musun yoksa hızlı mı nefes alıp veriyosun :wiinkk:
o hesap
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst