- Katılım
- 10 Ağu 2011
- Mesajlar
- 1,108
Sınavda vitesli motor mu veriyorlar diye şaşıran arkadaşlar olmuş.
Biz CBF150 ile girmiştik sınava. Üstelk doğru düzgün hiçbirimiz henüz vitesli bir motor kullanmamıştık.
Sınav komisyonu başkanı da yaptığımız itirazlar üzerine ''bana ne kardeşim, dünyanın parasını veriyorsunuz alsaydınız kurstan eğitiminizi'' demişti haykırarak.
1. viteste kalkıp, U dönüşü yapıp, 3 kuka etrafında slalom yapıp bitirmiştik.
Biz CBF150 ile girmiştik sınava. Üstelk doğru düzgün hiçbirimiz henüz vitesli bir motor kullanmamıştık.
Sınav komisyonu başkanı da yaptığımız itirazlar üzerine ''bana ne kardeşim, dünyanın parasını veriyorsunuz alsaydınız kurstan eğitiminizi'' demişti haykırarak.
1. viteste kalkıp, U dönüşü yapıp, 3 kuka etrafında slalom yapıp bitirmiştik.